طرح توجیهی تولید ماکارونی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید ماکارونی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید ماکارونی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید ماکارونی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید ماکارونی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید ماکارونی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید ماکارونی

                                طرح توجیهی تولید ماکارونی

 

طرح تولید پاستا و ماکارونی

عصرهایی که خسته از یک روز کاری به خانه می‌آیید و بوی خوش غذا در فضای راهرو پیچیده، پله‌ها را دو تا یکی بالا می‌روید تا زودتر به خانه برسید و در را با عجله باز کنید
تا کودک خوش‌زبان‌تان بپرد جلوی در و شما را مطمئن کند این بوی خوش ماکارونی خانم خانه شماست
که در فضای آپارتمان پیچیده است. غذایی که اکثریت آقایان و همه بچه‌ها علاقه بسیاری به آن نشان می‌دهند و در هر شکلی که طبخ شود با ذوق فراوان آن را می‌خورند. گزارش امروز گذری بر وضعیت سرمایه‌گذاری در تولید یک محصول غذایی خوشمزه است تا ببینیم آیا تولیدکنندگان ماکارونی همچون مصرف‌کنندگان آن از تولید این غذای خوشمزه لذت می‌برند یا خیر!
ماکارونی یکی از انواع پاستاست. این ماده غذایی بیشتر در کارخانجات به‌صورت خشک تولید شده و قبل از خوردن جوشانده می‌شود. شکل ظاهری ماکارونی برحسب کشور یا منطقه متفاوت است. بهترین ماکارونی از سمولینای گندم دوروم به‌دست می‌آید. آرد سمولینا حاصل از گندمی سخت به نام دوروم است. البته در بسیاری کشورها مانند ایران از گندم‌های دیگر نیز برای تهیه آرد ماکارونی استفاده می‌کنند اما غالب تولیدکنندگان معتبر از این گندم بهره می‌گیرند.
جالب است بدانید نخستین کارگاه ماکارونی‌سازی در ایران سال ۱۳۱۳ با نام «لوبل» با دستگاهی ابتدایی و ساده شروع به فعالیت کرد، تولید روزانه این کارگاه که حدود ۲۰ تا ۳۰ کیلوگرم بود، منحصرا مورد مصرف سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های خارجی و معدود افراد ایرانی بود که در ارتباط با این مراکز بودند. گمان می‌شود به همین دلیل در آن زمان به ماکارونی «رشته فرنگی» نیز می‌گفتند و به‌نوعی ماکارونی در آن زمان یک فرآورده غذایی فانتزی به شمار می‌آمد. تاقبل از اتمام جنگ ایران و عراق، هنوز وابستگی واردات ماکارونی در کشور وجود داشت به‌طوری‌که عمده سهم بازار ماکارونی در دست شرکت‌های خارجی بود. تا اینکه نخستین کارخانه تولید ماکارونی صنعتی در سال ۱۳۷۴ در ایران آغاز به کار کرد.

وضعیت مصرف ماکارونی در ایران

کارشناسان تغذیه، ماکارونی را به‌عنوان منبعی غنی از نشاسته جایگزین مناسبی برای نان می‌دانند که در بسیاری کشورها با توجه به کمبود تولید گندم، این محصول را وارد می‌کنند اما ایران یکی از کشورهایی است که با میزان تولید مناسب نه‌تنها به ۴۵۰هزار تن ماکارونی نیاز داخل پاسخ می‌دهد بلکه میزان زیادی هم صادرات به کشورهای آسیای میانه، خلیج فارس، کشورهای آفریقایی، عراق و افغانستان، پاکستان و آذربایجان دارد.
امروزه سرانه مصرف ماکارونی در کشور چیزی حدود هفت کیلوگرم است که در ۱۰ سال گذشته رشدی بیش از ۱۰۰ درصد داشته است. در آن زمان به دلیل بالا بودن قیمت ماکارونی و پایین بودن کیفیت و البته ترجیح مردم به مصرف نان، میزان مصرف ماکارونی حدود دو کیلوگرم در سال برای هر نفر برآورد می‌شد اما طی این سال‌ها با افزایش سرمایه‌گذاری در این بخش و افزایش میزان تولید و کیفیت، مصرف این غذای خوشمزه افزایش شایانی پیدا کرده است. البته فعالان صنعت ماکارونی معتقدند با توجه به تلاش‌های انجام شده سرانه مصرف ماکارونی در کشور باید به ۱۴ کیلوگرم برسد.
اما در این بین به سراغ برخی تولیدکنندگان صنعت ماکارونی رفته‌ایم که اغلب از وضعیت بازار و میزان پایین خرید و قیمت پایین محصول ناراضی‌اند. مثلا نماینده شرکت تک ماکارون در این خصوص به می‌گوید: با توجه به سرمایه‌گذاری‌های زیادی که در این بازار صورت گرفته و عدم رشد میزان مصرف در چند سال اخیر، بازار رقابتی در صنعت ماکارونی به‌وجود آمده که شرکت‌ها برای حفظ سهم بازار خود مجبور به ارائه تخفیفات بالا جهت فروش کالا شده‌اند، درحالی‌که قیمت تمام شده بالاست و سود چندانی از بازارهای داخلی عاید فعالان بازار نمی‌شود. نماینده تک‌ماکارون می‌افزاید: بازار ماکارونی ارتباط مستقیم با میزان مصرف نان در کشور دارد اگر به گذشته نه‌چندان دور بازگردیم در مرحله اول برداشتن یارانه‌ها (هدفمندی) که قیمت آرد مصرفی نانواها با صنعت ماکارونی برابری می‌کرد میزان مصرف ماکارونی رشد بسزایی داشت. در آن زمان یکی از دلایلی که مصرف‌کنندگان به مصرف ماکارونی روی آوردند ارزش بالای تغذیه‌ای آن و قیمت مناسب در مقایسه با نان بود ولی در حال حاضر با توجه به پرداخت سوبسید مجدد به آرد و گندم مصارف نانوایی‌ها و تفاوت قیمتی ۳ برابری نان با ماکارونی، میزان مصرف ماکارونی کاهش یافته و مصرف‌کننده مجددا به مصرف نان روی آورده است.

