طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید پوسته سیلندر می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید پوسته سیلندر تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید پوسته سیلندر آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر

                              طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر

 

معرفی طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر خودرو :

سیلندر موتور قسمتی استوانه ای شکل از موتور می باشد ، که سایر قطعات مانند پیستون درون آن قرار گرفته شده و به سمت بالا و پایین حرکت می کنند . تمام موتور های احتراق داخلی دارای سیلندر موتور می باشند . البته شکل ظاهری و ابعاد سیلندر با توجه به نوع موتور متفاوت می باشد . در واقع سیلندر قسمت اصلی موتور بوده و سایر قسمت های موتور به آن متصل هستند . سیلندر ها از جنس آلومینیوم یا چدن ساخته می شوند . بلوک سیلندر یکی از قسمت های اصلی موتور می باشد ، که سیلندر درون آن قرار می گیرد . در واقع بلوک سیلندر پایه ای محکم و یکپارچه می باشد ، برای تمام قطعاتی که در موتور وجود دارند . بلوک سیلندر از جنس آلومینیوم ، یا چدن خاکستری با آلیاژ کرم دار یا نیکل دار آهن می باشد . در موتور های یک طرفه ، سیلندر در یک خط و به صورت یک ردیف قائم قرار داده می شود . در موتور های دو ردیفه ، نصف سیلندر در یک طرف و نصف دیگر سیلندر در طرف دیگر موتور قرار می گیرد . در موتور های افقی ، سیلندر دورن یک صفحه افقی و در دو طرف محور اصلی میل لنگ قرار می گیرد . برای واردات و صادرات پوسته سیلندر از کد آیسیک ۳۴۳۰۱۶۱۴ و شماره تعرفه گمرکی ۸۴۰۹۹۱۹۰ ، با حقوق ورودی ۲۵ درصد استفاده می شود . با توجه به این که سیلندر یکی از اجزای اصلی موتور های احتراقی است و اهمیت تولید خودرو های سبک و سنگین در کشور ، اهمیت تولید پوسته سیلندر خودرو آشکار می باشد . همچنین تا به حال برای سیلندر موتور ، کالای جایگزینی ساخته نشده است . کشور های آلمان ، ژاپن ، کانادا ، تایلند ، کره جنوبی ، مجارستان ، مکزیک ، چین ، آمریکا و ایتالیا از عمده تولیدکنندگان ، همچنین کشور های تایلند ، مجارستان ، انگلستان ، آمریکا ، چین ، اتریش ، فرانسه ، کانادا ، آلمان و مکزیک از عمده مصرف کنندگان محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر خودرو ، می باشند .

مواد اولیه مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر خودرو ، عبارتند از :

• شمش آلومینیوم
• اسپری دایکاست
• محلول حل شونده
• ست ابزار برش و مته

ماشین آلات خط تولید پوسته سیلندر ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر خودرو ، عبارتند از :

• قالب بلوک سیلندر
• بوته مذاب آلومینیوم
• دستگاه LPDC
• دستگاه فرز CNC
• دستگاه دریل
• دستگاه حکاکی
• کوانتومتر
• کمپرستور و هوای فشرده

با خرید فایل طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید پوسته سیلندر را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید پوسته سیلندر (تولید پوسته سیلندر) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر (تولید پوسته سیلندر) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید پوسته سیلندر کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید پوسته سیلندر

دانلود طرح امکان سنجی تولید پوسته سیلندر

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر

دانلود فایل طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید پوسته سیلندر

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید پوسته سیلندر

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید پوسته سیلندر

نگارش تولید پوسته سیلندر

طرح کامفار

طرح کامفار تولید پوسته سیلندر

طرح کامفار توجیهی تولید پوسته سیلندر

کارشناس تولید پوسته سیلندر

کارشناس نگارش تولید پوسته سیلندر

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید پوسته سیلندر

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید پوسته سیلندر

وام بانکی تولید پوسته سیلندر

وام قرض الحسنه تولید پوسته سیلندر

وام بانک ملت تولید پوسته سیلندر

وام رسالت تولید پوسته سیلندر

وام مهر تولید پوسته سیلندر

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0