طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید الیاف پلی پروپیلن می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید الیاف پلی پروپیلن تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید الیاف پلی پروپیلن آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

        طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

 

طرح تولید الیاف پلی پروپیلن

پلی پروپیلن یک پلیمر ترموپلاستیک است. پلی پروپیلن با مصرف سالانه ۳۵ میلیون تن و اختصاص ۲۱ درصد از مصرف جهانی پلیمرهای اساسی، رتبه دوم پرمصرفترین پلیمر را به خود اختصاص داده است.
قابلیت افزایش پرکننده، تقویت کننده و دیگر اصلاح کننده ها، پلی پروپیلن را مبدل به یک پلیمر پرمصرف و پرطرفدار کرده است.پلی پروپیلن در سال ۱۹۵۴ به وسیله کارل رن و جلیو ناتا تهیه شد.پلی پروپیلن در تهیه انواع قطعات تزریقی نظیر لوازم آشپزخانه، اتومبیل، ورزشی، گونی بافی، حصیر بافی، روکش سیم و کابل، وسایل بسته بندی، ساخت بدنه باطری ها، اسباب بازی، وسایل آزمایشگاهی و نظایر آن کاربرد دارد.
نام ماده (فارسی): پلی پروپیلن
نام ماده (انگلیسی): Poly Propylene
نام تجاری (فارسی): پلی پروپیلن
نام تجاری (انگلیسی): PP
سایر اسامی: همو پلیمر پلی پروپیلن، کوپلیمر پلی پروپیلن
مجتمع های تولیدکننده: پتروشیمی بندر امام

این نوع پلیمر با مصرف سالانه ۳۵ میلیون تن و اختصاص ۲۱ درصد از مصرف جهانی پلیمرهای اساسی، رتبه دوم پرمصرفترین پلیمر را به خود اختصاص داده است. قابلیت افزایش پرکننده، تقویت کننده و دیگر اصلاح کنندهها، پلی پروپیلن را مبدل به یک پلیمر پرمصرف و پرطرفدار کرده است. بطوریکه با بهبود خاصیتهای قابل توجه در مواردی جایگزین پلیمرهای مهندسی نیز شده است. در سال ۱۹۹۸ ظرفیت تولید جهانی این نوع پلیمر ۷/۲۹ میلیون تن بود که با رشد ۳/۶ درصد در سال ۲۰۰۳ به حدود ۳/۴۰ میلیون تن رسید. موارد استفاده این پلیمر، صنعت اتومبیل، تزئینات داخلی، پروانه ها، کفپوش اتومبیل، جعبه باطری میباشد. همچنین در ساخت کابینت، رادیو و تلویزیون، اجزای ماشین ظرفشویی، همزنهای شستشوگر و لوله کشی به کار میرود. از پلی پروپیلن در ساخت فیلم جهت استفاده در صنایع بسته بندی مواد غذایی و نیز ساخت تک رشته ها والیاف جهت استفاده در ساخت پشتی، فرش و گونی استفاده میشود، زیلوها، پوششهای چمن مصنوعی، طناب ضدپوسیدگی و تورهای ماهیگیری و قلم موها از دیگر موارد استفاده پلی پروپلین میباشد. پیشبینی میشود که مصرف جهانی پلی پروپیلن درسال ۲۰۱۳ بالغ بر حدود ۸/۶۰ میلیون تن باشد. در سال ۱۹۵۴ به وسیله کارل رن و جلیو ناتا تهیه شد. از سال ۱۹۵۷ به بعد به مقدار زیاد در عملیات سنتز به کار می رفت.

موارد مصرف
انواع قطعات تزریقی نظیر لوازم آشپزخانه، اتومبیل، ورزشی، گونی بافی، حصیر بافی، روکش سیم و کابل، وسایل بسته بندی، ساخت بدنه باطری ها، اسباب بازی، وسایل آزمایشگاهی و نظایر آن

 

