طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

     طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

 

محصول مورد مطالعه طرح حاضر، تولید انواع لوله پلیکا ، خرطومی ، شیلنگ آب (از نوع نخدار، دوجداره و ساده) می باشد. این لوله ها در حوزه های مختلف صنعت، ساختمانها و موارد دیگر کاربرد دارند.

لوله های خرطومی، لوله های منعطف می باشند که در دیوارهای ساختمان ها قرار داده شده و سیم های برق در داخل آن قرار داده می شود. شکل لوله های خرطومی به صورت آکاردئونی است که این وضعیت سبب می گردد لوله حالت منعطف را داشته و به راحتی به وسیله دست قابل خمش گردد.

لوله های پلیکا از جنس PVC تولید می گردند. اولین کارخانه تولید لوله های  PVC در شهر کرج تحت نام پلیکا احداث گردیده است و از آن روز به بعد لوله های PVC به صورت مترادف با لوله پلیکا نامیده می شود، لیکن باید گفت که از نظر علمی اسم فوق هیچگونه مفهوم خاصی نداشته و صرفاً یک اصطلاح تجاری است.

شیلنگ های آب نیز از نوع شیلنگ های PVC منعطف می باشند و همانطوری که از عنوان آن مشخص است، به منظور انتقال آب از شیرآلات به مکان های مورد نظر کاربرد دارند. شیلنگ های آب در انواع مختلف تولید و عرضه می گردند که از آن جمله می توان به نوع نخدار، دوجداره، و ساده اشاره کرد.

علت وجود انواع مختلف این محصول، قابلیت تولید محصولات متنوع به منظور پاسخگویی به نیازهای مختلف بازار از نظر نوع کاربری و همچنین سلایق مختلف مشتریان می باشد. در طرح حاضر هدف تولید کلیه انواع فوق می باشد.

محصولات مورد مطالعه در انواع مختلف از نظر ابعادی و مشخصات فنی تولید و عرضه می گردند که در جدول زیر به موارد مهم و اساسی آنها اشاره شده است.

موارد مصرف و کاربرد
محصولات مورد مطالعه طرح حاضر انواع لوله های خرطومی، لوله های PVC و شیلنگ آب می باشد که هر کدام در حوزه های مختلف صنعتی، خانگی، تجاری و غیره، دارای کاربرد هستند که در ادامه به آنها پرداخته شده است.

اهمیت استراتژیکی کالا
با بررسی میزان تقاضای مسکن در کشور و توان تولید و عرضه آن ، می توان گفت که میزان نیاز مسکن در کشور حدود ۱/۵ میلیون دستگاه در سال است و این در حالی است که حداکثر توان تولید مسکن در کشور ۷۰۰ هزار دستگاه می باشد.

وضعیت فوق سبب ایجاد کمبود در کشور و رشد قیمت ها شده است. لذا کلیه عواملی که سبب کاهش زمان ساخت مسکن و در نتیجه افزایش قابلیت تولید می گردد ، از اهمیت خاص برخوردار خواهد بود. لیکن باید گفت که این اهمیت بالا بوده ولی در سطح استراتژیک و اساسی نمی باشد.

تولید لوله خرطومی ،لوله pvc و شیلنگ آب از جمله محصولات مصرفی در صنعت ساختمان و لوازم عمومی مصرفی زندگی می باشد از اینرو کلیه کشورهای جهان به عنوان مصرف کننده آن قابل بیان می باشند.

فرآیند تولید لوله pvc

۱٫ شارژ گرانول pvc به قیفی دستگاه اکسترود
اولین مرحله تولید محصولات مورد مطالعه، شارژ مواد پلاستیکی به داخل قیفی دستگاه اکسترود می باشد. این مواد که به صورت گرانول می باشد از کیسه آن تخلیه و در قیفی دستگاه تخلیه می گردد.

۲٫ ذوب و خمیری کردن دانه های پلیمر
پس از پر شدن قیفی دستگاه اکسترود از گرانول pvc دستگاه گرانول های فوق را تحت فشار و حرارت به شکل خمیری مبدل می سازد که این خمیر آماده قالب گیری می باشد.

۳٫ اکسترود خمیر از میان قالب
در فرایند تولید اکستروژن که برای کلیه محصولات مورد مطالعه صورت می گیرد ( فرایند تولید این محصولات یکسان ولی ماشین آلات آنها اندکی با همد یگر اختلاف دارد ) با تعویض نوع قالب، امکان تولید این محصولات وجود خواهد داشت، به طوری که برای هر محصول، قالب مخصوص آن روی ماشین نصب و مورد استفاده قرار می گیرد.

در این روش خمیر پلیمر با فشار از میان قالب اکسترودر عبور داده شده و به واسطه آن محصول با شکل قالب تولید می گردد. نکته ای که در اینجا باید گفته شود، تولید لوله های دو جداره می باشد. در این حالت از دستگاههای اکسترود با دو محفظه اکسترود استفاده می شود.

شیوه کار این محفظه ها بدین صورت است که دو پلیمر موردنظر هر کدام در دو محفظه جداگانه ذوب شده و به صورت همزمان در قالب اکسترود می گردد که به واسطه آن لوله یا شیلنگ دو جداره ساخته می شود.

۴٫ قرار دادن نخ دور شیلنگ
برخی شیلنگ ها از نخ داخل آن برخوردار می باشند. این نخ در مرحله اکسترود به وسیله مکانیسم خاصی در قالب قرار داده شده و جریان پلاستیک مذاب از میان آن عبور داده شده و بدینوسیله شیلنگ نخدار تولید می گردد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب (طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب (طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

دانلود طرح امکان سنجی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

دانلود فایل طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

نگارش طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

طرح کامفار

طرح کامفار تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

طرح کامفار توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

کارشناس طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

وام بانکی طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

وام رسالت طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

وام مهر طرح توجیهی تولید لوله خرطومی، پلیکا و شیلنگ آب

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0