طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید کویل حشره کش را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید کویل حشره کش در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید کویل حشره کش می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید کویل حشره کش تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید کویل حشره کش آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

     طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

معرفی طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

یک نوع از موجودات زنده که به خصوص در فصل های گرم، موجب آزار و اذیت انسان می شود، حشرات و پشه ها هستند. تاکنون راه های زیادی جهت جلوگیری از آزار و آسیب این حشرات بوجود آمده است. اما بعضی از این راه ها و ابزارهای، موجب آسیب زدن به سلامتی انسان نیز شده، و یا تاثیر و کارایی لازم را نداشته اند. اهمیت استفاده از این روش ها یا ابزار، در آن است که حشراتی که موجب خارش و التهاب پوستی، و حتا بیماری های خطرناکی چون مالاریا، آنسفالیت، تب زرد، فیلاریازیس و… می شوند را دفع و یا نابود می کند.

یکی از موثرترین راه ها جهت دفع حشرات، استفاده از کویل های حشره کش می باشد. این کویل ها به محیط زیست و یا سلامتی انسان آسیبی نمی رسانند. ماده اصلی به کار رفته در تولید این قرص های حشره کش، پیرترویید نام دارد. ترکیبات حشره کش در ۳ حالت قرص، محلول و ژل تولید می شوند. مدت زمان اثر قرص حشره کش ۸-۱۰ ساعت و مدت اثر محلول و ژل ۴۵ روز (۸-۱۰ ساعت در روز) می باشد.

فرایند تولید کویل حشره کش

مواد اولیه مورد نیاز جهت تولید کویل حشره کش شامل خاک اره (۷۵۰ کیلوگرم)، پودر چسب، نشاسته محلول، مالاکیت سبز (۷۵ کیلوگرم)، دی نیتروفنل (۷۵ کیلوگرم) و آلیزین (۷۵ کیلوگرم) می باشد. فرایند تولید این محصول در زیر آورده شده است:

  1. توزین مواد اولیه خام مورد استفاده در تولید کویل
  2. پودر کردن مواد خام اصلی در آسیاب
  3. مخلوط کردن پودر به دست آمده (پودر پوست چوب، خاک اره تصفیه شده و نشاسته) در مخلوط کن
  4. انتقال مواد به خمیر کن، افزودن میزان مشخصی از آب، مواد رنگی و اسانس حشره کش ها
  5. افزودن آلیزین، مالاکیت سبز و دی نیتروفنل، و تخمیر مجدد
  6. تبدیل مواد به ضایعات اکسترود شده و سپس انتقال به پرس اکستروژن
  7. تولید نوارهایی با ضخامت ۲ میلی متر و برش آن به صفحات منفرد
  8. انتقال صفحات به ماشین های سوراخ کن چرخشی و تولید کویل های نیمه آماده
  9. خشک کردن کویل ها (تا رطوبت ۱۰%)
  10. بسته بندی کویل ها
  11. بازگشت ضایعات به چرخه تولید

تجهیزات و نیروی انسانی مورد نیاز جهت تولید کویل حشره کش

برای اجرای این پروژه، به حداقل ۲۰ نفر نیروی انسانی و زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر مربع نیاز است. ماشین آلات مورد نیاز جهت تولید کویل حشره کش، به شرح زیر می باشد:

  • ماشین مخلوط کن
  • ماشین خمیر کن
  • اکسترودر
  • ماشین مهر زدن چرخشی ۲۱ قالبه
  • ماشین خرد کن
  • ماشین برش
  • نقاله کمربندی
  • نقاله پله ای
  • پرس و در برای کویل حشره کش
  • بسته بندی

با خرید فایل طرح توجیهی تولید کویل حشره کش میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید کویل حشره کش را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید کویل حشره کش بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید کویل حشره کش به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کویل حشره کش خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید کویل حشره کش در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید کویل حشره کش (طرح توجیهی تولید کویل حشره کش) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید کویل حشره کش (طرح توجیهی تولید کویل حشره کش) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید کویل حشره کش کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید کویل حشره کش بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

دانلود طرح امکان سنجی تولید کویل حشره کش

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

دانلود فایل طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید کویل حشره کش

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید کویل حشره کش

نگارش طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

طرح کامفار

طرح کامفار تولید کویل حشره کش

طرح کامفار توجیهی تولید کویل حشره کش

کارشناس طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید کویل حشره کش

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید کویل حشره کش

وام بانکی طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

وام رسالت طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

وام مهر طرح توجیهی تولید کویل حشره کش

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0