طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید پکتین از پوست مرکبات می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید پکتین از پوست مرکبات تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید پکتین از پوست مرکبات آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

   طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

 

محصول موردنظر طرح، پکتین است ، که یک پلیمر اشتقاقی قندی – اسیدی است که از ساختارهای ژلاتینی گیاهی موجود در میوه جات و سبزیجات تولید و استحصال می شود.

اهمیت اقتصادی این محصول به توانایی آن در تشکیل ژل در ترکیب با شکر (قند) و اسید برمی گردد. میزان این ماده در هر نوع سبزی و یا میوه با توجه به وزن کل آن از ۰/۱ تا ۴ درصد متفاوت میباشد.

سیب و مرکبات عمده ترین منابع غنی از پکتین می باشند. موقعیت اقتصادی این دو محصول نیز به کشت وفور آنها در مناطق مختلف برمی گردد. ضایعات خشک سیب و هم چنین پوست مرکبات (خشک و یا تر) به عنوان یکی از محصولات جانبی کارخانجات تولید آبمیوه و آبلیمو بوده و به وفور نیز یافت می شود.

ساختارهای ژلاتینی در سولهای دیواره ای و لایه های درون سلولی میوه جات موجود می باشد. آجرهای به کار رفته در ساخت دیوار را می توان نمادی از آرایش قرار گرفتن پکتین در دیواره میوه و سبزی در نظر گرفت.

موارد مصرف و کاربرد

همانطوریکه در قسمت معرفی محصول مورد مطالعه نیز ذکر شد ، پکتین بعنوان یک ماده ژله کننده گیاهی در صنایع مختلف غذایی، دارویی ، آرایشی و بهداشتی دارای کاربرد است که در ادامه به موارد مهم آن اشاره شده است.

۱- صنعت غذا: مصرف پکتین در تولید محصولات زیر دارای کاربرد است:

  • مصرف در تهیه مرباها       ۴ -۱ درصد وزنی مربا.
  • مصرف در تهیه ژله ها       ۸-۵ درصد وزنی ژله.
  • مصرف در تهیه آشامیدنی های ژله ای      ۲-۱ درصد وزنی آشامیدنی.
  • مصرف در تهیه غذای کودک        با توجه بر نوع غذا متفاوت است.
  • مصرف در فرمولاسیون ساخت مشروبات الکلی

 

۲- صنایع دارویی: از پکتین در تهیه قطره های خوراکی ضد سرفه و داروهای مشابه آن استفاده می شود. چون این ماده قسمت بالایی نای را می پوشاند و مانع گرفتگی هایی می شود که سبب تحریک سرفه می شوند.

۳- صنایع آرایشی و بهداشتی: پکتین عامل ژله کننده در محصولات بهداشتی و آرایشی که از پایه گیاهی در فرمولاسیون ساخت خود استفاده می نمایند ، کاربرد دارد.

۴- سایر مصارف پکتین: همانطوریکه پیشتر نیز ذکر شد ، پکتین یک ماده ژله کننده گیاهی می باشد. از طرف دیگر ژله کنندهای دیگری نیز در صنعت وجود دارند که برخی از آنها مانند ژلاتین دارای پا یه حیوانی و صنعتی.داشته و برخی دیگر مانند CMC (کربوکسی متیل سلولز) کاملا صنعتی محسوب می گردند. لذا پکتین در برخی موارد خاص ، بصورت جایگزین با محصولات فوق نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اهمیت استراتژیکی تولید پکتین

محصول موردنظر طرح حاضر ، هر چند بعنوان ماده اولیه در تولید بسیاری از محصولات غذایی دارای کاربرد است ، ولی از نگاه کلان میتوان گفت که این محصولات اهمیت استراتژیک خاصی در داخل کشور و بازارهای جهانی ندارند و تنها از نگاه یک ماده اولیه مصرفی صنعت غذا می توان این محصولات را مورد مطالعه و بررسی قرار داد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید پکتین از پوست مرکبات را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید پکتین از پوست مرکبات (طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات (طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید پکتین از پوست مرکبات کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

دانلود طرح امکان سنجی تولید پکتین از پوست مرکبات

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

دانلود فایل طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید پکتین از پوست مرکبات

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید پکتین از پوست مرکبات

نگارش طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

طرح کامفار

طرح کامفار تولید پکتین از پوست مرکبات

طرح کامفار توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

کارشناس طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید پکتین از پوست مرکبات

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید پکتین از پوست مرکبات

وام بانکی طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

وام رسالت طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

وام مهر طرح توجیهی تولید پکتین از پوست مرکبات

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0