طرح توجیهی تولید فلورین

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید فلورین را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید فلورین در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید فلورین می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید فلورین تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید فلورین آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید فلورین

                طرح توجیهی تولید فلورین

 

طرح تولید فلورین

کانی فلورین یا فلوئوریت به فرمول شیمیایی CAF2 مهمترین کانی فلوئور در طبیعت میباشد که می توان فلوئور را از آن بدست آورد.
این کانی به رنگ های زرد ، سبز ، صورتی, آبی ، بنفش ، بی رنگ و گاهی سیاه بوده و در سیستم کوبیک متبلور می شود. به صورت نیمه شفاف بوده و دارای جلای شیشیه ای است . وزن مخصوص این کانی ۱۸/۳ و سختی آن ۴ می باشد.

معمولاً فضای خالی بین سایر کانی ها را پر می کند و در طبیعت بیشتر به صورت رگه ای مشاهده شده و همراه با کانی هایی کلسیت – کوارتز – باریت- سلستین و سولفید های گوناگون همراه است . فلوئوریت در صورت خالص بودن ۷/۴۸ % فلوئور و ۳/۵۱ % کلسیم دارد . در تصاویر زیر سیستم مکعبی و جلای شیشه ای فلوئوریت , قابل تشخیص است.

کاربرد فلورین شیمیایی

مهم‌ترین شیمیایی فلورین در تولید اسید فلوریدریک‌ است که اثر سولفوریک بر فلورین به دست می‌آید. از حدود یک کیلوگرم فلورین،۴۵۴ گرم اسید فلوریدریک تهیه می‌شود.
اسید فلوریدریک کاربردهای متعددی،ازجمله در تهیه فلوروکربن‌ها،پاک کننده‌ها، فعال کننده‌های سطحی مواد دارویی،عوامل کف‌زا در آتش نشانی و همچنین کاربرد در صنعت آلومینیوم برای تهیه فلورید آلومینیوم دارد.

 

کاربرد فلورین در صنایع سرامیک

در صنعت سرامیک،فلورین در تولید شیشه‌های سفید و لعاب به کار می‌رود.در این مواد،فلورین هم به عنوان کمک‌ ذوب و هم به عنوان مات کننده عمل می‌کند.کاربرد فلورین در این صنعت باید با احتیاط باشد،چون به دلیل واکنش‌های دیگری‌ که با سایر اجزای لعاب صورت می‌دهد،باعث فساد این ترکیبات‌ و ایجاد سوراخ‌های سوزنی در لعاب می‌شود.

 

کاربرد فلورین متالوژی

فلورین به دلیل خاصیت کمک ذوب بودن،در صنایع‌ متالوژی کاربردهای فراوان دارد.ازجمله کاربردهای آن می‌توان‌ به صنایع فولادسازی،ریخته‌گری چدن و تولید آلیاژهای آهن اشاره‌ کرد.

 

کاربرد فلورین در صنایع اپتیک

فلورین قابل مصرف در صنایع اپتیک به طریقهء شیمیایی و با خواص بسیار زیاد تهیه می‌شود.بلور این کانی به دلیل کم بودن‌ ضریب شکست آن،اشعهء ماوراءبنفش را به خوبی عبور می‌دهد.
به همین دلیل،از آن به عنوان منشور در سیستم‌های اپتیکی و ساخت عدسی‌های شیئی بدون تداخل رنگی در میکروسکوپ‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد.همچنین فلورین به عنوان ابزار اپتیکی‌ در سیستم‌های لیزری با انرژی زیاد، کاربرد دارد.

نحوه تشکیل , ذخایر و تولید فلورین

فلوئوریت در محدوده وسیعی از شرایط زمین شناسی تشکیل و مشاهده می شود . کانسارهای فلوئوریت می توانند دارای منشاء رسوبی – کربناته باشند یا به صورت رگه ای معمولا ً مرتبط با سنگهای آذرین خروجی اسیدی تا حد واسط همراه باشند.
از نظر میزان ذخایر فلوئوریت , بر اساس گزارش سال ۱۹۹۸ میلادی, سازمان زمین شناسی و معدن آمریکا, کشور مکزیک با ۳۲ میلیون تن در رتبه اول و کشورهای آفریقای جنوبی و چین به ترتیب با ۳۰ و ۲۳ میلیون تن در مقام دوم و سوم را دارند بعد از کشورهای فوق فرانسه با ۱۰ میلیون تن و اسپانیا با ۶ میلیون تن قرار می ‌گیرند.

 

استخراج فلورین

تولید فلورین در کشور ما بر حسب نیاز صنایع ذوب مادر، از سال ۱۳۵۴ شروع شد. در این راستا فقط معدن فلورین و سرب پاجمیانا احداث و بهره برداری شد. لذا با توجه به ضرورت تولید فلورین با توجه به توسعه تولید فولاد ، این معدن در سال های بعد از انقلاب توسط کارشناسان زغال سنگ البرز مرکزی توسعه یافت.

این معدن در استان مازندران و شهرستان سواد کوه (در ۲ کیلومتری بعد از شهرستان دوآب) در بخش خطیر کوه قرار دارد. از لحاظ وضعیت زمین شناسی، این ناحیه شامل نهشته های مربوط به دوران دوم زمین شناسی است. البته امروزه معادن فلورین دیگری نیز در کشور ما احداث شده اند.

استخراج فلورین معمولا به صورت هیدروترمال است و به ندرت در شرایط پگماتیتی انجام می گیرد. برای انجام استخراج ابتدا لازم است نحوه عملکرد رسوبات و رگه ها بررسی شود. با توجه به شرایط، فرایند استخراج گاهی به صورت زیر زمینی (تونلی) و گاهی نیز به صورت روباز انجام می گیرد.

برای استخراج فلورین معمولا چاه هایی با طول های ۸۰، ۱۲۰ و ۱۴۰ سانتی متری حفر می شود. این حفاری با استفاده از چکش های حفاری با وزن ۱۸ و ۲۴ کیلویی انجام می شود. پس از استخراج فلورین از دل کوه ها و سنگ ها، نوبت به عملیات کانه آرایی فلورین از باطله بر اساس تجربه کارگران و نیز با استفاده از سرند می رسد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید فلورین میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید فلورین را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید فلورین بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید فلورین به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید فلورین خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید فلورین در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید فلورین (طرح توجیهی تولید فلورین) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید فلورین (طرح توجیهی تولید فلورین) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید فلورین کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید فلورین بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید فلورین

دانلود طرح امکان سنجی تولید فلورین

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید فلورین

دانلود فایل طرح توجیهی تولید فلورین

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید فلورین

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید فلورین

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید فلورین

نگارش طرح توجیهی تولید فلورین

طرح کامفار

طرح کامفار تولید فلورین

طرح کامفار توجیهی تولید فلورین

کارشناس طرح توجیهی تولید فلورین

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید فلورین

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید فلورین

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید فلورین

وام بانکی طرح توجیهی تولید فلورین

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید فلورین

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید فلورین

وام رسالت طرح توجیهی تولید فلورین

وام مهر طرح توجیهی تولید فلورین

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0