طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . بسته بندی چای تی بگ می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به بسته بندی چای تی بگ تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه بسته بندی چای تی بگ آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ

                       طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ

 

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید چای کیسه ای یا تی بگ

چای کیسه ای با منشاء گیاهان دارویی ، در بازار به نام های دیگری مانند چای کیسه ای گیاهی یا دمنوش های گیاهی نیز خوانده می شود . گیاهان دارویی از دیرزمان مورد مصرف بشر بوده است و به علت خواص دارویی و شفابخش آنها همواره مورد توجه بوده اند و به صورت های مختلف اعم از دمکرده ، پودر شده ، ضماد ، خیسانده و غیره استفاده شده و هم اکنون نیز استفاده می شوند .

گیاهان دارویی به گیاهانی اطلاق می گردد ، که بخش هایی از آن حاوی مواد مؤثره دارویی می باشد . میزان مواد مؤثره دارویی موجود در گیاهان دارویی با مصرف مواد شیمیایی در طول کاشت ، داشت و برداشت تغییر می کند و عواملی مانند علفکش ، قارچکش ، حشره کش و کودهای شیمیایی ، آب و آبیاری ، خصوصیات خاک ، درجه حرارت محیط ، کیفیت نور و شدت روشنایی ، مکان رویش و موجودات زنده پیرامون گیاه ، در کیفیت و کمیت مواد مؤثره گیاه ، اثر مستقیم دارند .

البته نباید فراموش کرد که اصلاح ژنتیکی گیاهان دارویی نیز می تواند در این امر مؤثر باشد . امروزه گیاهانی به عنوان گیاه دارویی شناخته می شوند ، که دارای صفات زیر باشند :

۱٫ در پیکر این گیاهان مواد خاصی ساخته و ذخیره می شوند ، که می تواند برای مداوای برخی از بیماری ها مورد استفاده قرار گیرند . این مواد در طی فرآیندهای بیوشیمیایی به نام « متابولیت های ثانویی » تولید می گردند .

۲٫ ممکن است اندام خاصی از گیاه حاوی مواد مؤثره باشد و تمام گیاه منبع ماده دارویی نباشد .

۳٫ معمولاً از اندام های مورد نظر بصورت تازه استفاده نمی شود و باید تحت تأثیر عملیات خاصی مانند آنچه در این طرح در نظر گرفته شده ، فرآیند شده و سپس مورد استفاده قرار گیرد .

۴٫ گیاهان دارویی برخلاف سایر گیاهان دارویی (مانند غلات و سبزیجات ) مصارف خاصی دارند و برای تولید آنها سطوح زراعی محدودی نیز کفایت می کند ، همچنین بسیاری از آنها خودرو می باشند . در گذشته طبقه بندی گیاهان دارویی بر پایه تجربی استوار بود و بر حسب نوع و خواص گیاهان دسته بندی میشد مانند گیاهان مدر ، گیاهان مسکن درد و . . . ، ولی همچنان که تعداد گیاهان دارویی شناخته شده بیشتر میشد ، ضرورت یک طبقه بندی دقیق تر نیز احساس میشد .

امروزه گیاهان دارویی برحسب وضعیت تولید مثل گیاهان طبقه بندی می شوند ، که عبارتند از :

۱٫ تیره سرو ( مانند درخت سرو ) ۲٫ تیره آلاله ، ۳٫ تیره خشخاش، ۴٫ تیره گل سرخ ، ۵٫ تیره پروانه آسا ( مانند شیرین بیان ) ، ۶٫ تیره سداب ، ۷٫ تیره عناب ، ۸٫ تیره چتریان ( مانند گشنیز ، زیره ، انیسون ، رازیانه ، شبت ، سنبل ختایی ، انجدان رومی ) ، ۹٫تیره آقطی ، ۱۰٫ تیره سنبل الطیب ( مانند والریانا ) ،

