طرح توجیهی تولید نانورس

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید نانورس را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید نانورس در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید نانورس می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید نانورس تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید نانورس آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید نانورس

                طرح توجیهی تولید نانورس

 

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید نانو رس

نانو رس ها مواد منحصر به فردی هستند که به عنوان مواد افزودنی برای ساخت نانوکامپوزیت ها و بهبود قابل توجه خواص مواد پلیمری به کار می روند . نانو رس ها کانی هایی هستند که حداقل یکی از ابعاد آنها در حد نانومتر باشد . این مواد به دلیل ارزانی و در دسترس بودن ، توجه زیادی در زمینه فناوری نانو به خود جلب کرده اند ، همچنین اندازه کوچک این مواد آنها را قادر ساخته تا بتوانند با مواد دیگر که دراین زمینه وجود دارند ، رقابت کنند .

نانو رس ها سطح ویژه ای در حدود ۷۵۰ متر مرع بر گرم دارند . غالباً برای اصلاح خواص مکانیکی مواد پلیمری ، آنها را با پرکننده ها تقویت می کنند . خالص بودن و ظرفیت تبادل کاتیونی ، دو خصوصیت مهم برای موفقیت نانو رس ها- به عنوان عامل استحکام در پلیمرها – به شمار می رود .

خالص بودن رس خصوصیات مکانیکی پلیمر را افزایش می دهد که این به افزایش تبادل کاتیونی رس در ترکیب شدن رس با پلیمر کمک می کند . رس ها موادی ارزان هستند که می توان با تغییر یون ها ، اشباع کردنشان با عناصر فلزی و تیمار کردنشان با اسیدها ، آنها را به کاتالیزور مناسب تبدیل کرد . نانو رس در حقیقت ترکیب ( یا کامپوزیتی ) از سیلیکات های معدنی می باشد .

بسته به ترکیب و مورفولوژی نانوذرات ( شکل ظاهری مثلاً کروی بودن یا مکعبی بودن دو مورفولوژی مختلف هستند ) در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند :

۱- مونتموریلونیت

۲- بنتونیت

۳- کائولینیت

۴- هکتوریت

۵- هالوسیت

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید نانو رس

نانو رس ها ( nanoclay ) یا سیلیکات های لایه ای الی ( organoclay) در موارد زیر مورد استفاده قرار می گیرند :

به عنوان فاز تقویتی ماتریس پلیمرها برای تهیه نانو کامپوزیت ها تهیه رنگ و جوهر ، تهیه گریس ، پزشکی و دارو سازی ، وسایل آرایشی ، تصفیه فاضلاب های شهری و صنعتی ، کشاورزی . در نانو کامپوزیت های خاک رس ، از خاک رسهای نوع اسمکتیت مانند مکتوریت و مونت موریلونیت به عنوان پرکننده استفاده می شود . این نوع از خاک رس ساختاری لایه ای دارد و به همین جهت پیش بینی می شود از خواص مکانیکی فوق العاده ای در جهت موازی این لایه ها برخوردار باشد .

یکی از مهمترین زمینه های کاربرد این مواد صنعت خودروسازی است . با توجه به اینکه تایر یکی از قطعاتی است که در صنعت و مهندسی نقش استراتژیک و بسیار مهمی دارد ، در کشورمان فعالیت های گسترده ای برای تأسیس کارخانجات جدید تایرسازی و توسعه آنها در حال پیگیری و انجام است لاستیکهای مقاوم در برابر سایش که از ترکیب ذرات خاک رس با پلیمرها به دست آمده اند یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده در فناوری نانو است که می تواند در ساخت تایرها مورد استفاده قرار گیرد .

بتن حاوی نانو رس می تواند به صورت بسیار مؤثری ، فلز سنگین سرب را از غلظت های مختلف محلول های آلوده به سرب حذف کند . توانایی جذب بالای سیمان تقویت شده توسط نانو رس ، ارزان قیمت و زیست محیطی بودن آن و مهمتر امکان تولید بومی و خودکفایی در تولید آن ، از این ماده نوین ماده ای مناسب و عالی جهت استفاده در تصفیه فاضلاب های صنعتی ، آب و شیرابه های مراکز دفن غنی از فلزات سنگین می کند .

یکی از چالش هایی که در رشته مهندسی محیط زیست به وجود آمده است ، بتن با خواص زیست محیطی مناسب و به همراه عملکرد بالا می باشد . به عبارت واضح تر مطالعات برپایه بهبود خواص زیست محیطی بتن ( مانند نفوذپذیری ، عبور تشعشعات و… ) در عین حفظ مقاومت و پایداری بتن یا حتی افزایش آن جهت عملی ، اجرایی و کاربردی بودن محصول حاصله است .

