طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

       طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

 

متالورژی پودر

متالورژی پودر روشی برای ساخت و تولید قطعات فلزی و سرامیک است که اساس آن بر فشردن پودر مواد به شکل مورد نظر و تفجوشی آن است. تف جوشی در درجه حرارتی زیر نقطه ذوب صورت میپذیرد .

متالورژی پودر بخشی کوچک ولی بسیار مهم از صنایع فلزگری میباشد. گرچه روش متالورژی پودر امکانات ویژهای را جهت تولید بعضی قطعات خاص فراهم ساختهاست، که تولید آنها از طریق روشهای دیگر غیر ممکن یا بسیار مشکل میباشد ولی زمینه هایی مانند زمینه های اقتصادی ، بهره وری انرژی ، انطباق زیست محیطی ، ضایعات بسیار پائین باعث فراگیر شدن استفاده از این روش گردیده است .

کاربردهای محصول

متالورژی پودر (P/M) یک روش بسیار پیشرفته برای تولید قطعات آهنی و غیرآهنی با قابلیت اعتماد بالاست. در این تکنولوژی با مخلوط کردن پودرهای عناصر و یا آلیاژهای مختلف و سپس فشرده کردن آنها در یک قالب بوسیله پرس، شکل نهایی قطعه بدست می آید.

در مرحله بعد، این قطعه خام در یک کوره مخصوص با اتمسفر کنترل شونده گرما داده می شود (یا به اصطلاح سینتر می شود) و به این ترتیب ذرات پودر به هم می چسبند.

از آنجا که در این فرآیند هیچ براده ای تولید نمی شود، در قطعه نهایی بیش از ۹۷% مواد خام اولیه مورد استفاده قرار می گیرد. به همین خاطر در متالورژی پودر صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی و مواد اولیه صورت می گیرد.

فرآیند متالورژی پودر یک فرآیند کم هزینه در تولید قطعات ساده و یا پیچیده در تعداد چندصدتایی تا چندهزارتایی در ساعت (تاکید بر تیراژ بالا جهت توجیه دار بودن این صنعت) با ابعادی با دقت بالاست.

در نتیجه در بدترین حالت، یک فرآیند ماشینکاری جزئی بر روی قطعه مورد احتیاج است. همچنین قطعات تولید شده ممکن است تحت عملیات سایزینگ (Sizing) برای دقیق تر کردن ابعاد و کوینینگ (Coining) برای دقیق تر کردن ابعاد، افزایش چگالی و استحکام قطعه قرار بگیرد.

بیشتر قطعات تولید شده بوسیله متالورژی پودر کمتر از ۲/۳ کیلوگرم (۵ پوند) وزن دارند، اگرچه می توان قطعاتی با وزن ۱۶ کیلوگرم (۳۵ پوند) را هم بوسیله ماشین آلات متعارف متالورژی پودر تولید کرد.

بسیاری از قطعات اولیه ای که بوسیله متالورژی پودر تولید می شدند، مانند بوش ها و یاتاقان ها، شکل های ساده ای داشتند اما امروزه به دلایل اقتصادی بیشتر قطعات چند سطحی و با کانتورهای پیچیده به کمک فرآیند متالورژی پودر تولید می شوند .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر (تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر (تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

دانلود طرح امکان سنجی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

دانلود فایل طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

نگارش تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

طرح کامفار

طرح کامفار تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

طرح کامفار توجیهی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

کارشناس تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

کارشناس نگارش تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

وام بانکی تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

وام قرض الحسنه تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

وام بانک ملت تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

وام رسالت تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

وام مهر تولید قطعات صنعتی به روش متالورژی پودر

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0