۱۱٫ تیره خرزهره ( مانند پروانش ) ، ۱۲٫ تیره ژنتیانا ( مانند سنتاریوم ) ، ۱۳٫ تیره نعناع ( مانند اسطوخودوس ، بادرنجبویه ، مریم گلی ، مرزه ، زوفا ، مرزنجوش ، آویشن ، نعناع ، ریحان ) ، ۱۴٫ تیره بادمجان ( مانند بنگ دانه ، شابیزک ، تاجریزی ، تاتوره ) ، ۱۵٫ تیره میمون ( مانند خرگوشک ، گل انگشتانه ، دیجیتالیس ) ، ۱۶٫ تیره زیرفون ( مانند نمدار ) ، ۱۷٫ تیره پنیرک ( مانند گل ختمی ، پنییرک ) ، ۱۸٫ تیره شب بو ( مانند خردل سیاه ، خردل سفید و شب بو ) ،

۱۹٫ تیره پامچال، ۲۰٫ تیره کاسنی ( مانند بابونه رومی ، بومادران ، بابونه ، همیشه بهار ، گلرنگ ، سردابو ) ، ۲۱٫ تیره گل مغربی ، ۲۲٫ تیره سنجد ( مانند سنجد تلخ ) ، ۲۳٫ تیره بارهنگ ( مانند اسفرزه ، بارهنگ ) ، ۲۴٫ تیره کدو ( مانند کدو تلخ ، کدوی تخمه کاغذی ) ، ۲۵٫ تیره علف هفت بند ، ۲۶٫ تیره شاهدانه ( مانند رازک ، شاهدانه ) ،

۲۷٫ تیره راش (مانند بلوط ) ، ۲۸٫ تیره لاله ، ۲۹٫ تیره گل شیپوری ( مانند اکسیر ترکی ) ، در این طرح گیاهان دارویی مانند گل گاو زبان ، نعناع ، رازیانه ، چای سبز ( thea camellia ) شیرین بیان ، بابونه ، قرقات ، ملیس ، لاکسان و . . . در تهیه چای کیسه ای گیاهی استفاده می شوند .

فرآوری گیاهان دارویی بصورت چای کیسه ای گیاهی موجب استفاده روزافزون این گیاهان توسط مردم می گردد ، زیرا استفاده از این روش در فرآوری آن ها موجب سهولت مصرف آنان می گردد و با صرف ۵ دقیقه زمان ، یک فنجان آب جوش و یک عدد چای کیسه ای از نوع گیاهان دارویی به سهولت می توان یک نوشیدنی گوارا و شفابخش تهیه نمود .

همچنین تهیه این محصول به صورت صنعتی و تکنیکی باعث انطباق آن با علوم روزآمد در این زمینه گردیده و از مصرف گیاهان مضر که به غلط در فرهنگ عمومی سنتی ، دارویی خوانده می شوند ، جلوگیری می شود . بنابراین می توان از جمله مزایای این محصول به سهولت و سادگی مصرف ، استفاده فوری و زمان بهینه در استفاده از آن و همچنین کیفیت بهداشتی و سلامت آن اشاره کرد .

لازم به ذکر است که چای کیسه ای با منشاء گیاهان دارویی ، در حال حاضر در کشور دارای واحد فعال در حال تولید نمی باشد و تولید این محصول به صورت صنعتی ، طرح تقریباً تازه ای می باشد ، هر چند که تعدادی از کارخانجات تولید چای کیسه ای مانند چای گلستان در سال های اخیر به تولید انواعی از این محصولات با ظرفیت بسیار پایین و بصورت محصول جانبی پرداخته اند .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید چای کیسه ای یا تی بگ

مورد مصرف و کاربرد اصلی گیاهان دارویی برای درمان انواع دردها و بیماری ها می باشد . این گیاهان به اشکال مختلفی مورد مصرف قرار می گیرند ، که در ذیل روش های مصرف آنها ذکر می گردد :

• دم کرده : دم کرده گیاهان دارویی ( مانند چای ) که روش مورد بررسی در این گزارش می باشد ، بهترین و با ارزش ترین روش استفاده از آن ها است ، زیرا مواد مؤثره آنها از بین نمی رود ، برای دم کردن آنها به روش سنتی ، مقدار معینی از گیاه را با آب جوش مخلوط کرده و بصورت در بسته به مدت ۱۰ دقیقه ساکن گذاشته و پس از صاف کردن مصرف می کنند ، اما تولید آن بصورت چای کیسه ای زمان تهیه نوشیدنی را به ۵ دقیقه کاهش داده و احتیاجی به صاف کردن نیز ندارد .

