طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

                          طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

 

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید شارژر خانگی گاز سی ان جی ( CNG )

گاز طبیعی به عنوان یک سوخت پاک در صنعت حمل ونقل به کار گرفته می شود . ایران با دارا بودن بیش از ۶۱ درصد از ذخایر گازی دنیا ، یکی از کشورهایی است که در استفاده از این سوخت مناسب از مزیت نسبی برخوردار است . به لطف وجود شبکه سراسری گاز ، این سوخت ارزشمند در دسترس عموم منازل هموطنان قرار گرفته است .

محدودیت اعمال شده در مصرف بنزین شامل سهمیه بندی و افزایش قیمت آن باعث استقبال عموم مردم از خودروهای دو گانه سوز شده است . گاز طبیعی فشردهCNG یکی از مناسب ترین و دردسترس ترین جانشین های بنزین به شمار می آید ، به ویژه در ایران که با بهره برداری از همه منابع شناسایی شده تا حدود ۶۷۱ سال گاز طبیعی با بهای مناسب وجود خواهد داشت ، CNG سوختی ایده آل است .

این گاز ، سوختی قابل استفاده در خودروها است و نسبت به بنزین مزایای نیز دارد . این سوخت اکتان بالایی دارد ، تمیز می سوزد و میزان تولید گازهای آلاینده خروجی آن کم است . نوع تجهیزات جایگاه های سوختگیری بستگی به زمان لازم برای سوختگیری خودروها دارد .

انواع جایگاه های متداول سوختگیریCNG را می توان به دو دسته کلی سوختگیری سریع و سوختگیری آرام تقسیم بندی نمود . معمولا هنگامی از جایگاه های سوختگیری سریع استفاده می شود که زمان سوختگیری خودروها کم باشد .

جایگاه های سوختگیری همگانی از نوع جایگاه های سوختگیری سریع میباشند وتعداد خودروهایی که به صورت همزمان می توانند در این جایگاه ها سوخت گیری نمایند ، زیاد است .

اما در این میان به دلیل عدم وجود فناوری مقرون به صرفه و مناسب در زمینه سوخت گیری گازCNG در منازل ، رانندگان خودروهای گاز سوز باید برای سوخت گیری به جایگاه های عرضه گاز فشرده طبیعیCNG در سطح شهرها مراجعه کنند .

معمولا مقدار زیادی از سوخت دریافت شده در رفت و آمد به جایگاه مصرف می شود . همچنین با توجه به کم بودن تعداد جایگاه ها در سطح شهرها وقت زیادی از رانندگان برای سوخت گیری صرف خواهد شد . از جایگاه های سوخت گیری آرام برای سوخت گیری در زمان نسبتا طولانی و کافی استفاده می گردد .

در این نوع جایگاه ها ضرورتا نیازی به استفاده از مخازن ذخیره سازی فشار بالا نبوده و خودروها مستقیما ازکمپرسورها سوختگیری می کنند . مدت زمان سوختگیری به تعداد خودروهای که باید سوختگیری کنند و مقدارCNG باقیمانده در مخازن خودروها ، فشارمورد نیاز برای پر کردن سیلندرهای خودرو و ظرفیت کمپرسور بستگی دارد .

این جایگاه ها نیاز به شبکه و مدار گاز رسانی پیچیده ای ندارند . اندازه کمپرسورها باید به نحوی محاسبه و تعین گردد که مقدار تحویل گاز به خودروها در مدت زمان تعین شده جوابگو باشد . از این نوع سوخت گیری می توان برای سوخت گیری در پارکینگ منازل به هنگام شب یا در ساعات فراغت استفاده نمود .

به این نوع کمپرسورها ، کمپرسورهای خانگی گفته می شود . این دستگاه ها که از برق ۲۲۱ ولت شهری برای تغذیه استفاده می کنند ، به گونه ای طراحی شده اند که با انجام تغییرات مناسب در فشار ورودی آن ، قابلیت پر کردن مخزن خودرو در زمان کوتاه تر را نیز داراست . فن آوری ارائه شده تحت عنوان جایگاه های سوختگیری خانگی و متوسط گاز فشرده که در مراکز متعددی نصب شده است ، به راحتی امکان سوختگیری خودرو را کاملا مشابه جایگاه های عمومی ولی در اندازه های بسیار کوچکتر در منازل و مراکز اداری مهیا می سازد .

سیستم های سوختگیری خانگی و متوسط CNG در سالهای اخیردر کشور های پیشرفته ای که برنامه استفاده از گاز طبیعی بعنوان سوخت جایگزین دارند ، توسعه چشمگیری یافته اند و برای توسعه آنها نیز مشوق هایی در نظر گرفته شده است .

علاوه بر مزایایی که برای گسترش استفاده ازCNG ذکر می شود ، این سیستم ها مزایای منحصر به فردی دارند عدم نیاز به تحصیل زمین ، عدم نیاز به انشعابات خاص برای برق و گاز ، عدم نیاز به نیروی انسانی بهره بردار ، صرفه جویی در وقت وهزینه ناشی از حذف رفت و آمد به جایگاه جهت سوختگیری ) هر خودرو در صورتیکه از سیستم سوختگیری خانگی یا متوسط استفاده نماید ، به دلیل عدم پیمایش مسافت رفت و آمد به جایگاه ، به ازاء هر بار سوختگیری۵/۱ لیتر بنزین صرفه جویی می نماید وبه دلیل عدم پیمایش مسافت رفت و آمد به جایگاهCNG ، به ازاء هر بار سوختگیری۵/۱ متر مکعب CNG صرفه جویی می نماید . ایجاد رفاه بیشتر برای دارندگان خودروی گازسوز و صرفه جویی از طریق بنزین جایگزین شده با گاز توسط هر دستگاه .

