طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید لعاب سرامیکی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید لعاب سرامیکی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید لعاب سرامیکی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی

                     طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی

 

معرفی محصول

مطابق استاندارد، کاشی محصولی صنعتی، نازک و سفالی ساخته شده از مواد معدنی (همانند خاک رس، کائولن، فلدسپار، کوارتز، دولومیت لعاب، رنگ و سایر مواد اولیه معدنی) است که در ابعاد، شکل و ضخامت‌های متفاوت برای پوشش کف و دیوارها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاشی معمولا به شیوه اکسترود یا پرس شکل داده شده و پس از خشک  شدن و آماده سازی لعاب و چاپ در دمای مناسبی پخت می‌گردد. این محصول دارای تنوع زیادی بوده و بسته به مزیت‌های خاص مورد نیاز مشتری همانند عایق بودن، ایجاد سهولت در نظافت، قابلیت‌های حرارتی، عایق رطوبتی، مقاوم بودن در مقابل مواد شیمیایی، ضد خش بودن، زیبایی طرح و نقش، ماندگاری و تنوع تولید به صورت صنعتی تولید می‌شود.

موارد کاربرد کاشی سرامیکی

از کاشی ضمن داشتن زیبایی به دلیل نفوذ ناپذیری برای حفاظت محیط در مقابل رطوبت در محیط‌های داخلی و بیرونی ساختمان و استخرها استفاده می شود. از کاشی‌های مقاوم در مقابل محیط‌های شیمیایی در آزمایشگاه‌ها و از کاشی‌های زیبا و مقاوم در مقابل سایش به عنوان کف‌پوش ابنیه استفاده می‌شود.

روش تولید محصول

دانش فنی و ماشین آلات تولیدی نقش مهمی در کیفیت مناسب و قابل رقابت با سایر تولیدکنندگان اروپایی و ایتالیایی دارد، چرا که آن‌ها سابقه زیادی در تولید این محصولات دارند. ساخت بخشی از اجزا، ماشین آلات و تجهیزات مستقر در فرایند تولید در داخل کشور بومی شده و قابل ساخت است. ولی در بخش‌های حساس تولید جهت دستیابی به محصولات با کیفیت و کمترین ضایعات نیاز به خریداری دانش فنی و تجهیزات خارجی است.

ماشین آلات به صورت اتوماتیک در هشت بخش جهت تولید محصول بالانس شده اند. این هشت بخش که در ادامه نیز شرح داده ایم عبارتند از؛ سنگ شکن و آسیاب، مواد اولیه معدنی، کانوایرها، باکس فیدر تغدیه مواد اولیه، بالمیل های دوغاب، انگوب و لعاب، اسپری درایر، پرس پودر کاشی، خشک کن، خطوط لعاب زنی، خط انگوب و چسب زنی، میکسر، دستگاه چاپ دیجیتال، ماشین آلات سورتینگ و بسته بندی، به علاوه سیستم واگن‌های  لود و دانلود حمل اتوماتیک کاشی و تابلوها و پی ال سی تنظیم فرایندهای تولید.

۱- تهیه دوغاب کاشی

فرآیند تولید کاشی از دپوی خاک در محل اختصاصی مستقر در سایت کارخانه شروع می‌شود. خاک دپو شده به سنگ شکن منتقل و خردایش انجام می‌گردد. خاک خردایش شده پس از انتقال به باکسفیدر و توزین مطابق فرمولاسیون به بالمیل تهیه دوغاب منتقل شده و پس از بارگیری و کنترل پارامترهای دوغاب به بلانچر برای ماندگاری هدایت می‌شود. در این مرحله همزمان با گرفتن ناخالصی‌ها در فیلتر و کنترل کیفیت، دوغاب به تانک اسپری درایر منتقل و از آنجا به اسپری درایر پمپ می‌شود.

۲- تهیه بیسکویت کاشی

دوغاب پمپ شده به اسپری درایر پودر شده و ضمن کنترل پارامترهای کیفی آن به سیلوی ذخیره جهت ماندگاری و سپس انتقال به دستگاه پرس جهت تولید بیسکویت کاشی گسیل می‌شود. پارامترهای کیفی بیسکویت کنترل  شده و برای خشک شدن منتقل می‌شود. پس از آن ضمن بررسی پارامترهای کنترل کیفی جهت تمیزی سطح به بخش برس و گردگیری و کنترل کیفی سطح منتقل می‌شود. در مرحله بعد در کابین آب میزان رطوبت مورد نیاز روی کاشی با پاشش تنظیم و به بخش انگوب روی کاشی منتقل و انگوبی که توسط بالمیر از قبل آماده سازی شده و از مخزن نگهداری به خط تولید منتقل شده را در کابین بر روی کاشی به میزان مناسب اعمال می‌گردد.

