طرح توجیهی تولید ژلاتین

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید ژلاتین را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید ژلاتین در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید ژلاتین می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید ژلاتین تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید ژلاتین آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید ژلاتین از استخوان

       طرح توجیهی تولید ژلاتین از استخوان

ژلاتین محصول پروتئینی تقریباً شفاف، زرد کمرنگ، بدون بو و تقریباً بدون مزه است که از جوشاندن استخوان‌ها، پوست، رباط و پوست حیوانات در آب به ‌دست می‌آید و از نظر فیزیکی تقریباً شفاف و شکننده می‌باشد. ژلاتین در آب گرم، گلیسرول و اسید استیک محلول و در حلال‌های ارگانیک غیر محلول می‌باشد. پایه تشکیل ژله‌ها، چسب‌ها و پوسته کپسول‌های دارویی، مواد آرایشی و دارویی و محصولات غذایی و صنعتی متعددی است. نام ژلاتین یک دسر خوش‌رنگ و خوش‌طعم دار را به ذهن متبادر می‌کند.

مشخصات و ویژگی‌ها  ژلاتین 

ژلاتین در دمای حدود ۳۰ تا ۳۵ درجه حدود ۵ تا ۱۰ برابر وزن خود آب جذب می‌کند و به یک ژل آبکی تبدیل می‌شود. نقطه ژله‌ای شدن ژلاتینی که از ماهی گرفته می‌شود پائین‌تر از نقطه ژله‌ای شدن ژلاتین تهیه شده از گاو می‌باشد.

ژلاتین یک ماده آمفوتریک است؛ بدین معنا که نه اسیدی است و نه قلیایی. ژلاتینی که در فرآیند اسیدی تولید شده نقطه ایزوالکتریک بالاتری از ژلاتینی دارد که در فرآیند قلیایی تولید می‌شود. ژلاتین صنعتی  به‌صورت گرانول زبر تا پودر نرم تولید می‌شود. ژلاتین خشک حدود ۹ الی ۱۲درصد رطوبت داشته و ماده‌ای است با وزن مخصوص بین ۱/۱ و ۴/۱ . ژلاتین به عنوان یک پروتئین با هیدرولیز بخشی از کلاژن به‌دست می‌آید.

ژلاتین در کاربردهای صنعتی

در کاربردهای صنعتی (غذایی، دارویی و عکاسی) ژلاتین به‌صورت محلول بکار برده می‌شود. ژلاتین در الکل خالص، استون، تتراکلرید کربن، اتر، بنزن و بیشتر حلال‌های غیر قطبی غیر قابل حل است. اما در آب، اسیداستیک و الکل‌های پلی هیدریک مانند گلیسرول، پروپیلن گلیکول، سوربیتول و مانیتول قابل‌حل است.

ویسکوزیته محلول مایع با افزایش غلظت و کاهش دما افزایش می‌یابد. ژلاتین خشک آب را جذب می‌کند. سرعت و درجه تورم یکی از خواص منحصر به فرد ژلاتین است. گرانول‌های متورم ژلاتین سریعا در آب حل می‌شود. ژلاتین خشک‌شده با روش انجمادی با شکر حل‌شده. اما دوباره به حالت ژل پایدار برمی‌گردد.

خاصیت اتصال عرضی ماتریکس ژلاتین با مواد شیمیایی به‌طور وسیعی در تولید محصولات عکاسی کاربرد دارد. ژلاتین خشک انبار شده در بسته‌های غیرقابل نفوذ نسبت به هوا در دمای اتاق سال‌ها دوام دارد. جهت سوختن کامل آن دمای ۵۰۰ درجه مورد نیاز است. تورم ژلاتین نه تنها در صنایع غذایی مهم است، بلکه در فراوری عکاسی و حل شدن کپسول‌های دارویی نیز اهمیت زیادی دارد. ژلاتین به لحاظ ساختار یک ماده شیمیایی خالص نیست. اجزاء اصلی تشکیل‌دهنده آن مولکول‌های پیچیده پلی پپتیدی آمینو اسیدی موجود در کلاژن است. پنج اسیدآمینه اصلی شامل پرولین، هیدروکسی پرولین، اسید گلوتامیک و آلانین در ساختار آن وجود دارد.

فرآیندتولید ژلانین

ژلاتین از هیدرولیز کلاژن که پروتئین اصلی تشکیل دهنده پوست، استخوان و بافت‌های پیوندی سفید بدن حیوان است، بدست می‌آید. ژلاتین محصول هیدرولیز شده‌ای است که به وسیله استخراج  آن با استفاده از آب داغ بدست آمده و در طبیعت  بصورت خالص وجود ندارد. در این فرایند ژلاتین از استخوان خردشده و فشرده با عملیات اسیدی و بدنبال آن فرایند قلیایی  بدست می‌آید.

جهت جداسازی نمک‌های معدنی ابتدا استخوان با اسید تحت عملیات قرار می‌گیرد. پس از عملیات اسیدی بقایای استخوان را اوسئین می‌نامند. سپس اوسئین جهت هیدرولیز با قلیا ترکیب می‌شود. در طول این فرایند کلاژن از مواد غیرکلاژنی جدا می‌شود. اوسئین قلیازده با آب شسته شده و سپس با محلول اسید ضعیف رقیق می‌شود.سپس اوسئین اسیدی شده به مرحله استخراج ژلاتین وارد می‌شود.

ژلاتین به شکل لیکور ضعیف استخراج و فیلتر می‌شود. جهت کاهش خاکستر محلول در اسید از واسط های تبادلگر یونی عبور کرده و بعد از آن لیکور ضعیف ژلاتین تحت خلا د-یونیزه و تغلیظ می‌شود. لیکور غلیظ شده جهت تسهیل خشک کردن ژلاتین توسط  اکسترودر به شکل نودل در می‌آید. سپس ژلاتین به دقت با هوای سرد خشک شده و بعد از آن دما با افزایش کنترل شده؛ خشک شده جهت مش بندی آسیاب  می‌گردد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید ژلاتین میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید ژلاتین را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید ژلاتین بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید ژلاتین به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید ژلاتین خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید ژلاتین در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید ژلاتین (طرح توجیهی تولید ژلاتین) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید ژلاتین (طرح توجیهی تولید ژلاتین) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید ژلاتین کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید ژلاتین بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید ژلاتین

دانلود طرح امکان سنجی تولید ژلاتین

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید ژلاتین

دانلود فایل طرح توجیهی تولید ژلاتین

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید ژلاتین

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید ژلاتین

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید ژلاتین

نگارش طرح توجیهی تولید ژلاتین

طرح کامفار

طرح کامفار تولید ژلاتین

طرح کامفار توجیهی تولید ژلاتین

کارشناس طرح توجیهی تولید ژلاتین

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید ژلاتین

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید ژلاتین

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید ژلاتین

وام بانکی طرح توجیهی تولید ژلاتین

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید ژلاتین

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید ژلاتین

وام رسالت طرح توجیهی تولید ژلاتین

وام مهر طرح توجیهی تولید ژلاتین

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0