طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید تری کلسیم فسفات می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید تری کلسیم فسفات تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید تری کلسیم فسفات آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

       طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

طرح تولید تری کلسیم فسفات

املاح فسفاتی اغلب عناصر شناخته شده در طبیعت شناسائی شده اند. املاحی که جنبه تجاری بیشتری دارند شامل فسفاتهای فلزات قلیائی، قلیائی خاکی، فلزات سنگین و نمک های فسفاتی آمونیوم می باشند. فسفات سدیم و پس از آن املاح فسفات کلسیم، آمونیوم و پتاسیم با توجه به دامنه کاربردی وسیع آنها مهمترین این نمکها محسوب می گردند. فسفات های سدیم شامل مونو سدیم فسفات، دی سدیم فسفات و تری سدیم فسفات است.
عمده ترین کاربرد مونو سدیم فسفات استفاده از آن بعنوان یک اسید جامد محلول در آب و یک ماده تمیز کننده اسیدی است. در تولید پنیر (Emulsifier) بالاترین مصرف و تنها کاربرد دی سدیم فسفات، استفاده از آن بعنوان مایه پاستوریزه می باشد. این ماده در تولید محصولات گوشتی، نشاسته و شیر خشک، همچنین در صنایع سرامیک، لعاب کاری، چرم سازی، پارچه بافی، رنگ سازی و شوینده ها به مصرف می رسد.

تری سدیم فسفات، نمکی است به شدت قلیائی که از آن بعنوان تمیز کننده ای بسیار قوی و برطرف کننده رنگ استفاده می گردد. کمپلکس هیپوکلریت– تری سدیم فسفات، بعد از سدیم تری پلی فسفات بین تمام املاح فسفاتی بیشترین حجم کاربرد را بخود اختصاص می دهد.
املاح فسفاتی پتاسیم شامل مونو پتاسیم فسفات، دی پتاسیم فسفات و تری پتاسیم فسفات می باشند. این نمکها کمترین کاربرد نمکهای فسفاتی را بخود اختصاص داده اند. مونو پتاسیم فسفات در صنعت بعنوان پیزو الکتریک در صنایع صوتی و الکترونیکی کاربرد دارد. همچنین در صنایع کاغذسازی بعنوان مخمر بکار می رود. دی پتاسیم فسفات در صنعت ضدیخ سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
نمکهای فسفات کلسیم بعد از املاح فسفاتی سدیم، پرمصرف ترین املاح فسفاتی را تشکیل می دهند. از مونو کلسیم فسفات، به عنوان مایه خمیر در نان پزی و کیک پزی استفاده می گردد، همچنین در تهیه قرصهای جوشان و نیز صنایع سرامیک کاربرد دارد.
مهمترین مصرف دی کلسیم فسفات، کاربرد آن بعنوان مکمل خوراک دام و طیور می باشد. دی کلسیم فسفات در ساختن خمیر دندان نیز بکار می رود.

دیگر موارد مصرف دی کلسیم فسفات استفاده از آن به عنوان مخمر و نیز کاربرد آن در صنایع شیشه سازی، پلاستیک سازی و داروسازی است. تری کلسیم فسفات، نمکی است که از آن به عنوان خشک کننده و رطوبت گیر موادی نظیر شکر و نمک استفاده می شود. همچنین بعنوان سفید کننده و براق کننده در صنایع سرامیک بکار می رود. پلیمرهای پیچیده ای را تشکیل میدهد و (Aliminum Acid phosphate) آلومینیوم فسفات اسید بعنوان ماده سفت کننده در سیمان و نسوزها بکار می رود. آلومینیوم فسفات بشدت نامحلول و سخت و واکنش ناپذیر و مقاوم در برابر حرارت می باشد. نقطه ذوب آن ۱۸۰۰ درجه سانتیگراد می باشد و بعنوان ماده ای نسوز بکار می رود. مونو آلومینیوم فسفات در ساختن ترانسفورماتور بکار گرفته می شود. دارای کاربردی محدود بوده و فقط بعنوان کاتالیست در سرامیک و نسوز بکار BPO نمک فسفات می رود.
نمک فسفات آهن دارای کاربردی محدود در تولید شیشه هایی با کاربرد ویژه می باشد. نمک های فسفات فلزات سنگین در آب به شدت نامحلول بوده و کاربرد تجاری آنها بسیار محدود است.
در ساختن سیمان دندانسازی بصورت ماده اولیه اصلی بکار می رود. Zn3 (PO4) فسفات روی ۲ فسفات کروم در صنایع فلزی و جهت افزایش مقاومت فلزات در مقابل خورندگی بکار می رود.

فسفات کبالت به عنوان رنگدانه (پیگمنت) در صنایع رنگ و سرامیک مورد استفاده دارد. فسفات مس، در صنایع حشره کش مصرف می گردد. فسفات جیوه و سرب، در شیشه سازی و جهت ساختن شیشه های مخصوص بکار می روند. تری کلسیم فسفات (گاهی اوقات به طور اختصار TCP) نمک کلسیم از اسید فسفریک با فرمول شیمیایی Ca3(PO4)2 است. همچنین به عنوان فسفات استخوانی از آهک (BPL) شناخته می‌شود. کلسیم ماده معدنی است که به طور طبیعی در غذاها یافت می‌شود. این ماده برای بسیاری از کارکردهای طبیعی بدن بخصوص تشکیل و نگه‌داری استخوان‌ها ضروری است. کلسیم همچنین می‌تواند به سایر مواد معدنی (مانند فسفات) متصل شود و به دفع آن‌ها از بدن کمک کند. این ماده جامد سفید با حلالیت کم است. بیشتر نمونه‌های تجاری “تری کلسیم فسفات” در واقع هیدروکسی آپاتیت هستند. کاربرد این ماده برای جلوگیری و درمان کمبودهای کلسیم استفاده می‌شود.

به طور کلی مراحل فرایند تولید تری کلسیم فسفات را میتوان به صورت زیر خلاصه نمود.

۱- آسیاب
۲- غربال مکانیکی
۳- تولید پلت
۴- جدا کننده غبار
۵- کوره دوار
۶- خنک کن دوار
۷- مخزن جمع آوری کلینکر
۸- آسیاب کلینکر
۹- سیلوی محصول
۱۰ -بسته بندی

 

اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز

فسفر یا فسفات یکی از عوامل در زندگی امروزی به شمار میرود چرا که یکی از نیازهای عمده رشد و توسعه محصولات کشاورزی را کودهای فسفاته تشکیل میدهد. از طرفی به دلیل افزایش جمعیت، همواره جهان نیازمند مواد غذایی بیشتری خواهد بود. سنگ فسفات عنوان تنها منبع اقتصادی تامین کربنات فسفری، در توسعه بخش کشاورزی و صنعتی دارای نقش بسیار مهم و حیاتی و غیر قابل جایگزین میباشد. با توجه به نقش حیاتی این ماده در عرصه حیات، با افزایش جمعیت جهان، نیاز به آن افزایش چشمگیری یافته است.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید تری کلسیم فسفات را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید تری کلسیم فسفات (طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات (طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید تری کلسیم فسفات کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

دانلود طرح امکان سنجی تولید تری کلسیم فسفات

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

دانلود فایل طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید تری کلسیم فسفات

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید تری کلسیم فسفات

نگارش طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

طرح کامفار

طرح کامفار تولید تری کلسیم فسفات

طرح کامفار توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

کارشناس طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید تری کلسیم فسفات

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید تری کلسیم فسفات

وام بانکی طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

وام رسالت طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

وام مهر طرح توجیهی تولید تری کلسیم فسفات

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0