طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید آهک هیدراته ساختمانی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید آهک هیدراته ساختمانی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید آهک هیدراته ساختمانی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی

              طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی

 

در طرح توجیهی آهک هیدراته ساختمانیچه می خوانیم ؟

آهک معمولی مورد استفاده در صنایع را که در طرح توجیهی آهک صنعتی مورد بررسی قرار می گیرد  به دو دسته ی آهک دولومیت یا خاکستری و آهک کلسیت یا آهک کلسیم بالا تقسیم می شود که توضیحات مرتبط با هر دسته در طرح توجیهی آهک صنعتی موجود می باشد . کد آیسیک محصول مورد بررسی در این طرح عبارت است ۲۶۹۴۱۲۱۲ و واحد سنجش آن تن می باشد . تعرفه گمرگی آهک صنعتی ۲۵۲۲۱۰۰۰ است و حقوق گمرکی ورودی این محصول برحسب کیلوگرم ۱۵% ذکر شده است . از آهک صنعتی در صنایع فولادسازی ، صنایع شیمی ، صنعت ساختمان استفاده می شود . به دلیل اینکه آهک محصولی واسطه ای در صنایعی مانند صنایع فولاد و .. دارد بنابراین وجود آهک در کشور الزامی است . کشور عمده تولیدکننده محصول طی سال های مذکور عبارتند از چین ، ایالت متحده آمریکا ، روسیه ، برزیل ، ژاپن و مکزیک ، عمده ترین کشور های مصرف کننده محصول همان کشورهای تولید کننده می باشند . همچنین شرایط ویژه ای برای این محصول ذکر نشده است . طرح توجیهی آهک صنعتی در دستور کار وبسایت گسترش کارآفرینی قرار گرفته است .

مواد اولیه ، ماشین آلات ، تاسیسات و هزینه های ثابت موردنیاز در طرح توجیهی آهک هیدراته ساختمانی :

مواد اولیه  اشاره شده در طرح توجیهی آهک صنعتی در ذیل آمده است :

  • سنگ آهک
  • مواد کمکی و بسته بندی

ماشین آلات اشاره شده در طرح توجیهی آهک هیدراته ساختمانی در ذیل آمده است :

  • آسیاب فکی ۵۵*۸۵
  • هاپر مواد اولیه ۵۰ تن
  • فیدر تغذیه ۲۰ تن در ساعت
  • نوار نقاله بار فکی به سرند
  • سرند دوطبقه ۶*۵/۱
  • نوار انتقال بار سرند به دپو و بالعکس ، عرض ۶۰ سانتی متر
  • نوار انتقال بار مواد اولیه دانه بندی شده به نوار کوره ، عرض ۶۰ سانتی متر
  • نوار تغذیه کوره پخت
  • مجموعه سیستم پخت آهک
  • نوار نقاله انتقال آهک پخته به دپو زمینی ، ۶۰ سانتی متر
  • نوار نقاله انتقال بار آهک پخته شده به آسیاب چکشی ، عرض ۶۰ سانتی متر
  • آسیاب چکشی از نوع چکش ثابت پودری
  • الواتور انتقال آهک
  • سپارتور
  • سیلوی ذخیره آهک ۱۵۰ تن
  • پاکت پرکن دوشیره
  • نوار جلو پاکت پرکن ۵/۶ و ۱۰ متر
  • تابلو و ادوات کنترل الکتریکال

با خرید فایل طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید آهک هیدراته ساختمانی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید آهک هیدراته ساختمانی (تولید آهک هیدراته ساختمانی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی (تولید آهک هیدراته ساختمانی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید آهک هیدراته ساختمانی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید آهک هیدراته ساختمانی

دانلود طرح امکان سنجی تولید آهک هیدراته ساختمانی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید آهک هیدراته ساختمانی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید آهک هیدراته ساختمانی

نگارش تولید آهک هیدراته ساختمانی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید آهک هیدراته ساختمانی

طرح کامفار توجیهی تولید آهک هیدراته ساختمانی

کارشناس تولید آهک هیدراته ساختمانی

کارشناس نگارش تولید آهک هیدراته ساختمانی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید آهک هیدراته ساختمانی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید آهک هیدراته ساختمانی

وام بانکی تولید آهک هیدراته ساختمانی

وام قرض الحسنه تولید آهک هیدراته ساختمانی

وام بانک ملت تولید آهک هیدراته ساختمانی

وام رسالت تولید آهک هیدراته ساختمانی

وام مهر تولید آهک هیدراته ساختمانی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0