طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . بسته بندی و توزیع تخم مرغ می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به بسته بندی و توزیع تخم مرغ تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه بسته بندی و توزیع تخم مرغ آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ

                   طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ

 

طرح احداث واحد بسته بندی تخم مرغ

تخم مرغ یک ترکیب غنی شده و گرانبهاست که خداوند آن را آماده و مهیا برای بشر فرستاده است. هنوز هم با وجود انواع خوراکی های لذیذ و جدید، تخم مرغ برای چندمین سال پیاپی به عنوان پرطرفدارترین و پرمصرف ترین و همچنان به عنوان یکی از خوشمزه ترین مواد غذایی، مقام اول را در بین سایر مواد غذایی در دست دارد، از طرفی تخم مرغ بدون هیچ گونه افزودنی و یا وجود مواد مجاز و غیرمجاز درون آن، یکی از سالم ترین و بکرترین مواد غذایی طبیعی و مطمئنبرای مصرف تمام اقشار جامعه در گروه های سنی متفاوت می باشد. از سوی دیگر قیمت مناسب، طبخ آسان و سریع، در دسترس بودن آن، همه و همه از فاکتورهایی است که تخم مرغ را متمایز از بسیاری موارد غذایی می کند.
آنچه که در مورد بسته‌بندی تمام مواد غذایی وجود دارد، در مورد تخم‌مرغ از اهمیت بالاتری برخوردار است.

پوسته تخم‌مرغ، حداقل ۱۱ هزار منفذ دارد. از این‌رو، امکان خروج دی‌اکسید کربن از پوسته و ورود اکسیژن از طریق این منافذ به بافت تخم‌مرغ وجود دارد. به‌همین دلیل هم تخم‌مرغ‌های شانه‌ای و فله‌ای، بیشتر از تخم‌مرغ‌های بسته‌بندی در معرض فساد و آلودگی قرار می‌گیرند.
آنچه که در تمام منابع علمی درباره نگهداری از تخم‌مرغ آمده، این است که تخم‌مرغ باید در یخچال نگهداری شود اما مراکز عمده پخش تخم‌مرغ مانند میادین میوه‌وتره‌بار که تخم‌مرغ آنها برای مدت زمان طولانی باقی نمی‌ماند، می‌توانند این محصول را به‌مدت کوتاهی در دمای ۱۲-۱۰ درجه سانتی‌گراد در محیط هم نگهداری کنند.
به‌طور کلی، هریک روز نگهداری تخم‌مرغ در دمای محیط، معادل نگهداری آن به‌مدت یک هفته در یخچال است. به‌عبارت ساده‌تر، نگه داشتن این محصول در فضای محیط، به‌شدت باعث کاهش عمر ماندگاری آن می‌شود. تازه این مساله، تنها در مورد تخم‌مرغ‌هایی با پوسته‌های کاملا سالم مطرح است و تخم‌مرغ‌هایی با پوسته‌های ترک‌دار، شکسته و نوک‌زده را شامل نمی‌شود. به‌طور حتم، آنچه که در مورد بسته‌بندی تمام مواد غذایی وجود دارد، در مورد تخم‌مرغ از اهمیت بالاتری برخوردار است. پوسته تخم‌مرغ، حداقل ۱۱ هزار منفذ دارد. از این‌رو، امکان خروج دی‌اکسید کربن از پوسته و ورود اکسیژن از طریق این منافذ به بافت تخم‌مرغ وجود دارد. به‌همین دلیل هم تخم‌مرغ‌های شانه‌ای و فله‌ای، بیشتر از تخم‌مرغ‌های بسته‌بندی در معرض فساد و آلودگی قرار می‌گیرند. درضمن خرید تخم‌مرغ‌های بسته‌بندی این امکان را به ما می‌دهد که عادت نادرست شستن تخم‌مرغ، پیش از قرار دادن آن داخل یخچال را از سرمان دور کنیم.
تخم‌مرغ‌های بسته‌بندی، کاملا تمیز و بهداشتی هستند و گاهی نیازی به شستن، حتی قبل از مصرف هم ندارند. این در حالی است که پایین بودن بهداشت تخم‌مرغ‌های شانه‌ای و فله‌ای، باعث می‌شود برخی از افراد نتوانند آنها را بدون شستن، داخل یخچال بگذارند. این شستن‌ها می‌توانند باعث ورود آب به بافت تخم‌مرغ از طریق منفذهای پوستی آنها شوند و شانس فساد یا کپک زدن تخم‌مرغ را بالا ببرند.


بهتر است بدانید تمام مقررات و کنترل‌های بهداشتی در مراکز بسته‌بندی روی تخم‌مرغ‌های بسته‌بندی‌شده انجام می‌گیرد و تخم‌مرغ‌های معیوب یا مساله‌دار از تخم‌مرغ‌های سالم، جدا خواهند شد. این در حالی است که معمولا تخم‌مرغ‌های شانه‌ای و فله‌ای به‌طور مستقیم از مرغداری به فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی فرستاده می‌شوند و علاوه بر اینکه هیچ کنترل بهداشتی‌ای روی آنها صورت نمی‌گیرد، تاریخ مصرف مشخصی هم ندارند.
این تخم‌مرغ‌ها در صورت تاریخ‌دار بودن، باز هم مورد تایید نیستند چون تاریخ تولید و مصرفشان بدون نظارت در مرغداری‌ها خورده شده و به‌دلیل اینکه نام و نشان تولیدکننده روی آنها وجود ندارد، امکان رهگیری تخم‌مرغ‌های ناسالم فله‌ای یا شانه‌ای وجود نخواهد داشت.