از دیگر مزایای عمده استفاده از جایگاه های متوسط CNG ، استفاده بهینه از وقت و زمان است تا کسانی که در یک مجتمح پر جمعیت زندگی می کنند و یا در یک اداره مشغول به فعالیت هستند برای سوختگیری نیازی نباشد که از محل زندگی و یا کار خود خارج شوند که هم باعث ایجاد ترافیک شده و هم بخشی از وقت وسوخت خود را صرف رسیدن به جایگاه های سوختگیری کنند .

علاوه بر مزیت های ذکر شده ، هر متر مکعب گازی که در این مجموعه مورد استفاده قرار می گیرد یک پنجم قیمت تجاری برای مصرف کننده هزینه دارد . که این امر بازگشت سرمایه خوبی برابر با قیمت دستگاه را در مرور زمان ایجاد می کند . امکان نصب در فضای بسته پارکینگ نیز یک مزیت برای این جایگاه ها محسوب می شود .

ایمنی این محصول نیز توسط نهادهای ذی صلاح بین المللی تایید شده است . در مقایسه با بسیاری از قابلیت ها یا آپشن های موجود در ساختمان ها نصب یک جایگاه سوخت گیری متوسط علاوه بر برطرف سازی یک نیاز بسیار ضروری روزمره ، خود یک قابلیت مجلل و قابل عرضه محسوب می گردد . اگر ساختمان های با ساخت مطلوب نیاز به امکاناتی نظیر جارو برقی مرکزی و . . . . . دارند نباید از گزینه ای جدید بنام جایگاهCNG خانگی در این ساختمان ها و مجتمع ها غافل بود چرا که آسایش و آرامشی اساسی در زندگی روز مره و پر دغدغه ما ایجاد می کند و می تواند مشکل سوخت خودروهایمان را برای همیشه حل نمایید و موجب افزایش بهره وری در کار و زندگیمان باشد .

مدیریت هزینه های انرژی و تامین سوخت خودرو از جمله گزینه هایی بود ، که با آزاد سازی قیمت ها و پرداخت نقدی یارانه ها مورد توجه اکثر مردم واقع شد و کسانی را که با تکنولوژی نوینCNG خانگی آشنایی داشتند ، بر آن داشت تا انگیزه بیشتری برای خرید و نصب این سیستم ها در محیط مسکونی و یا اماکن اداری و تجاری داشته باشند و دلیل این امر علاوه بر ساده شدن سوخت رسانی به خودروها در تفاوت قیمت گاز و به صرفه بودن آن است ، اما گروهی از متقاضیان استفاده از این دستگاه ها که در طول مدت سابقه جایگاه های شهریCNG ، از آنها استفاده می کرده اند و در طول چند دقیقه گاز مخزن خودرو هایشان پر می شده اغلب این سوال را دارند که چرا زمان سوخت گیری زیاد است ؟ و پاسخ ، کوچک بودن حجم کمپرسور و استفاده از انشعاب برق و گاز کاملا معمولی است .

در جایگاه های بزرگCNG درسطح شهرها افراد وارد جایگاه شده و از پمپ های آن استفاده می کنند و این نما و ظاهر کار می باشد چون در پشت صحنه از کمپرسورهای حجیم که در یک اتاق بزرگ نصب شده اند و نیز مخازن پر تعداد ذخیره و خشک کن ها و . . . . . . و برق فشارقوی تا ۰۱۱ کیلووات و نیز گاز فشار قوی استفاده شده و این باعث سرعت بالای سوخت گیری می شود و این کار با سرمایه گذاری حداقل ۵۱۱ میلیون تا چند میلیارد تومان ممکن است در صورتی که حجم سرمایه گذاری در جایگاه هایCNG متوسط و کوچک خانگی قابل مقایسه با سرمایه گذاری در جایگاه های بزرگ نمی باشد اما کارایی و راحتی کار با آنها به مرور زمان عادت قبلی ما را تغییر داده و بهره وری ایجاد می نماید .

نکته دیگر قیمت این دستگاه برای خانواده هایی است که توان خرید انفرادی آن را نداشته و اظهار می کنند که قیمت دستگاه ها بالاست حال آنکه استفاده از این دستگاه ها انفرادی نبوده و در صورت هماهنگی بین چند واحد از یک مجتمع و یا چند همسایه با هم ، قیمت آن بین افراد سرشکن شده و با توجه به قیمت تمام شده کمی که سرمایه گذاری میکنند و به صرفه بودن استفاده از آن ، هزینه انجام شده در کمتر ازسال جبران می شود .

با خرید فایل طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی (ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی (ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

دانلود طرح امکان سنجی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

دانلود رایگان ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

دانلود فایل طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

نگارش ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

طرح کامفار

طرح کامفار ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

طرح کامفار توجیهی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

کارشناس ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

کارشناس نگارش ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

طرح توجیهی ارزان قیمت ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

طرح توجیهی قیمت مناسب ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

وام بانکی ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

وام قرض الحسنه ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

وام بانک ملت ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

وام رسالت ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

وام مهر ایجاد واحد تولید شارژر CNG خانگی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0