طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید لحاف، تشک و بالش می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید لحاف، تشک و بالش تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید لحاف، تشک و بالش آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

       طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید بالش و لحاف و تشک

این محصول یک کالای مصرفی بوده و محصول اصلی به حساب می آید ، هر چند در بسیاری از مواد تهیه و خرید این محصول بیشتر از نیاز از انجام می گیرد ولی با این حال از نقش اصلی این کالا چیزی نمی کاهد .

 

کشور های عمده تولید کننده و مصرف کننده بالش و لحاف و تشک :

این محصول در اکثر کشورهای تولید می شود ولی کشورهای دارای صنعت نساجی از قدرت و توان بیشتری در تولید هر چه بهتر با قیمت پایین تر را دارا می باشند .

با این وجود در سال های اخیر با ورود چین به این عرصه تولید این گونه محصولات با قیمت مطلوب تر محقق گردیده است . از جمله کشورهای تولید کننده می توان ایران ، سوریه ، چین ، ترکیه

همچنین این محصول در تمامی کشورها مورد استفاده قرار می گیرد و برای بازار مصرف این کالاها نمی توان کشورهای خاصی را در اولویت بازار قرار داد .

اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید بالش و لحاف و تشک

این محصول در کشور یک کالای مصرفی بوده که کاربرد و استفاده فراوانی در همه منازل دارد ، اما با توجه به پایین بودن کیفیت نسبت به کالای مشابه خارجی ، که مسلما نارضایتی از قیمت کالا را برای مشتری بدنبال دارد .

می توان با افزایش هر چه بیشتر کیفیت و ایجاد تغییرات اساسی در ظاهر و ساختار آن و ایجاد نوآوری در این کالا قیمت آن را توجیه کرد و هم طبع تنوع طلب مشتری را برآورده نمود که این موضوع تاثیر بسزایی در امر صادرات و رونق این صنعت در کشور خواهد داشت و نیاز به همین مقدار اندک واردات نیز رفع می گردد .

با توجه به اینکه کشور ما در زمینه نساجی با کم و کاستی هایی روبروست و در مقابل کمترین تقاضا و سفارش بازار صادرات ناتوان است و واردات این کالاها از طرق مختلف بصورت غیر قانونی به داخل سرازیر می شود .

با توجه به وابستگی این محصول به صنعت نساجی ، بهتر است بیشتر مورد توجه قرار گیرد و این مشکلات اساسی را رفع نموده تا قیمت کالا برای مصرف کننده قابل هضم بوده و هم از لحاظ کیفیت و بهره وری رضایت مصرف کننده و تولید کننده را جلب نماید و صنعت صادرات را نیز گسترش دهد .

فرایند تولید بالش و لحاف و تشک

۱ ) رول کردن و بریدن پارچه :

که به منظور سریعتر باز شدن پارچه در کنار میز برش و بریدن آن به اندازه مورد نظر انجام می گیرد ( رول می شود ) که رول مزبور بر روی پایه نگهدارنده رول قرار می گیرد و باز می شود که پس از باز شدن به اندازه مورد نظر بوسیله ی قیچی دستی برش خورده و بر روی میز پهن می گردد و وقتی که بین چهل تا پنجاه برش انجام گرفت ، توسط خط کش و با گچ یا صابون خیاطی ، خط کشی شده و بوسیله قیچی برقی عمود بر فرم ( رویه ) مورد نظر برش می خورند که پس از انجام عملیات مزبور توسط چرخ مخصوص ( کاری ) به قسمت دوخت رویه منتقل می شوند .

۲ ) دوخت رویه :

در این قسمت رویه های بریده شده ، دوخته می شوند بدین طریق که دو طرف ( کناره ها ) لحاف و تشک و کل بالش ( به غیر از گوشه ای از آن به منظور پر کردن الیاف ) دوخته می گردد و پس از انجام عمل مذکور رویه های تولیدی به قسمت لایه گذاری ( لحاف ) و لایه و فنر گذاری ( تشک ) و پر کردن الیاف ( بالش ) و بوسیله چرخ مخصوص حمل منتقل می شوند .

۳ ) لایه گذاری :

در این قسمت لایی که به صورت رول باز می شود ، توسط قیچی دستی و به اندازه مورد نظر برش خورده و بر روی میز برش پهن می گردد و زمانی که تعداد لایه های برش ( حداکثر ) به ده لایه رسید بوسیله صابون خط کشی و خط کش ، خط کشی شده و بعد از آن توسط قیچی عموده بر اره برقی برش خورده و بوسیله چرخ مخصوص به قسمت لایه گذاری حمل می شوند ( ضایعات جهت حلاجی به قسمت حلاجی منتقل می گردند ) و در قسمت لایه گذاری به شرح زیر عمل می شود :

الف : لایی به قطر ۳ سانتی متر در داخل رویه لحاف گذارده ( پهن ) می شود .

ب : لایی تشک به قطر ۲ سانتی متر می باشد که ابتدا یک لایی ( لایی زیری ) گذاشته می شود و سپس بر روی آن فنر قرار می گیرد و مجددا بر روی فنر یک لایی ( لایی رویی ) پهن می شود .

ج : جهت پر شدن بالش از الیاف پلی استر حلاجی شده و یا ضایعات لایی حلاجی شده استفاده می گردد .

۴ ) دوخت نهایی :

در این بخش عملیات زیر صورت می پذیرد :

الف : دو طرف لحاف که دوخته نشده بود دوخت خورده و سپس جهت استحکام و زیباتر شدن نقش های مختلف در وسط رویه لحاف دوخت می شود .

ب : دو طرف تشک دوخته نشده ، بوسیله چرخ سر دوزی دوخته می شود .

ج : بعد از پر شدن بالش از الیاف دوخت نهایی ( گوشه باقی مانده ) انجام می پذیرد .

۵ ) دوخت نوار ، دکمه و دسته :

در این قسمت اقدامات زیر انجام می پذیرد :

الف : جهت زیبایی بیشتر و استحکامآن دور لحاف را ( لبه ها ) با نوار به قطر ۷ سانتی متر ( ۱ سانتی متر تو رفته ) که از هر طرف ۳ سانتی متر می باشد دوخته می شود .

ب : جهت استحکام و زیبایی بیشتر تشک ، دکمه بر روی آن دوخته می شود ( تشک یک نفره ۵ دکمه و تشک دو نفره ۸ دکمه )

ج : جهت حمل و نقل تشک ( پس از دوخت دکمه ) به کناره های آن دسته دوخته می شود . ( تشک یک نفره دو دسته در یک طرف )

و تشک دو نفره دو دسته به دو طرف آن دوخته می شود . )

با خرید فایل طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید لحاف، تشک و بالش را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید لحاف، تشک و بالش (طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش (طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید لحاف، تشک و بالش کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

دانلود طرح امکان سنجی تولید لحاف، تشک و بالش

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

دانلود فایل طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید لحاف، تشک و بالش

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید لحاف، تشک و بالش

نگارش طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

طرح کامفار

طرح کامفار تولید لحاف، تشک و بالش

طرح کامفار توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

کارشناس طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید لحاف، تشک و بالش

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید لحاف، تشک و بالش

وام بانکی طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

وام رسالت طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

وام مهر طرح توجیهی تولید لحاف، تشک و بالش

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0