این نوع بتن مقاوم از نوع مصالح کامپوزیت بوده و از نظر دوام جزو مصالح کامپوزیت و چندفازی مرکب و پیچیده می باشد . خواص ، رفتار و عملکرد زیست محیطی بتن بستگی به نانو ساختار ماده زمینه بتن و سیمانی دارد که چسبندگی ، پیوستگی و یکپارچگی را به وجود می آورد ؛ بنابراین مطالعات بتن و خمیر سیمان در مقیاس نانو برای توسعه مصالح جدید با کاربرد زیست محیطی بالاتر نسبت به مواد مرسوم بسیار حائز اهمیت می باشد .

روش معمولی برای توسعه برای توسعه بتن با عملکرد بالا اغلب شامل پارامترهای مختلفی از جمله طرح اختلاط بتن معمولی و بتن مسلح با انواع مختلف الیاف می باشد . هدف از این تحقیق بررسی تأثیر افزودن نانو رس با ابعاد نانو صفحه ایی به بتن جهت بررسی بهبود خواص مکانیکی بتن شامل مقاومت فشاری و خمشی آن به صورت آزمایشگاهی بود .

نانو رس در سه درصد متفاوت نسبت به جرم سیمان مصرفی در درصدهای اختلاط ثابت به بتن افزوده شد و نمونه های بتنی در دو سن عمل آوری شده و طبق استاندارد ASTMC116 تحت آزمایش قرار گرفتند . از نتایج حاکی از تأثیر مثبت نانو رس در درصدهای بسیار پایین بر خواص مکانیکی نمونه ها بودند .

همچنین در این طرح پژوهشی مطالعات آزمایشگاهی بر روی ظرفیت بتن اصلاح شده توسط نانو رس در استخراج و حذف فلز سنگین سرب از محلول های آبی ، فاضلاب های صنعتی و شیرابه های مراکز دفن در شرایط بسیار نامطلوب و مهاجم اسیدی صورت گرفته است . نتایج جذب بر روی محلول های آبی و فاضلاب سینتیک حاوی فلز سنگین سرب با مدل خطی تطابق داشتند که عرض از مبدأ و شیب آن با مطالعات آزمایشگاهی به دست آمد .

بتن حاوی نانو رس به صورت بسیار موثری فلز سنگین سرب را از غلظت های مختلف محلول های آلوده به سرب حذف کرد . توانایی جذب بالای سیمان تقویت شده توسط نانو رس ، ارزان قیمت و زیست محیطی بودن آن و مهمتر امکان تولید بومی و خودکفایی در تولید آن ، این ماده نوین را گزینه ای مناسب و عالی جهت استفاده در تصفیه فاضلاب های صنعتی ، آب و شیرابه های مراکز دفن غنی از فلزات سنگین می کند .

با توجه به استفاده نانو رس در پلیمرها و بهبود خواصی از پلیمرها نظیر افزایش سختی ، مقاومت کششی ، پایداری حرارتی ، تأخیر درجه اشتعال ، محافظت در برابر آب و همچنین در نظر گرفتن قیر به عنوان یک ماده ترموپلاستیک ، در یک تحقیق افزودن ۲% نانو رس به قیر در جهت افزایش عمر خستگی روسازیهای آسفالتی مورد آزمایش قرار گرفت .

آزمایش خستگی کشش غیر مستقیم بر روی نمونه های استوانه ای ساخته شده از قیرهای استاندارد و اصلاح شده در سطوح تنش ۴۰۰- ۳۰۰- ۲۰۰ و ۵۰۰ کیلوپاسکال نشان می دهد که افزودن ۲% نانو رس به قیر باعث افزایش عمر خستگی آسفالت می گردد .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید نانورس میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید نانورس را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید نانورس بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید نانورس به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید نانورس خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید نانورس در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید نانورس (تولید نانورس) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید نانورس (تولید نانورس) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید نانورس کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید نانورس بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید نانورس

دانلود طرح امکان سنجی تولید نانورس

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید نانورس

دانلود فایل طرح توجیهی تولید نانورس

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید نانورس

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید نانورس

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید نانورس

نگارش تولید نانورس

طرح کامفار

طرح کامفار تولید نانورس

طرح کامفار توجیهی تولید نانورس

کارشناس تولید نانورس

کارشناس نگارش تولید نانورس

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید نانورس

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید نانورس

وام بانکی تولید نانورس

وام قرض الحسنه تولید نانورس

وام بانک ملت تولید نانورس

وام رسالت تولید نانورس

وام مهر تولید نانورس

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0