۳- فرایند لعاب کاری

مواد اولیه تولید لعاب مطابق فرمولاسیون توزین و پس از انتقال به بالمیر و چرخش و تهیه لعاب به مخزن نگهداری هدایت و ضمن کنترل پارمترهای کیفی در کابین خط تولید منتقل و بر روی کاشی  اعمال می‌گردد.

۴- چسب کاری

روی کاشی لعاب کاری شده قبل از چاپ در کابین مخصوص با چسبی که قبلا توزین میکس و از کیفیت آن اطمینان حاصل شده و از مخزن نگهداری به خط تولید منتقل شده به میزان کنترل شده آغشته می‌شود.

۵- فرایند چاپ

در این مرحله منابع و اجزا فرمول رنگ توزین و به بالمیر چرخشی تهیه رنگ منتقل و ضمن کنترل پارامترهای کیفی، رنگ به مخزن نگهداری و به کابین چاپ کاشی منتقل می‌شود و ضمن کنترل پارامترهای کیفی چاپ بر روی کاشی و کنترل میزان رنگ اعمال شده اصلاحات لازم انجام می‌گیرد. در سیستم‌های نوین تولید کاشی با استفاده از چاپگرهای جوهرافشان دیجیتال ضمن قابلیت اعمال سریع‌تر، طرح‌های بسیار زیبا با کیفیت عالی و فرایند چاپ بسیار با کیفیت بهتر و کنترل شده تر اعمال می‌گردد.

۶- فرایند انگوب زیر

در آخرین مرحله تولید قبل از چاپ مواد و اجزا مطابق فرمولاسیون انگوب زیر آماده پس از انتقال به بالمیر و هموژن شدن و کنترل کیفیت و انتقال و نگهداری در مخزن برای استفاده به خط کابین مستقر در فرایند تولید و اعمال آن در زیر کاشی هدایت می‌شود. در صورت تنظیم بودن کیفیت و میزان انگوت اعمالی کاشی بر روی واگن‌های هادی به تونل پخت بارگیری می‌شود.

۷- فرایند پخت

کاشی‌های لود شده در واگن‌ها به سمت کوره تونلی که دارای تنظیم پارامترهای ترمودینامیکی در طول کوره است، هدایت و طی عبور از کوره  پخت شده و با استفاده از واگن‌های بارگیری به بخش سورتینگ منتقل می‌شود.

۸- فرایند سورت وبسته بندی

پس از انتقال واگن‌های حاوی کاشی به خط سورت عمل تخلیه کاشی‌ها انجام و محصول منتقل شده به خط سوورتینگ بر اساس شاخص‌های درجه‌بندی سطحی، کیفی و حجمی استاندارد تفکیک و پس از قرارگیری در استایکو و کارتن نمودن به دستگاه شرینگ و انتقال کارتن به پالت و پالت‌بندی کارتن‌ها هدایت می‌شود. محصول تولیدی به صورت پالت، آماده انبار و ورود به بازار است.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید لعاب سرامیکی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید لعاب سرامیکی (تولید لعاب سرامیکی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی (تولید لعاب سرامیکی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید لعاب سرامیکی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید لعاب سرامیکی

دانلود طرح امکان سنجی تولید لعاب سرامیکی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید لعاب سرامیکی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید لعاب سرامیکی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید لعاب سرامیکی

نگارش تولید لعاب سرامیکی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید لعاب سرامیکی

طرح کامفار توجیهی تولید لعاب سرامیکی

کارشناس تولید لعاب سرامیکی

کارشناس نگارش تولید لعاب سرامیکی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید لعاب سرامیکی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید لعاب سرامیکی

وام بانکی تولید لعاب سرامیکی

وام قرض الحسنه تولید لعاب سرامیکی

وام بانک ملت تولید لعاب سرامیکی

وام رسالت تولید لعاب سرامیکی

وام مهر تولید لعاب سرامیکی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0