طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

   طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

 

طرح بازیابی سودکاستیک دور ریز واحدهای الفین پتروشیمی

سود سوزآور یا سدیم هیدروکسید به فرمول NaOH که معمولا به نام کاستیک سودا (Castic Soda) نامیده می شود، ماده ای جامد و سفیدرنگ می باشد. هیدروکسید سدیم حتی در غلظت متوسط، موجب خورده شدن و آسیب دیدن بسیار زیاد پوست می شود. به همین دلیل NaOH به عنوان سود سوزآور شناخته می شود.

موارد مصرف و کاربرد طرح بازیابی سودکاستیک دور ریز واحدهای الفین پتروشیمی

امروزه سود کاستیک به طور وسیعی در صنایع مختلف استفاده می شود. کاربردهای مهم سود کاستیک را به طور خلاصه می توان به شرح زیر در نظر گرفت:
صنایع پودر شوینده (جهت جایگزینی چربی در تولید صابون و تولید آب ژوال، تقویت کننده اثر شویندگی در پودرهای شوینده)
شیرین کردن میوه زیتون
صنایع تصفیه نفت( افزودنی کمکی)
صنایع تولید خمیر کاغذ(رنگ بر و خنثی کننده محلول اسیدی)
صنایع آلومینیوم سازی(به عنوان ماده خنثی ساز در خط تولید آلومینیوم)
صنایع نساجی( تولید ابریشم مصنوعی، رنگ بر، سفید کننده، چربی زدا)
سایر صنایع شمیایی (تولید مونومرهای وینیل و کلرید ونیلیون، فسفات ها، سیلیکات ها)

اهمیت طرح بازیابی سودکاستیک دور ریز واحدهای الفین پتروشیمی

نگهداری از محیط زیست یکی از موضوعات مهم و عمده ای است که امروزه جهان با تمام پیشرفت که در عرصه های نوآوری های تکنولوژیک داشته از این رهگذر دچار مشکلات و نا هنجاری های فراوانی می باشد. حفاظت از محیط زیست وظیفه همه انسان ها و به خصوص صنایع رو به گسترش تمام کشورها می باشد و همه ملزم به حفظ این نعمت خدادادی هستیم که تنها متعلق به ما نیست و در واقع امانتی در دست نسل های مختلف است که باید بی کم و کاست تحویل آیندگان شود. بهداشت و سلامت انسان ها و تمام موجودات زنده منوط و منحصر به محیط زیست شان است، که متاسفانه در برخی از مناطق به علت توسعه صنایع، امروزه از مشکلات جدی زیست محیطی رنج می برد. حفاظت محیط زیست مانند حلقه ی زنجیر به تمام کسانی که در یک محیط زندگی می نمایند، مربوط است، محیط زیست بدون همکاری تمام مردم که در یک محل زیست می کنند بعید است تا وضعیت خوب و مطلوبی داشته باشد.

نهاد های دولتی و غیر دولتی، نهاد های شخصی همه در روند بهتر سازی محیط زیست می توانند نقش برازنده و متبلوری داشته باشند زیرا بدون همکاری همه، مشکل محیط زیست به تنهایی با کارکرد یک عده محدود که به نام اداره ملی حفاظت محیط زیست حل نمی گردد. یکی از منابع مهم محیط زیست که بایستی از ورود آلودگی ها صیانت شود. بیش از ۷۰ درصد از سطح کرهٔ زمین را آب پوشانده است. اقیانوس ها بزرگترین بخش آن را تشکیل می دهند. غیر از آن ها دریاچه ها، رودها، نهرها، و حتی آب های زیرزمینی هم وجود دارند. همهٔ موجودات کرهٔ زمین، از کوچکترین آن ها مانند حشرات، تا بزرگترین آنها مانند وال به آب وابسته اند. آب بسیار ارزشمند است. ولی ما چندان مواظب تمیز نگه داشتن آب ها نیستیم، به طوری که آب بسیاری از مناطق آلوده شده است. رودخانه ها و دریاچه ها با زباله یا مواد شیمیایی سمی، که مستقیماً به درون آن ها می ریزند، آلوده شده اند. امکان آلودگی آب های زیر زمینی نیز با مایعات زیان آور که به درون زمین نفوذ می کنند، وجود دارد. برخی کودهای شیمیایی یا حشره کش های مورد مصرف در مزارع یا چمن زارها هم به درون خاک راه می یابند. از طرف دیگر اقیانوس، که محل زندگی جانداران بی شماری است، مدتهاست که به مکانی برای تخلیه زباله و سموم شیمیایی تبدیل شده است. در واحدهای الفین پتروشیمی، از آنجا که خوراک نفتا و اتان حاوی درصدی کم از مواد سولفوری هستند گازهای خروجی از کوره ها حاوی ترکیبات سولفوری خواهند بود، این ترکیبات سولفوری با استفاده از محلول کاستیک در برج، از مواد الفینی و هیدروژن و متان جدا شده و محلول کاستیک خروجی حاوی مواد سولفوری، در واقع پساب واحد محسوب می شود که باید با تصفیه مناسب از واحد دفع شود. در این فرایند، به دنبال حذف H2S، ترکیب سمی و مضر Na2S در پساب خروجی از واحد ظاهر می شود. در فرایند پیشنهادی در این طرح علاوه بر تصفیه پسآب، ماده با ارزش سود سوزآور نیز تولید می شود. نظر به مشکلات متعددی که واحد های الفین پتروشیمی با سودکاستیک دورریز دارند، نیاز به این چنین فرایندهایی در صنعت نفت و صنایع مرتبط کاملاً اجتناب ناپذیر می باشد.

تجهیزات و ماشین آلات طرح بازیابی سودکاستیک دور ریز واحدهای الفین پتروشیمی

راکتور های واحد تولید، تغلیظ و تصفیه
منبع های ذخیره پساب
فیلترهای صنعتی
کمپرسورهای هوادهی
همزن
تغلیظ کننده

با خرید فایل طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی (بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی (بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

دانلود طرح امکان سنجی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

دانلود رایگان بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

دانلود فایل طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

نگارش بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

طرح کامفار

طرح کامفار بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

طرح کامفار توجیهی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

کارشناس بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

کارشناس نگارش بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

طرح توجیهی ارزان قیمت بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

طرح توجیهی قیمت مناسب بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

وام بانکی بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

وام قرض الحسنه بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

وام بانک ملت بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

وام رسالت بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

وام مهر بازیابی سود کاستیک دورریز واحدهای الفین پتروشیمی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0