اقتصاد ایران در شرایط بسیار پیچیده‌ای قرار دارد. به تناسب این پیچیدگی‌ها، بخش صنعت و تولید نیز با سختی‌ها و گره‌های اقتصادی مواجه هستند. شاید بتوان چالش‌ها و معضلات حوزه صنعت را در دو بخش تعریف و تشریح کرد. بخشی از مشکلات صنعتگران به مشکلات عمومی ناشی از شرایط حال حاضر اقتصاد و سیاست کشور گره خورده است. سرنخ بخشی از مشکلات عمومی، به تحریم‌ها و مسائل خاص آن وصل شده است. این چالش‌ها عمومی است و صنعت و صاحبان صنعت هم جزئی از مجموعه کلان کشور به ‌شمار می‌روند. «محدودیت‌های ناشی از تامین ارز»، «محدودیت‌های وارداتی»، «مشکلات نقل و انتقال پول» و «سیاست‌گذاری‌های ناموزون در بخش صادرات»، بخشی از مجموعه عواملی هستند که دست‌اندرکاران تولید کشور را در مسیری سخت و صعب‌العبور قرار داده است. شاخص‌ترین مشکلات عمومی که به شرایط سخت تولید در کشور دامن زده است، دو عامل «تغییرات پی‌درپی بخشنامه‌های تجاری و ارزی» و «افزایش روزافزون نرخ ارز» بوده است.
اما بخش دوم چالش‌ها، مشکلات خاصی است که در صنعت غذا و به‌ویژه صنعت ماکارونی به چشم می‌خورد. حدود چهار سال است که دولت به دنبال اجرای سیاست‌های حمایتی خود و موضوع خودکفایی گندم، صنایع را از لحاظ تامین مواد اولیه یعنی گندم به خود وابسته کرده است. از آنجا که صفر تا صد سیاست‌گذاری گندم، آرد و نان به‌صورت کاملا انحصاری در اختیار دولت است، هرگونه تصمیمات سیاست‌گذار در بخش واردات و صادرات، قیمت‌گذاری و سیاست‌های مربوط به تامین و توزیع گندم، صنایع کشور به‌خصوص ماکارونی را متاثر کرده است؛ به‌طوری‌که تا اوایل سال گذشته، فعال اقتصادی موظف بود که گندم مورد نظر خود را از بورس خریداری کند. اما بعد از مدتی این سازوکار با تغییراتی مواجه شد و پای شرکت بازرگانی دولتی در سهمیه‌بندی گندم باز شد. این در حالی است که صنعت ماکارونی از سال ۱۳۷۵ به بعد مشمول یارانه نبود و به راحتی می‌توانست گندم مورد نیاز خود را از داخل تامین کند یا به واردات روی آورد. اما به دلیل اجرای این سیاست‌ها تا اواخر سال ۹۷، حدود چهار تا پنج سال، گندم به‌صورت یارانه‌ای در اختیار صنعت گذاشته شد. گندم یارانه‌ای که دولت به دست تولیدکننده می‌رساند، تقریبا حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ تومان، فاصله قیمتی با نرخ‌های گندم خریداری شده از کشاورز داشت. یعنی دولت گندم را ۱۳۵۰ تومان می‌خرید و به صنعتگران و تولیدکنندگان ۹۰۰ تومان می‌فروخت؛ اما این موضوع چالش‌هایی را برای این صنعت ایجاد کرد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید ماکارونی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید ماکارونی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید ماکارونی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید ماکارونی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید ماکارونی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید ماکارونی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید ماکارونی (تولید ماکارونی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید ماکارونی (تولید ماکارونی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید ماکارونی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید ماکارونی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید ماکارونی

دانلود طرح امکان سنجی تولید ماکارونی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید ماکارونی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید ماکارونی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید ماکارونی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید ماکارونی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید ماکارونی

نگارش تولید ماکارونی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید ماکارونی

طرح کامفار توجیهی تولید ماکارونی

کارشناس تولید ماکارونی

کارشناس نگارش تولید ماکارونی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید ماکارونی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید ماکارونی

وام بانکی تولید ماکارونی

وام قرض الحسنه تولید ماکارونی

وام بانک ملت تولید ماکارونی

وام رسالت تولید ماکارونی

وام مهر تولید ماکارونی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0