طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید موز گلخانه ای می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید موز گلخانه ای تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید موز گلخانه ای آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای

                      طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای

 

طرح پرورش و تولید موز گلخانه‌ای

موز در زیر کامل نور آفتاب و در خاکی که عمل زهکشی آب را خیلی عالی انجام می‌دهد، بهتر رشد می‌کند. خوب بودن خاک در زهکشی بسیار مهم است ، زیرا ریشه های سیر شده از آب در حالی که هنوز آب داشته باشند در کمتر از یک ساعت می‌میرند. بهتر است که گیاه یا میوه موز را در مقابل بادهای تند حفظ کنید ، زیرا می‌تواند برگهای آن را تکه تکه و خرد کند. گیاه موز بسیار پرخور است. خاک باید غنی از مواد مغذی ، کمی دارای اسید ، و به اندازه‌ی کافی رس مانند باشد تا بتواند رطوبت را حفظ کند و نگذارد که مواد مغذی در خاک فروکش کند تا ریشه کوتاه گیاه نتواند از آنها استفاده کند .تغییر به کودهای طبیعی خوب و ماسه تر می‌تواند میوه موز را در برابر نیازهای مواد معدنی بالا پشتیبانی کند .

شرح مختصر از فرآیند طرح پرورش و تولید موز گلخانه‌ای

هنگامی که میوه موز در حدود سه چهارم رشد کرد، چندین شاخه را در پایه خود تولید می‌کند. یکی را نگه دارید و آنهای دیگر را با یک چاقوی تیز از آن جداکنید. به شاخه نجات یافته گل می‌گویند. بعد از اینکه گیاه مادر میوه می‌دهد، این شاخه شاخه اصلی گیاهتان خواهد شد.
تنه گیاه موز را دقیقاً گروه متراکمی از برگهای متمرکز شده که به آن سوداستم می‌گویند تشکیل می‌دهد. بعد از اینکه بر روی گیاه موز در حدود سی برگ رویید، شاخهٔ میوه از میان آنها و ساقه اصلی سر بیرون می‌آورد، و به عنوان گلهای پایانی آن می‌شکفد (دسته‌ای از گل در نوک شاخه). شاخه میوه، سه تا چهار ماه بعد از بیرون آمدنش رشد می‌کند. برگچه گل، شاخه را می‌پوشاند و سپس تقریباً هر روز به عقب غلت می‌خورد، هر برگچه نمایانگر یک (دست) موز است. درابتدای رشدشان، دستهای های کوچک به طرف پایین رشد می‌کنند، ولی در طول رشدشان، آن‌ها انگشتانشان را رو به آفتاب می‌کنند و می‌نمایند که دارند از بالا به پایین رشد می‌کنند. به این پدیده (رشد با گریز از جازبه) گفته می‌شود.

نحوه کاشت طرح پرورش و تولید موز گلخانه‌ای

گودالی را با پهنایی در حدود سی سانتیمتر عمق حفر کنید. ساقه را طوری در گودال قرار دهید که اتصال بین آن و ساقه مکنده در عمق در حدود پانزده سانتیمتر باشد. اگر مکانتان مسطح نیست، چشم ساقه باید در گودال به طرف بالا باشد. خاک را در گودال بریزید و خاک را سخت به پایین فشار دهید تا هیچ گونه هوایی در آن نباشد. اگر می‌خواهید بیشتر از یک ساقه موز بکارید، گیاه باید حد اقل سه متر از دیگر فاصله داشته باشد تا بتواند از نور کامل خورشید به خوبی بهرهمند شود. تا هنگامی که گیاه مستقر نشده است، (در آب صرفه جویی کنید) اندک اندک به آن آب بدهید تا ساقه سالم بماند.

نحوه برداشت موز گلخانه‌ای

یک شاخه موز زمانی آماده چیده شدن است که میوه آن گرد و چاق باشد. در این مرحله گلچه‌های گل خیلی خشک هستند و به راحتی از نوک میوه می‌شکنند. برای اینکه موز را برداشت کنید، ساقهٔ شاخه موز باید از بالای روی دست موزها به خوبی بریده شود.
موز به وسیلهٔ گازهای اتیلن و گرمایی که خود تولید می‌کنند رسیده می‌شوند. برای اینکه حداکثر برداشت موز را داشته باشید، دسته‌های سبز جداگانه را برای اینکه رسیده شوند بچینید. آن دست را به همراه دیگر موزهای درحال رسیده شدن و یا یک سیب سرخ در درون یک پاکت پلاستیکی ببندید. آن دست موز از گازهایی که توسط دیگر میوه‌های در حال رسیده شدن تولید می‌شود، استفاده می‌کند و به عمل رسیده شدنش سرعت می‌دهد. بسته یا پاکت را در یک مکان سرد قرار دهید، مانند قفسه ظرف، (یخچال خیلی سرد است). بعد از بست و چهار تا بیست و هشت ساعت، میوه‌های در حال رسیده شدن را بیرون آورید. دست موز اینک خود بتنهایی باید بتواند عمل رسیده شدنش را پایان دهد. بعد از برداشت، گیاه مادر را به طرف سطح زمین قرار داده وآن را ببرید. (گل) جایش را برای رویش موز سال آینده می‌گیرد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید موز گلخانه ای را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید موز گلخانه ای (تولید موز گلخانه ای) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای (تولید موز گلخانه ای) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید موز گلخانه ای کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید موز گلخانه ای

دانلود طرح امکان سنجی تولید موز گلخانه ای

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای

دانلود فایل طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید موز گلخانه ای

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید موز گلخانه ای

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید موز گلخانه ای

نگارش تولید موز گلخانه ای

طرح کامفار

طرح کامفار تولید موز گلخانه ای

طرح کامفار توجیهی تولید موز گلخانه ای

کارشناس تولید موز گلخانه ای

کارشناس نگارش تولید موز گلخانه ای

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید موز گلخانه ای

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید موز گلخانه ای

وام بانکی تولید موز گلخانه ای

وام قرض الحسنه تولید موز گلخانه ای

وام بانک ملت تولید موز گلخانه ای

وام رسالت تولید موز گلخانه ای

وام مهر تولید موز گلخانه ای

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0