طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید پوره میوه جات و مرکبات می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید پوره میوه جات و مرکبات تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید پوره میوه جات و مرکبات آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

     طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

معرفی طرح توجیهی فرآوری محصولات باغی و تولید پوره میوه جات و مرکبات

یکی از راه های نگهداری طولانی مدت میوه ها، تبدیل آنها به محصولات دیگر از جمله نوشیدنی و کنسانتره می باشد. اما بازار کنسانتره و آب میوه چه در داخل و چه در خارج از کشور، معمولا دچار نوساناتی می شود. به علاوه زمان ماندگاری این محصولاتی نیز به نسبت زیاد نبوده، و ممکن است موجب وارد شدن خسارت و هدر رفت زیادی بشود. روش دیگری که نسبت به روش های یاد شده بهتر عمل می کند، خشک کردن و پودر کردن میوه جات می باشد. این روش از مزیت هایی از جمله افزایش مدت زمان ماندگاری، عدم نیاز به تجهیزات خاص جهت نگهداری و نگهداری در انبارهای استاندارد و همچنین کاهش هزینه ها برخوردار می باشد. نکته قابل توجه آن است که روش پوره کردن نیز همانند سایر روش ها، بی نقص نیست و از جمله نقوص آن، کلوخه شدن پودر به دلیل چسبندگی می باشد. با این حال، این مشکل را می توان با افزودن برخی از مواد افزودنی برطرف کرد. این مواد موجب سهولت خشک کردن و بهبود خواص انتقالی و ذخیره سازی پودر می شوند. پودر میوه جات و یا پوره میوه جات، در صنایع غذایی و به منظور افزودن طعم، رنگ یا بوی میوه به محصول، مورد استفاده قرار میگیرد.

پس از تولید پودر میوه، محصول در در همان حالت پودری نرم، در کیسه هایی از جنس پلی اتیلن یک یا پنج کیلویی بسته بندی می شود. از جمله مواردی که پودر میوه جات در آن کاربرد دارد می توان به غذای کودک، مربا، مارمالاد، ژله و پودینگ میوه ای، تولید آبنبات و شکلات میوه ای، نوشیدنی های میوه ای، کیک ها و دسرهای میوه ای و… اشاره کرد.

فرایند فرآوری محصولات باغی و تولید پوره میوه جات

مواد اولیه مورد نیاز برای تولید پوره میوه جات، میوه های تازه سر درختی و لیبل و ظروف بسته بندی می باشد. تمامی مواد اولیه مورد نیاز این طرح، از بازار داخلی قابل تهیه هستند. مراحل تولید این محصول به صورت زیر می باشد:

۱لف- آماده سازی میوه:

۱- حذف آلودگی ها و اجرام اضافی، و دسته بندی میوه ها

۲- دم گیری میوه

۳- پوست گیری میوه

۴- هسته گیری میوه

۵- شست و شوی مجدد

۶- خرد کردن میوه ها به قطعات کوچک تر

ب- تغلیظ میوه های خرد شده و تولید پوره:

۱- صاف کردن خمیر میوه

۲- افزودن شکر به در نسبت مناسب

۳- تغلیظ خمیر حاصل

۴- تولید پوره

پ- بسته بندی: بسته بندی اولیه محصول در بشکه ها یا قوطی های فلزی انجام می گیرد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید پوره میوه جات و مرکبات را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید پوره میوه جات و مرکبات (طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات (طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید پوره میوه جات و مرکبات کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

دانلود طرح امکان سنجی تولید پوره میوه جات و مرکبات

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

دانلود فایل طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید پوره میوه جات و مرکبات

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید پوره میوه جات و مرکبات

نگارش طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

طرح کامفار

طرح کامفار تولید پوره میوه جات و مرکبات

طرح کامفار توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

کارشناس طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید پوره میوه جات و مرکبات

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید پوره میوه جات و مرکبات

وام بانکی طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

وام رسالت طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

وام مهر طرح توجیهی تولید پوره میوه جات و مرکبات

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0