طرح توجیهی تولید کیسه خون

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید کیسه خون را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید کیسه خون در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید کیسه خون می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید کیسه خون تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید کیسه خون آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید کیسه خون

              طرح توجیهی تولید کیسه خون

طرح تولید کیسه خون

آخرین آمار ارائه شده توسط سازمان انتقال خون از نیاز سالانه کشور به کیسه خون رقمی حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار عدد است در حالی که انجام خون‌گیری در کشور حدود ۱۵ درصد کمتر از این رقم است.

ازسوی دیگر ظرفیت فعلی تولید کیسه خون حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار عدد است که البته تولید واقعی با رقمی کمتر از این ظرفیت انجام می‌شود. بر این اساس لازم است با حمایت‌های دولت و مسئولان امر، این میزان در آینده ارتقا یافته و کشور در این زمینه به خودکفایی برسد. با رونق گرفتن این صنعت در داخل، سایر ملزومات خون‌گیری نیز در کشور تولید شده و نیاز به واردات آن نخواهد بود.
تحریم‌های به وجود آمده توسط اتحادیه اروپا و امریکا برای ما یک هشدار بسیار جدی بود تا بتوانیم روی پای خود بایستیم و محصولات مورد نیازمان را بدون هیچ وابستگی به صاحبان صنایع دنیا در داخل تولید کنیم.

وی با بیان اینکه قبل از این تحریم‌ها واردات کیسه خون و سایر تجهیزات پزشکی برای ما کم اهمیت بود، افزود: هنگامی که کمبود کیسه خون و سایر تجهیزات پزشکی در کشور احساس شد، حیاتی بودن تولید آنها در کشور همان‌قدر مهم شد که واردات آن دیگر به چشم نمی‌آمد و تمام هدف این شد که بتوانیم در تولید مایحتاج خود به تولید داخلی اکتفا کنیم.

با وجود تحریم کشور در تمام زمینه‌ها، نباید با فشارهای جهت‌دار صنعت کشور را به زانو درآورد. همچنین نباید کاستی‌ها متوجه سازمان دولتی یا کارخانه‌ای شود تا آنها نیز از حمایت یا تولید دلسرد شوند. البته انتقادهای درست و بجا همیشه سازنده بوده و باعث پیشرفت شده است.نماینده مردم ارومیه با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک کارخانه‌های دیگری در زمینه تولید کیسه خون به فعالیت خواهند پرداخت، گفت: درحال‌حاضر کشور دارای ظرفیت بالایی برای تولید این کالاست که نیازمند زمان و همچنین حمایت‌های همه‌جانبه بوده و امیدواریم این امر تحقق پیدا کند. تولید کیسه خون در کشور فقط در یک کارخانه انجام می‌شود و تولیدات این مرکز نیز تنها پاسخگوی ۲۰ تا ۳۰ درصد نیاز داخل است.

در چنین شرایطی مدیرعامل کارخانه تولید کیسه‌های خون‌گیری ورمل حدود ۴ ماه قبل از تعطیلی این کارخانه به علت حمایت نکردن مسئولان سازمان انتقال خون کشور از تولیدات داخلی خبرداده و گفته بود: متاسفانه از ابتدای سال ۹۳ تاکنون هیچ‌گونه سفارشی برای خرید تولیدات ما از سوی سازمان انتقال خون کشور انجام نشده و با توجه به اینکه تنها مصرف‌کننده محصولات ما سازمان انتقال خون است، بنابراین سفارش خرید ندادن آنها باعث ضرر و زیان‌های جبران‌ناپذیری برای مجموعه این کارخانه شد.

معاون تولید این شرکت تولیدکننده کیسه خون در ایران در گفت‌وگوی اختصاصی با صمت در پاسخ به این سوال که با گذشت ۴ماه از اختلاف بین سازمان انتقال خون و شرکت ورمل (واریسان راه ملل) سرانجام نتیجه چه شد؟ گفت: با توجه به عنایت مسئولان نظام و همچنین پیگیری‌های مستمری که در این‌باره انجام شد، تعامل و توافق خوبی بین طرفین ایجاد شده و درحال‌حاضر هیچ مشکلی وجود ندارد چون راهکارهای خوبی برای ادامه همکاری‌ها پیشنهاد شده است. تنها بحثی که درحال‌حاضر مورد نظر است، راهکاری برای اجرای خرید داخل است به طوری که مناقصه‌هایی که برگزار می‌شود در اختیار تولیدکنندگان باشد تا راه را برای خریداران داخلی باز کند.

