طرح توجیهی تولید کولر های گازی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید کولر های گازی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید کولر های گازی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید کولر های گازی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید کولر های گازی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید کولر های گازی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید کولر های گازی

         طرح توجیهی تولید کولر های گازی

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید کولر آبی و کولر گازی

کولر گازی ( اتاقی ) ، مجموعه ای از قطعات مونتاژ شده به صورت یک واحد است که درون پنجره ، دیوار و یا کنسول نصب می شود . این وسیله که در اصل به منظور ایجاد جریان هوای مطبوع در یک فضای بسته ، اتاق یا منطقه طراحی شده است ، شامل یک منبع اصلی مبرد برای سردکردن و رطوبت زدایی و ابزاری برای گردش و پاکیزه کردن هوا است وممکن است به ابزاری برای باد زدن و گرم کردن نیز مجهز باشد .

• انواع کولر گازی

انواع اصلی کولرهای گازی اتاقی شامل پنجره ای ( یک واحدی ) ، دیواری ( دو تکه ) و قابل حمل است . نوع دیواری دو واحد درونی و بیرونی دارد که به ترتیب درداخل و خارج اتاق قرارمی گیرند . مزیت اصلی کولرهای قابل حمل این است که می توان آن ها را به راحتی دراتاق های مختلف استفاده کرد .

اما همه انواع کولرهای گازی را میتوان بدین شرح دسته بندی نمود :

– کولرگازی پنجره ای

– سیستم کولر گازی اسپیلت دیواری

– سیستم کولرگازی سقفی و دیواری

– سیستم کولر گازی کانالی (۲ تکه مخفی )

– سیستم کولر گازی کاستی

– سیستم کولر گازی کاستی کوچک

– سیستم کولر گازی سقفی زمینی

– سیستم کولر گازی سقفی بزرگ بلند

– سیستم کولر گازی مالتی ( تلفیقی )

– سیستم کولر گازی ایستاده

– سیستم کولر گازی پکیج مرکزی

ویژگیهای کولرهای گازی

از ویژگیهای کولرهای گازی می توان به موارد زیر اشاره نمود :

– صرفه جویی در مصرف آب

– جدابودن کندانسور از اواپراتور و در نتیجه حذف صدا و گرما از محیط

– راندمان بالاتر

– وجود فیلتر های ضد باکتری و غبار

– تولید اکسیژن

– سرمایش و گرمایش بسیار مطلوب

– عدم رسوب گرفتگی لوله ها

– نگهداری آسان

– قابلیت تنوع استفاده از یک

– کندانتور با شبکه های گوناگون : کاستی – دیواری زمینی – کانالی و…

– استفاده در کلیه محیطهای آب و هوایی

معایب کولر گازی

کولر گازی در کنار مزایای زیادی که دارد از مشکلاتی هم رنج میبرد که نخستین آن مصرف انرژی است . امری که در میان خانوارها در نگاه اول مانع مهمی جلوه میکند . هزینه های میلیونی خرید و نصب به همراه افزایش قبض برق ماهانه می تواند هر خانواده ای را نسبت به خرید کولر گازی دلسرد کند .

هر چند با توجه به حذف هزینه های تعمیر کولرهای گازی در بلند مدت کفه ترازو به نفع کولر گازی سنگین میشود . به طور متوسط، هزینه خریداری و نصب کولرهای گازی ، بین ۴۰ تا ۶۰ درصد هزینه لازم برای تهیه و نصب سیستمهای سرمایش عمده با همان کارکرد است .

درباره مصرف برق هم روز به روز پیشرفتهای بیشتری حادث میشود . در جدیدترین مدلهای کولرهای گازی از کمپرسورهایی استفاده شده است که می تواند با فرکانسهای متغیر کار کند . مشابه این پدیده را می توان در بالابرها که شتاب حرکت متغیر است و حرکت بالابر به تناوب سریع و کند میشود ، مشاهده نمود .

با این فناوری تا ۳۵درصد مصرف برق صرفه جویی می شود و از آن جالبتر بار اضافی تحمیل شده به مدار برق در لحظه روشن کردن کولر بسیار کاهش می یابد .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید کولر های گازی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید کولر های گازی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید کولر های گازی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید کولر های گازی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کولر های گازی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید کولر های گازی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید کولر های گازی (طرح توجیهی تولید کولر های گازی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید کولر های گازی (طرح توجیهی تولید کولر های گازی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید کولر های گازی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید کولر های گازی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید کولر های گازی

دانلود طرح امکان سنجی تولید کولر های گازی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کولر های گازی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید کولر های گازی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید کولر های گازی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید کولر های گازی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید کولر های گازی

نگارش طرح توجیهی تولید کولر های گازی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید کولر های گازی

طرح کامفار توجیهی تولید کولر های گازی

کارشناس طرح توجیهی تولید کولر های گازی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید کولر های گازی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید کولر های گازی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید کولر های گازی

وام بانکی طرح توجیهی تولید کولر های گازی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید کولر های گازی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید کولر های گازی

وام رسالت طرح توجیهی تولید کولر های گازی

وام مهر طرح توجیهی تولید کولر های گازی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0