طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید کیسه های اسپتیک می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید کیسه های اسپتیک تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید کیسه های اسپتیک آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک

              طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک

طرح تولید کیسه های اسپتیک

بسته بندی اسپتیک شیوه جدیدی برای نگهداری محصولات غذایی دراز مدت زمان طولانی و خارج از یخچال است که تا زمان باز کردن بسته تازگی محصول را حفظ خواهد کرد. زمانی که برای اولین بار شیر و آبمیوه به شیوه اسپتیک در قفسه ها و یخچال های مغازه ها عرضه شد با عدم اطمینان مصرف کنندگان رو به رو گردید.
در واقع موادغذایی که در داخل بسته های اسپتیک پر می شوند هیچ نیازی به افزودن مواد نگهدارنده ندارند. چرا که در این روش با ماندگاری طولانی، محصولات لبنی مایع را در دمای ۱۳۷ درجه سانتیگراد و به مدت ۴ ثانیه حرارت داده و بلافاصله در بسته استریل پر می کنند. آبمیوه (محصولات با اسید بالا) را نیز در دمای ۸۰ تا ۹۵ درجه به مدت ۱۵ الی ۳۰ ثانیه حرارت می دهند و سپس به صورت اسپتیک پر می کنند. هر دو روش به گونه ای طراحی شده است که تنها مقدار بسیار کمی از ویتامین ها و املاح معدنی از بین می روند. این فرآیند ها زمان نگهداری محصول را به مدت چندین ماه خارج از محیط یخچال افزایش می دهد. پس از باز شدن بسته محصول می بایستی در یخچال نگهداری شود.
در روش دیگر که برای ماندگاری کوتاه مدت است محصولات لبنی مایع (شیر) را در دمای ۷۲ درجه سانتیگراد و به مدت ۱۵ ثانیه حرارت داده تا میکروب های بیماری زای موجود در آن از بین برود. این فرآیند زمان نگهداری محصول را به مدت یک هفته در یخچال افزایش می دهد. مواد غذایی با بسته بندی اسپتیک در مقایسه با کنسرو ها و یا مواد غذایی پاستوریزه که فرآیند حرارتی آنها در دمای بالا و مدت زمان طولانی انجام شده است از طعم و رنگ به مراتب بهتری برخوردارند، چرا که اثرات جانبی بسته بندی با قوطی که نتیجه واکنش اکسیژن با فلزاست را ندارد.
امروزه در بازارهای جهانی به جز بسته های معمولی می توان انواع بسته های اسپتیک را در اندازه و شکلهای مختلف با دربهایی که قابلیت باز و بسته شدن آسان را دارند یافت. در حال حاضر تنوع بسیاری در بسته های اسپتیک وجود دارد و در کشورهای مختلف جهان محصولاتی چون شیر، خامه، آبمیوه، سوپ و رب گوجه فرنگی، انواع دسر، شربت، نوشیدنی هایی که سویا تهیه می شوند و همچنین نوشیدنی هایی که مکمل غذایی به شمار رفته و انرژی زا هستند و حتی تخم مرغ مایع در بسته های اسپتیک عرضه می شوند.

مواد تشکیل دهنده بسته بندی کیسه های اسپتیک

ساختار مکانیکی پاکت به گونه‌ای است که می‌تواند از ورود میکروارگانیزم‌ها، نور، گاز یا بخار جلوگیری نماید. این بسته بندی جعبه شکل لایه ای از سه ماده است : کاغذ مقوایی باکیفیت بالا ، پلی اتیلن که هردو به وسیله هیدروژن پراکسید و یا حرارت استریل می شود و آلومینیوم که با بخار داغ استریل می شود. کاغذ (۷۰ درصد ) سختی ، استحکام و شکل آجری مناسب بسته بندی را ایجاد می کند. پلی اتیلن (۲۴ درصد ) داخلی ترین لایه است که درز بندی بسته رامحکم می کند و یک پوشش محافظ روی لایه خارجی است که آن را خشک نگه می دارد در واقع برای جلوگیری از نشت بسته‌ها و ایجاد سدی در مقابل نفوذ میکروارگانیزم‌ها. آلومینیوم ( ۶ درصد ) یک لایه عایق در مقابل نور و اکسیژن طعم‌های بد و ناخواسته‌ تشکیل می دهد. این لایه فوق العاده نازک به خنک شدن و جلوگیری از فساد بدون استفاده از نگهدارنده ها کمک می کند.

فرآیند تولید کیسه های اسپتیک

فرآیند اسپتیک، فرآیندی است که در آن یک محصول اسپتیک (معمولا غذا ویا مواد دارویی ) در یک کیسه استریل، به روشی استرلیزه، بسته‌بندی می‌شود. نگهداری مواد غذایی به شیوه اسپتیک، کمک می‌کند تا زمانیکه درب محصول باز نشده محصولات غذایی بدون مواد نگهدارنده، به مدت طولانی نگهداری شوند، تغییر مزه، بو و رنگ مشاهده نشود. علاوه بر آن نیاز به فریز کردن را نیز محدود می‌کند. شرکت آسیا پلاستیک هوپاد اولین تولید کننده کیسه های اسپتیک در ایران است. ظرفیت کیسه های مذبور ۲۲۰ لیتر بوده و جهت نگهداری انواع مواد غذایی و دارویی مثل رب گوجه فرنگی، انواع نوشیدنی ها و امولسیون های شیمیایی و دارویی، مناسب است.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید کیسه های اسپتیک را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید کیسه های اسپتیک (تولید کیسه های اسپتیک) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک (تولید کیسه های اسپتیک) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید کیسه های اسپتیک کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید کیسه های اسپتیک

دانلود طرح امکان سنجی تولید کیسه های اسپتیک

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک

دانلود فایل طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید کیسه های اسپتیک

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید کیسه های اسپتیک

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید کیسه های اسپتیک

نگارش تولید کیسه های اسپتیک

طرح کامفار

طرح کامفار تولید کیسه های اسپتیک

طرح کامفار توجیهی تولید کیسه های اسپتیک

کارشناس تولید کیسه های اسپتیک

کارشناس نگارش تولید کیسه های اسپتیک

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید کیسه های اسپتیک

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید کیسه های اسپتیک

وام بانکی تولید کیسه های اسپتیک

وام قرض الحسنه تولید کیسه های اسپتیک

وام بانک ملت تولید کیسه های اسپتیک

وام رسالت تولید کیسه های اسپتیک

وام مهر تولید کیسه های اسپتیک

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0