معرفی کاربردهای الیاف پلی پروپیلن

خصوصیت اصلی الیاف پلی‌پروپیلنی این طرح، ارزان بودن و فراوانی مواد اولیه و سازنده آن می‌باشد. به همین دلیل این الیاف به‌طور گسترده‌تری در میان الیاف دیگر نساجی مورد استفاده قرار می‌گیرند. مصرف اصلی اینگونه از الیاف در کفپوش‌هایی است که در انواع مختلف تولید می‌گردند. موکت‌های معروف به تافتینگ، نخ خامه برخی از قالی‌ها، الیاف کفپوش‌های نمدی، از جمله محصولاتی هستند که از الیاف پلی‌پروپیلندر تولید آنها استفاده می‌گردد‌. مصرف اصلی دیگر این الیاف استفاده از پارچه‌هایی است که به عنوان منسوجات ژئوتکستایل در صنایع عمرانی به عنوان تثبیت کننده بسته‌های عمرانی استفاده می‌شود. گونی‌ها، توری‌ها و طناب از جمله دیگر محصولاتی هستند که با استفاده از الیاف پلی‌پروپیلن تولید می‌گردند. اخیراً با توجه به خواص آبگریزی زیاد این الیاف، از آنها در تولید برخی لباس‌ها، نظیر پوشاک ورزشی استفاده می‌گردد. ذکر این نکته لازم است که تولید البسه از الیاف پلی‌پروپیلن رفته رفته در صنعت نساجی بیشتر شده و از این الیاف در تولید البسه عادی نیز استفاده می‌گردد‌.

روش تولید طرح واحد تولید الیاف پلی پروپیلن

روش تولید طرح این الیاف به روش ذو‌ب‌ر‌‌یسی تهیه می‌گردند. در این روش، پلیمر به‌صورت گرانول از طریق تغذیه کننده (هاپر) وارد مارپیچی ذوب کننده شده و بر اثر گرمایش توسط مارپیچی ذوب می‌گردد. پلیمر مذاب سپس به کمک پمپ تغذیه از طریق فیلتر به رشته‌ساز تغذیه شده و پس از خروج از روزنه‌های رشته‌ساز تحت تأثیر نیروی کششی قرار می‌گیرد و با از دست دادن گرما به محیط اطراف خود جامد گردیده و سرانجام روی بسته‌های پیچیده شده و یا آنکه به‌صورت مداوم به بخش دیگر از خط تولید نهایی تغذیه می‌گردد. از آنجایی که پلی‌پروپیلن دارای گرمای ویژه بالا و ضریب هدایت گرمایی کم می‌باشد، لذا طول منطقه سردکننده بعد از رشته‌ساز در مقایسه با الیافی مثل نایلون یا پلی‌استر، باید طویل‌تر انتخاب گردد به همین ترتیب سرعت‌های تولید بالاتر به منطقه سردکننده طویل‌تری احتیاج دارند از این‌رو، طول ستون ریسندگی ممکن است به ۱۰ متر برسد. با توجه به پایین‌تر بودن دمای ترانیسیون ثانویه الیاف الفینی از دمای اطاق، تبلور الیاف نه تنها در سرد شدن در ستون ریسندگی اولیه شکل می‌گیرد بلکه این فرآیند ممکن است بعداً هم روی بوبین ادامه پیدا کند. بنابراین شرایط انجماد در ستون ریسندگی و همچنین شرایط نگهداری بوبین پس از تولید، تبلور الیاف الفینی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند. تعداد روزنه‌های رشته‌سازهای تولیدکننده نخ‌های فیلامنتی ممکن است با توجه به تعداد فیلامنت‌های مورد احتیاج بین ۱۵۰ـ ۱۰ متغیر باشد. رشته‌سازهایی که برای تولید الیاف به منظور بریده شدن و مورد استفاده قرار گرفتن به‌صورت کوتاه (استیلپ) به کار گرفته می‌شوند ممکن است تا ۲۰۰۰۰ روزنه داشته باشند‌.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید الیاف پلی پروپیلن را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید الیاف پلی پروپیلن (طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن (طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید الیاف پلی پروپیلن کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

دانلود طرح امکان سنجی تولید الیاف پلی پروپیلن

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

دانلود فایل طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید الیاف پلی پروپیلن

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید الیاف پلی پروپیلن

نگارش طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

طرح کامفار

طرح کامفار تولید الیاف پلی پروپیلن

طرح کامفار توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

کارشناس طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید الیاف پلی پروپیلن

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید الیاف پلی پروپیلن

وام بانکی طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

وام رسالت طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

وام مهر طرح توجیهی تولید الیاف پلی پروپیلن

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0