• جوشانده : برای تهیه جوشانده گیاه دارویی مقداری از آن با آب سرد مخلوط شده و روی حرارت به جوش می آید . سپس حرارت را خاموش کرده تا به مدت ۱۰ دقیقه دم بکشد . پس از صاف شدن جوشانده قابل مصرف خواهد بود .

• خیسانده : برای تهیه خیسانده گیاه دارویی ، مقداری از آن با آب سرد مخلوط شده و ۶ تا ۱۲ ساعت ساکن باقی می ماند تا عصاره گیاه استخراج شود . سپس صاف شده و مصرف می گردد . در خیساندن برخی از گیاهان بعلت خواص دارویی آن ، بجای آب از الکل اتیلیک استفاده می شود ، در این حالت زمان لازم برای استخراج چند روز در ظرف دربسته است .

• پودر شده : گیاهان دارویی که بصورت پودر تهیه و عرضه می شوند ، بر حسب ضرورت در آب یا شیر حل شده و استفاده می گردند .

• ضماد یا کمپرس : برای تهیه ضماد گیاه دارویی ، باید آن را مانند چای دم کرد و پس از صاف کردن تفاله گیاه را در حالت ولرم در محل التهاب کمپرس کرد و با پارچه گرم روی آن را پوشاند .

• محلول شستشو : برخی از گیاهان دارویی که به عنوان محلول شستشوی زخم یا التهابات پوستی به کار می روند ، باید به صورت دم کرده تهیه شده و پس از صاف کردن ، مایع حاصل ، به عنوان محلول شستشوی زخم و یا در وان حمام بکار برده می شود ، هر یک ازگیاهان دارویی دارای اثرات درمانی متفاوت و مختلفی هستند که استفاده بجا و مناسب از آنها حائز اهمیت بسیار می باشد .

با توجه به خواص بسیار زیاد ، ذکر شده برای گیاهان دارویی مصرف آنها به هر شکلی مفید است ، اما همانطور که گفته شد استفاده از آن ها بصورت چای ( دمکرده ) دارای خواص بیشتری است ، بنابراین محصول مورد بررسی در این گزارش چای کیسه ای گیاهی دارای موارد کاربرد بسیار وسیعی است و همچنین از این محصولات می توان به عنوان نوشیدنی مطلوب و گوارا در تغییر ذائقه مردم استفاده کرد . زیرا سالیان درازی در کشورمان از انواع عرقیات و چای های گیاهی سنتی استفاده میشد .

اما با پیشرفت زندگی امروزی بسیاری از این نوشیدنی های مفید جای خود را به انواع مضر آن مانند نوشابه ها دادند ، اما امروزه با توجه روز افزون به زندگی سالم و استفاده از غذاهای طبیعی رویکرد دوباره ای به این نوشیدنی های طبیعی در حال آغاز است ، که بنابر امتیازهای ذکر شده برای محصول مانند سادگی ، سرعت استفاده و بهداشت آن در صورت تبلیغات مناسب بازار مصرف بسیار خوبی برای آن قابل پیش بینی است .

با خرید فایل طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه بسته بندی چای تی بگ را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه بسته بندی چای تی بگ (بسته بندی چای تی بگ) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ (بسته بندی چای تی بگ) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه بسته بندی چای تی بگ کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود بسته بندی چای تی بگ

دانلود طرح امکان سنجی بسته بندی چای تی بگ

دانلود رایگان بسته بندی چای تی بگ

دانلود فایل طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ

دانلود فایل pdf طرح توجیهی بسته بندی چای تی بگ

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی بسته بندی چای تی بگ

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی بسته بندی چای تی بگ

نگارش بسته بندی چای تی بگ

طرح کامفار

طرح کامفار بسته بندی چای تی بگ

طرح کامفار توجیهی بسته بندی چای تی بگ

کارشناس بسته بندی چای تی بگ

کارشناس نگارش بسته بندی چای تی بگ

طرح توجیهی ارزان قیمت بسته بندی چای تی بگ

طرح توجیهی قیمت مناسب بسته بندی چای تی بگ

وام بانکی بسته بندی چای تی بگ

وام قرض الحسنه بسته بندی چای تی بگ

وام بانک ملت بسته بندی چای تی بگ

وام رسالت بسته بندی چای تی بگ

وام مهر بسته بندی چای تی بگ

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0