برخی از تخم‌مرغ‌ها در بسته‌بندی‌های فومی یا مقوایی و برخی از آنها هم در بسته‌بندی‌های تلقی عرضه می‌شوند. برخی ترجیح می‌دهند محصول‌های انتخابی خود را قبل از خرید ببینند و از سلامتش مطمئن شوند. تفاوت بسته‌بندی‌ها، برای جلب نظر مخاطبانی با سلیقه‌های متفاوت است و تفاوتی در بهداشت یا سلامت محصول‌های موجود در آنها وجود ندارد.

ارزش تغذیه‌ای و کیفیت سفیده‌های تخم‌مرغ لیوانی، تفاوت معناداری با سفیده‌های معمولی ندارد. از آنجایی که این محصول، پاستوریزه می‌شود و در طول فرایند تولید آن، استانداردهای لازم برای پیشگیری از منعقد شدن پروتئین تخم‌مرغ رعایت می‌شوند، افت کیفیت در ارزش تغذیه‌ای این محصول جدید رخ نمی‌دهد و اگر افت کیفیتی هم باشد، کمتر از ۱۰ درصد خواهد بود که این میزان،به‌هیچ عنوان معنادار نخواهد بود.
سفیده‌های تخم‌مرغ لیوانی هم باید مانند تخم‌مرغ‌های کامل، داخل یخچال نگهداری شوند. نگهداری این محصول هم مانند تخم‌مرغ در دمای محیط یا فریزر، توصیه نمی‌شود.
تخم‌مرغ، تولید مدرن و عرضه سنتی‌اش، نوسانات قیمتی‌اش و گرانی‌ نهاده‌ها همواره خبرساز بوده است.بیش از ۱۴سال است که در این بازار کم‌ثبات سر و کله مهمانانی پیدا شده که قصد دارند عرضه مدرن را به تولید مدرن تخم‌مرغ در ایران اضافه کنند و تحت عنوان تخم‌مرغ شناسنامه‌دار فعالیت می‌کنند، اما تاکنون تنها توانسته‌اند ۱۰درصد از سهم بازار را در اختیار بگیرند. شاید تفاوت ۵۰درصدی قیمت تخم‌مرغ فله با نمونه‌های بسته‌بندی شده مهم‌ترین دلیل استقبال کمتر مشتریان از آنها باشد.
اما مسئولان صنفی این حوزه معتقدند که دولت باید در برنامه ششم توسعه سهمی ۵۰درصدی در بازار ایران برای شناسنامه‌دارها در نظر بگیرد و از طرفی زمینه‌های صادراتی را تسهیل کند. در این گزارش در گفت‌وگو با سیدفرزاد طلاکش، دبیر انجمن صنفی تخم‌مرغ شناسنامه‌دار اوضاع تولید، لزوم برندسازی و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در این حوزه را بررسی کرده‌ایم.
در سطح جهان سال‌هاست که تخم‌مرغ در بسته‌های چندتایی بسته‌بندی شده و راهی بازار می‌شود اما در ایران تنها ۱۰درصد تخم‌مرغ‌ها به‌صورت شناسنامه‌دار در بازار عرضه می‌شوند. از آنجایی که مهم‌ترین مسئله مهار نوسانان پی‌در‌پی قیمت تخم‌مرغ است، باید تولید را به‌نحو صحیح مدیریت کنیم. در همین راستا از آذرماه ۹۳ با وزارت جهاد کشاورزی وارد برنامه‌ریزی تولید شده‌ایم که جوجه‌ریزی برنامه‌ریزی شده انجام شود.
دوره تولید مرغ تخم‌گذار حدود دو سال است و امیدواریم که در سال ۹۵ آثار مثبتش را ببینیم. برنامه ما با وزارت جهاد این بوده که میزان تولید باید متناسب با عرضه باشد. در برنامه قبلی وزارتخانه، سالی ۶درصد افزایش ظرفیت تولید داشته بدون اینکه برای بازار این تولید اضافه فکری بکنند. در واقع جوجه‌ریزی‌های افسارگسیخته در سال‌های گذشته برنامه‌‌ها را به هم زده بود. با این برنامه‌ریزی، پیش‌بینی ۹۰هزار تن صادرات شده که قبلا از ۴۰هزار تن فراتر نمی‌رفت.

با خرید فایل طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه بسته بندی و توزیع تخم مرغ را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه بسته بندی و توزیع تخم مرغ (بسته بندی و توزیع تخم مرغ) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ (بسته بندی و توزیع تخم مرغ) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه بسته بندی و توزیع تخم مرغ کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود بسته بندی و توزیع تخم مرغ

دانلود طرح امکان سنجی بسته بندی و توزیع تخم مرغ

دانلود رایگان بسته بندی و توزیع تخم مرغ

دانلود فایل طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ

دانلود فایل pdf طرح توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی بسته بندی و توزیع تخم مرغ

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی بسته بندی و توزیع تخم مرغ

نگارش بسته بندی و توزیع تخم مرغ

طرح کامفار

طرح کامفار بسته بندی و توزیع تخم مرغ

طرح کامفار توجیهی بسته بندی و توزیع تخم مرغ

کارشناس بسته بندی و توزیع تخم مرغ

کارشناس نگارش بسته بندی و توزیع تخم مرغ

طرح توجیهی ارزان قیمت بسته بندی و توزیع تخم مرغ

طرح توجیهی قیمت مناسب بسته بندی و توزیع تخم مرغ

وام بانکی بسته بندی و توزیع تخم مرغ

وام قرض الحسنه بسته بندی و توزیع تخم مرغ

وام بانک ملت بسته بندی و توزیع تخم مرغ

وام رسالت بسته بندی و توزیع تخم مرغ

وام مهر بسته بندی و توزیع تخم مرغ

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0