وضعیت تولید کیسه خون در ایران

کارخانه‌ای که در اختیار شرکت ورمل است تنها کارخانه تولید کیسه خون در کشور محسوب می‌شود، اظهار کرد: ظرفیت تولید درحال‌حاضر یک میلیون و ۵۰۰ هزار کیسه خون در سال است که البته امیدواریم با حمایت‌های دولت و مسئولان امر، این میزان در نیمه اول سال آینده ارتقا یافته و کشور را به خودکفایی برسانیم. نیاز بازار داخل را طبق آمار سازمان انتقال خون حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار کیسه خون در سال عنوان کرد و گفت: این نیاز در حالی اعلام شده که انجام خون‌گیری در کشور حدود ۱۵ درصد کمتر است. معاون تولید شرکت ورمل با اشاره به اینکه تاکنون عمده نیازهای داخلی کشور به کیسه خون از طریق واردات تامین می‌شده است، تصریح کرد: نیاز بازار داخل به کیسه خون با واردات این محصول از کشورهای جنوب شرق آسیا و به‌طور عمده از کشورهای کره و سنگاپور تامین می‌شده که حدود ۸۵ درصد بازار داخل را تامین می‌کردند اما در صورت حمایت از تولید داخل، در نیمه اول سال آینده ایران در این صنعت به خودکفایی خواهد رسید.

با تولید کیسه خون در کشور این محصول قابلیت خوبی برای رقابت با نمونه‌های وارداتی خواهد داشت و حتی از لحاظ قیمت تمام‌شده برای خریداران به‌صرفه‌تر خواهد بود. وی با اشاره به گردش مالی ۵۰ میلیارد تومانی بازار کیسه خون در کشور گفت: با وجود اینکه در کمیسیون قیمت‌گذاری اتاق بازرگانی درخواست داشتیم که تعرفه گمرکی واردات مواد اولیه این صنعت را کاهش دهند ولی همچنان مواد اولیه‌ای که برای تولید کیسه خون استفاده می‌شود را با تعرفه گمرکی بالا وارد می‌کنیم و این در حالی است که هنوز راهکاری برای برگزاری مناقصه و فروش محصول تولیدکنندگان ارائه نشده است. امیدواریم که دولتمردان با حمایت‌های همه‌جانبه برای تولید این محصول، خودکفایی تولید را برای کشور به همراه داشته باشند. با رونق گرفتن این صنعت در داخل، سایر ملزومات خون‌گیری نیز در کشور تولید شده و نیاز به واردات آن نخواهد بود.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید کیسه خون میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید کیسه خون را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید کیسه خون بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید کیسه خون به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کیسه خون خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید کیسه خون در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید کیسه خون (طرح توجیهی تولید کیسه خون) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید کیسه خون (طرح توجیهی تولید کیسه خون) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید کیسه خون کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید کیسه خون بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید کیسه خون

دانلود طرح امکان سنجی تولید کیسه خون

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کیسه خون

دانلود فایل طرح توجیهی تولید کیسه خون

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید کیسه خون

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید کیسه خون

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید کیسه خون

نگارش طرح توجیهی تولید کیسه خون

طرح کامفار

طرح کامفار تولید کیسه خون

طرح کامفار توجیهی تولید کیسه خون

کارشناس طرح توجیهی تولید کیسه خون

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید کیسه خون

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید کیسه خون

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید کیسه خون

وام بانکی طرح توجیهی تولید کیسه خون

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید کیسه خون

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید کیسه خون

وام رسالت طرح توجیهی تولید کیسه خون

وام مهر طرح توجیهی تولید کیسه خون

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0