طرح توجیهی تولید کرومیت

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید کرومیت را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید کرومیت در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید کرومیت می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید کرومیت تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید کرومیت آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید کرومیت

         طرح توجیهی تولید کرومیت

نام کرومیوم Chromium از واژه یونانی Chroma به معنی رنگ گرفتـه شـده اسـت . کرومیـوم شـانزدهمین عنصر فراوان در پوسته زمین است که در حدود درصد ۰۳۷ /۰ پوسته زمین را می سازد. کرومیوم فلزی است نسبتاً سخت به رنگ سیاه خاکـستری – فـولادی بـا نمـاد Cr ، عـدد اتمـی ۲۴ ،وزن اتمـی ۹۹۶۱، /۵۱ وزن مخصوص ۱۹/۷ گرم بر سانتی متر مکعب، سختی ۵/۸ در مقیاس موس، دارای جلا و صیقل بالا، گدازپذیری متفاوت، مقاوم در برابر خوردگی، نقطه جوش ۲۶۷۲ درجه سانتیگراد و نقطه ذوب ۱۸۵۷ درجه سـانتی گراد. کرومیوم در گروه ( VI )6 جدول تناوبی به عنوان Metals Transition بوده و در دوره ۴ قرار دارد .

کرومیت تنها منبع تجاری کروم میباشد که در سنگ های اولترابازیک تشکیل مـی شـود . نیمی از کانسنگ کرومیت جهان در آفریقای جنوبی است و مابقی در قزاقستان، هند و ترکیه می باشد. این فلز در ترکیب پوسته جامد زمین تقریباً محدود در سنگی ها آذرین قلیائی مربوط به مرحله آغازی تبلور ماگما و سرپانتین های حاصل از تغییر آنها ظاهر می شود. در این سنگ ها، کروم معمـولاً بـا آهـن (دو و سـه ظرفیتی)، نیکل، منیزیم و کبالت همراه است. سیلیکاتهای قلیـائی ماننـد اولیـوین، اوژیـت و هورنبلانـد نیـز ممکن است ترکیب خود کروم داشته باشد.

توضیح موارد مصرف و کاربرد

مصارف مهم کرومیـت در صـنایع متـالورژی، دیرگـداز و شـیمیایی اسـت . عیارکرومیـت قابـل اسـتفاده در متالورژی و صنایع شیمیایی بالاست ولیکن در دیرگدازها می تواند پایین باشد.

صنایع متالورژی:

درصد ۶۵ کرومیت در فلززایی (متالورژی) مصرف می شود. فولاد ضد زنگ، مهـم تـرین آلیاژ تولید شده در صنعت فولاد است و درصد ۱-۲ تولید فولاد جهان را شامل می شود. فولاد ضدزنگ با دارا بودن درصد ۳۶ – ۱۲ کروم،درصد ۸۰ مصرف جهانی کروم را به خود اختصاص داده است. به علـت مقاومـت کروم در برابر خوردگی، حرارت، سایش، فرسـودگی و اکـسیده شـدن در تهیـه انـواع آلیاژهـا کـاربرد دارد .

دیکرومات سدیم:

 برای تهیه آن کرومیت بسیار ریز با کربنات سدیم و یک رقیق کننده بیاثر در یک تنور ه چرخان در دمای ۱۱۰۰-۱۰۰۰سانتیگراد ترکیب می شود. کرومات سـدیم تـا -۹۸ ۹۰ درصـد بـا انـدازه ۷۵ میکرومتر ریزشده، سرد و شسته می شود و با اسید سولفوریک بهبود مییابد. درنهایت بلورهای دیکرومـات تشکیل می شود.  دیکرومات در باتری ها، روغـن هـا و واکـس هـای سـفیدکننده، فـرآوری آلیاژهـای مـس، افزودنی های گل حفاری، دباغی چرم، فلزکاری، نگهدارنده ها، بهبود آب، نگهدارنده چـوب و مـواد حدواسـط شیمیایی استفاده میشود.

 کرومات باریم:

 رنگدانه برای سرامیک، رنگ و کبریت بی خطر

بیکرومات پتاسیم:

 پیش مـاده نمـک هـای دوفلـزی کرومـات روی پتاسـیم، کـروم آلومینیـوم، کرومـات استرانسیم، عکاسی، پیروتکنیک

بیکرومات آمونیوم:

 نگهدارنده، کاتالیزور، چینیسـازی، پیروتکنیـک، محلـول هـای حـساس کننـده بـرای لیتوگرافی

 دیکرومات آمونیوم:

 آتشبازی

 کرومات سدیم: کاتالیزور، گل حفاری، لوله های نفت، سـاخت و تولیـد رنگدانـه، بهبـود آب، حفـظ چـوب . تقریبا -۴۵ ۴۰ درصد Cr2O3 و نسبت Fe:Cr کم، در شرایط بهینه با مقادیر آلومینیوم و منیزیم کم (باعـث افزایش کربنات سدیم مورد نیاز میشوند.

به صورت یک کاتالیزور:

کرومیت برای ساخت قالب هایی برای پختن آجر و ریخته گری استفاده می شود. کرومات سدیم نسوزی است با هدایت گرمایی مناسب، مقاوم در برابر نفوذ فلز، ضد سرباره و نگهدارنده گرما. شکل دانه ها و اندازه ذرات آن مناسب اسـت . ضـریب انبـساط گرمـایی پـایین دارد . (گـداز منگنـز، کـربن و آلیاژهای فولاد، گدازهای غیر آهنی به) طور میانگین ۱۰۰-۷۵ کیلوگرم کرومیت در ازای تولید هر تن فولاد مصرف میشود، برتری کرومیت نسبت به سیلیس برای کاربری به عنوان نسوز، درجه بالاتر نسوزی، هـدایت گرمایی و ضریب انبساط گرمایی پایینتر و بدون سیلیس بودن آن است. تراکم دانه های زاویه دار کرومیت به یکدیگر، مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ فلزات و سرباره فلزات است، (بخصوص در زمان کار بـا آلیاژهـای واکنش ) گر فراهم می کنند.

 اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز

مصرف کرومیت در صنایع متالورژی و شیمیایی هر روز افرایش می یابد. خصوصیات منحـصر بـه فـرد، تنـوع کاربرد محصولات مختلف تولیدی از آن در صنایع مختلف، وجود ذخایر قابل قبول آن در کشورهای مختلف از جمله در ایران، صادرات و واردات این محصول و بلاخره نقش موثر آن در اقتص اد جهـانی روز بـه روز بـر اهمیت این ماده معدنی در دنیا افزوده است.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید کرومیت میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید کرومیت را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید کرومیت بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید کرومیت به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کرومیت خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید کرومیت در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید کرومیت (طرح توجیهی تولید کرومیت) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید کرومیت (طرح توجیهی تولید کرومیت) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید کرومیت کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید کرومیت بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید کرومیت

دانلود طرح امکان سنجی تولید کرومیت

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کرومیت

دانلود فایل طرح توجیهی تولید کرومیت

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید کرومیت

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید کرومیت

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید کرومیت

نگارش طرح توجیهی تولید کرومیت

طرح کامفار

طرح کامفار تولید کرومیت

طرح کامفار توجیهی تولید کرومیت

کارشناس طرح توجیهی تولید کرومیت

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید کرومیت

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید کرومیت

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید کرومیت

وام بانکی طرح توجیهی تولید کرومیت

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید کرومیت

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید کرومیت

وام رسالت طرح توجیهی تولید کرومیت

وام مهر طرح توجیهی تولید کرومیت

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0