طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

نکاتی درباره پودر زغال از سبوس گندم و برنج:

محصول مورد بررسی ، ذغال از ضایعات چوب می باشد . از سوختن اندام گیاه یا حیوان ، ذغال به دست می آید . ذغال ماده ای اسفنج مانند و سیاه است و تقریبا می توان آن را کربن خالص دانست . از داغ کردن یا سوزاندن چوب یا استخوان حیوان ، ذغال پدید می آید ؛ علت آن این است که آن ها بر اثر حرارت ، آب و گازهای رفته در خود را از دست می دهند و فقط جسم جامدی از خود بر جای می گذارند .

برای تهیه زغال چوب دو راه وجود دارد :

۱- مقداری چوب و هیزم را روی هم انباشته ، در هوای آزاد آتش می زنند . این شیوه قرن هاست که در جنگل های شمال اروپا از آن پیروی می شود . ولی اشکالش این است که گازهای متصاعد ازچوب در هوا پراکنده می شود و به هدر می رود .

۲- چوب ها را جمع آوری کرده با نقاله هایی به کوره های مخصوصی می برند . همین که آتش برافروخته شد ، دریچه تنور را می بندد و آن گاه چوب ها در فضایی بسته ، به تدریج مبدل به ذغال می شوند .
ذغالی که از ضایعات چوب به دست می آید ، برای مصارفی چون منقل کباب پزی و قلیان و استفاده در بخاری های زغالی و . . کاربرد دارد .

شرایط واردات پودر زغال از سبوس گندم و برنج:

طبق بررسی های صورت گرفته و مراجعه به کتاب مقررات واردات و صادرات وزارت بازرگانی نتیجه گیری شده است ، که هیچ گونه محدودیتی در زمینه واردات این محصول نمی باشد .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج:

ذغال تهیه شده از ضایعات چوب کاربردها و انواع گوناگونی دارد ، که عبارتند از ذغال عادی ، ذغالگرد ، زغال ریخته گری و . . . . . البته از ذغال استفاده های دیگری نیز می شود در زمینه ذغال اکتیو و حتی در زمینه پزشکی که جزء بحث ما نیست . یکی از جدیدترین موارد استعمال ذغال همان است که در جریان جنگ جهانی اول کشف گردید .

دانشمندان دریافتند که اگر زغال را در معرض حرارت شدید قرار بدهند ، حالتی پیدا می کند که نیروی جذب گازش ، افزون می گردد .

ذغالی که بدین گونه به عمل می آمد به درد ساختن ماسک ضد گاز می خورد . امروزه ما چنین ذغالی را ذغال زنده می نامیم اکنون طرز تهیه ذغال زنده به گونه دیگری صورت می گیرد . روش تولید آن بدین گونه می باشد که بخار بسیار گرمی را از میان ذغال عبور می دهند ، تا بدین وسیله سوراخ های اسفنجی آن بیشتر شود . آنگاه اگر گازهای سمی از میان چنین زغالی بگذرند ، به وسیله عمل جذب سطحی از بین می روند .

به گفته دیگر ، مولکول های گازهای سمی بر سطح زغال زنده ، می نشیند . یکی از خواص بسیار مهم آن است که گازهای سمی را به مقدار فراوان جذب می کند ، ولی اکسیژن هوا را به ذغال زنده مقدار اندک از این رو ، کسی که ماسک ضد گاز به صورت زده به راحتی اکسیژن را تنفس می کند ولی در ضمن از شر گازهای سمی نیز آسوده است .

زغالی که مورد نظر پروژه می باشد ذغالی است که از ضایعاتی نظیر سبوس گندم و برنج تهیه می شود که هم به صورت عادی مصرف می شود و هم به صورت قالبی و فشرده شده مصرف می شود .

فرایند تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج:

وقتی قرار است محصولی ساخته شود ، قاعدتا باید مراحلی که از قبل مشخص گردیده طی شوند . برداشتن این گام ها در تولید انواع محصولات آم و بیش صادق می باشد . این گام ها که عموما به عملیات موسومند از قبل به دقت تعریف می گردند تا موجب یکنواخت شدن روش ساخت و افزایش کارایی گردند .

در حال حاضر در ایران و سایر کشورها از دو روش جهت تولید زغال از ضایعات چوب استفاده می شود .

۱- روش سنتی

۲- روش مکانیزه

در روش سنتی چوب را داخل آوره در بسته قرار می دهند و سپس آتش می زنند و پس از تبدیل شدن به ذغال ، ذغال ها جمع آوری شده و مصرف می شوند .

در روش مکانیزه ، روند تولید به این صورت می باشد که ، ابتدا خورده چوب ها توسط دستگاه خرد کن به قطعات کوچک تبدیل می شوند ، سپس با تسمه نقاله به کوره های پخت انتقال می یابند پس از تبدیل شدن به ذغال ، آن ها را آسیاب کرده و وارد حوضچه های شستشو می شوند .

پس از شستشو ، مواد آسیاب شده خشک می شوند و پس از خشک شدن با صمغ گیاهی ( صمغ عربی ) مخلوط شده و قالب گیری می شوند و سپس توسط پرس ، پرس می شوند . بعد از انجام مرحله پرس قطعات توسط دستگاه برش به اندازه ها و اشکال دلخواه برش می خورند .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج (طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج (طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

دانلود طرح امکان سنجی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

دانلود فایل طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

نگارش طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

طرح کامفار

طرح کامفار تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

طرح کامفار توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

کارشناس طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

وام بانکی طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

وام رسالت طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

وام مهر طرح توجیهی تولید پودر زغال از سبوس گندم و برنج

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0