طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

     طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

 

معرفی پودر سیر، پودر پیاز و پودر سیب زمینی

محصول مورد مطالعه طرح حاضر، پودر پیاز، پودر سیر و پودر سیب زمینی خشک شده آماده طبخ می باشد .با ایـ توجیهی تا پایان همراه باشید.
این محصولات مواد غذایی بوده که در تهیه انواع غذاها، سوپ ها، پیش غذاها و غیره دارای کاربرد است. پیاز و سیر سبز یهایی هستند که حضور آن در بخش عمده غذاها ی محلی و عمومی کشورمان به عنوان چاشنی و طعم دهنده مورد استفاده دارد و شاید کمتر غذایی را می توان معرفی کرد که در آن پیاز و سیر به اشکال مختلف کاربرد نداشته باشد.

شکل مصرف پیاز و سیر عموماً به صورت اسلایس های سرخ شده در روغن است به طوری که پیاز و سیر تازه پوست گیری شده و سپس به شکل اسلایس برش و در نهایت به همراه سایر غذاها و یا بصورت تکی در روغن سرخ می گردد. مسئله قابل طرح در ا ینجا وجود مشکلات تهیه و آماده ساز ی پیاز بر ای استفاده در غذاها است که از آن جمله می توان به پوست گیری و اسلایس آن اشاره کرد . اجرای این امور معمولاً برای آشپزها، خانم های خانه دار و غیره به دلیل اشک آور بودن و بوی بد و همچنین دشوار ی اسلا یس، آنچنان مطلوب نمی باشد و روی همین امر تولید صنعتی اسلایس و پودر پیاز و سیر آماده طبخ ایجاد و در سال های اخیر از توسعه قابل توجهی نیز برخوردار گردیده است.

پودر سیر و پودر پیاز در ا ین حالت لازم است به منظور ا یجاد قابلیت نگهدار ی بلند مدت، از حداقل رطوبت برخوردار باشد که بدینوسیله با گرفتن رطوبت پیاز و سیر تازه، اسلایس آن به صورت خشک تهیه می گردد. یکی دیگر از کارهای زمان بر در آشپزی صنعتی و خانگی آماده سازی سیب زمینی برای طبخ غذا میباشد. پودر سیب زمینی در غذاهایی مثل سوپ، برخی خورشت ها و … قوام دهنده یا امولسیفایر بسیار خوبی است از اینرو با تولید این محصول زمان آماده سازی بسیاری از غذاها پایین آمده و هزینه های تولید پایین می آید مورد مصرف دیگر پودر سیب زمینی در تولید چیپس می باشد که با توجه به مصرف بالای چیپس در کشور میتواند بسیار مورد توجه قرار گیرد .

اهمیت استراتژیکی پودر سیر، پودر پیاز و پودر سیب زمینی

اینگونه محصولات در کلیه خانوارها و اقشار مختلف جامعه بعنوان ماده غذائی مصرفی دارای کاربرد است .خشک کردن مواد غذائی یکی از روشهای جلوگیری از فساد میکروبی آنهاست .در این روش در اثر کاهش میزان رطوبت ماده غذائی ( پایین آوردن آب فعال) امکان فساد میکروبی بسیار کم میشود وسرعت دیگر واکنشهای مضر نیز به مقدار قابل توجهی کم میشود .خشک کردن ضمن اینکه روی محصول اثر حفاظتی دارد وزن و حجم آن را نیز به میزان چشمگیری کاهش میدهد، در نتیجه از هزینه های حمل و نقل و ذخیره سازی میکاهد .در ضمن خشک کردن مواد غذائی اغلب باعث تولید فراورده هائی میشود که مصرف آنها راحت تر و آسانتراست.

سیستم خشک کردن سبزی ها و میوه ها در چهار شکل زیر صورت می گیرد :

  • خشک کردن درآفتاب
  • خشک کردن صنعتی با استفاده از هوای داغ
  • خشک کردن حرارتی تحت خلاء
  • خشک کردن تصعیدی

هر کدام از روش های خشک کردن مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند . لذا در صورتی که از لحاظ کیفیت محصولات خشک شده مورد بررسی قرار گیرد، در آن صورت روش خشک کردن با هوای داغ ( بهترین روش خشک کردن سبزی و میوه جات از لحاظ راندمان به شمار آمده) روش انتخاب شده طرح حاضرو در آن محصول خشک شده از درجه کیفی بسیار بالائی برخوردار است . علت این امر را می توان در مکانیزیسم فنی خشک کنی جستجو کرد . در فرایند خشک کردن اصلی ترین عواملی که اثرگذار در کیفیت محصول خشک شده محسوب می گردند زمان و درجه حرارت خشک کردن می باشد چرا که تحت شرایط خشک کردن در دما و زمان بالاتر، بسیاری از مواد مغذی سبزی مانند ویتامین ها، پروتئین ها، مواد معدنی، رنگدانه ها، عطر و طعم از بین می رود . در طرح حاضر به دلیل استفاده از روش خشک کردن با هوای داغ، پیاز، سیر و سیب زمینی خشک شده دارای درجه مرغوبیت بالا بوده و تفاوت اندکی با نوع تازه آن خواهد داشت که از این موضوع می توان به عنوان یک مزیت بزرگ برای محصول طرح حاضر یاد کرد .

از طرف دیگر برگ های سیب زمینی، پیاز و سیر بسیار کوچک هستند و این امر سبب می گردد در سایر روشهای خشک کردن به دلیل کارامله شدن قند محتوی آن، محصول خشک شده به رنگ قهوه ای مبدل گردد که این امر نه تنها سبب ایجاد ظاهر نامطلوب برای آن می شود بلکه سبب تغییر مزه محصولات می گردد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی (طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی (طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

دانلود طرح امکان سنجی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

نگارش طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

طرح کامفار توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

کارشناس طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

وام بانکی طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

وام رسالت طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

وام مهر طرح توجیهی تولید پودر سیر، پیاز و سیب زمینی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0