طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید فندک آشپزخانه می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید فندک آشپزخانه تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید فندک آشپزخانه آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

              طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

نام کالای مورد نظر فندک آشپزخانه میباشد و جزو کالاهای نهایی به حساب می آید . فندک وسیله ای است که برای تولید جرقه و شعله به کار برده می شود . کاربرد فندک عمدتا برای روشن کردن وسایل گازسوز و نفت سوز می باشد .

طبقه بندی فندکها به دو دسته تقسیم میشوند که عبارتند از :

۱- برقی : این فندکها به برق متناوب وصل می شود ، یعنی برای تولید جرقه از جریان برق استفاده می شود.

۲- سایشی : در این نوع فندک ، نیروی مکانیکی عامل تولید جرقه میباشد ، به این صورت که دو سطح که از جنس مخصوص میباشند با سرعت روی هم حرکت داده میشوند و بنابراین جرقه تولید می شود .

• براساس یک نوع طبقه بندی دیگر فندک به سه دسته تقسیم می شود که در زیر توضیح داده شده است.

۱- گرمایی : در این نوع از فندکها نیروی برق به گرما تبدیل شده وعملا هیچگونه جرقه و شعله وجود ندارد ، مانند فندک اتومبیل . برخی از فندکهایی که در آشپزخانه به کار میرود به طور محدود از این نوع میباشند .

۲- جرقه ای : فندک جرقه ای در طبقه بندی فندکهای آشپزخانه شرح داده می شود .

۳- شعله ای : فندک شعله ای در واقع وسیله ای است که پس از ایجاد جرقه ، توسط منبع سوختی که در آن تعبیه شده ، شعله را به وجود می آورد .

اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

امروزه در کشور ما به دلیل رونق صنعت پتروشیمی ، ساخت انواع کالای مصرفی و نهایی نیز با رشد روزافزونی روبرو است . به دلیل تولید اکثر پلاستیکهای پر مصرف در داخل کشور امکان تولید محصولات نهایی از این موارد فراهم شده است .

به نظر میرسد که با توجه به ضرورت عرفی استفاده از چنین وسیله ای و جای داشتن آن در فرهنگ مصرفی عده ای از افراد و طبقات جامعه میتوان به جای اقدام به ورود آن از کشورهای بیگانه و به هدررفتن ارز مصرفی حاصل به برپایی واحد مشابه که به اندازه کافی دارای توجیه فنی و اقتصادی باشد ، مبادرت ورزید.

فرایند تولید فندک آشپزخانه

روش های ساخت فندکهای آشپزخانه الکتریکی هرچند ممکن است به ظاهر اندکی متفاوت به نظر آیند ، اما درعمل ممکن است تفاوت هایی در اشکال ظاهری وجود داشته باشد.

به عنوان نمونه کلید فندک که میتواند به صورت فشاری و یا ماشه ای باشد و یا در مورد پوشش فلزی که به صورت استوانه ای یا منشوری میتواند باشد . در نهایت این موارد در پروسه تولید تاثیر به سزایی ندارد و تنها ممکن است از نظر ابعاد قالب مورد استفاده در بعضی مراحل تفاوت هایی وجود داشته باشد .

۱- بدنه :

تزریق در قالب پلاستیک تنها روش تولید این قطعه میباشد . در این روش گرانول پلی استایرن مقاوم به ضربه(HIPS) در محفظه ذوب دستگاه تزریق ریخته شده و پس از ذوب به داخل قالب هدایت می شود . قالب از چند محفظه نر و ماده تشکیل شده است .

دسته فندک از دو قسمت مجزا ازهم تشکیل شده که در هر تزریق چهار قطعه سمت چپ و همچنین چهار قطعه از سمت راست فندک تولید می شود . البته این تعداد به حجم محفظه تزریق دستگاه و دسته طراحی شده و قالب تزریق بستگی دارد . وزن بدنه سمت راست و چپ جمعا ۳۰ گرم میباشد .

۲- قطعه نگهدارنده میله فولادی :

وزن این قطعه ۵/۰ گرم و جنس آن از پلی آمید ۶۶ میباشد که تعداد ۱۶عدد از آن در یک قالب طراحی گردیده است . روش تولید این قطعه تزریق پلاستیک میباشد .

۳- قطعه پلاستیکی نگهدارنده هسته:

جنس این قطعه نیز از پلی آمید ۶۶ میباشد . وزن هر قطعه ۵ گرم می باشد و تعداد ۱۰ عدد از آن در هر قالب طراحی گردیده است . روش تولید این قطعه تزریق پلاستیک میباشد .

۴- حایل سیم :

جنس این قطعه از پلاستیکPVC نرم میباشد که روش ساختن آن تزریق پلاستیک میباشد که توسط دستگاه تزریق در قالبهای مربوط به این قطعه که تعداد ۶ عدد در هر قالب طراحی گردیده است ، تولید می شود و وزن هر قطعه ۴ گرم میباشد .

۵- قطعه پلاستیکی اتصال دهنده صفحه فلزی به بدنه :

وزن این قطعه ۵/۰ گرم می باشد . جنس آن ازپلاستیکPVC نرم میباشد که در قالبهای ۱۰ عددی طراحی گردیده است و با توجه به جنس حایل سیم هم همین ماده است ، تزریق آن در قالب حایل سیم انجام میگیرد و از یک قالب استفاده میگردد .

۶- غلاف سیم پیچ :

جنس این قطعه از پلاستیکPVC نرم میباشد که به عرض ۳ سانتیمتر و طول ۶ سانتیمتر توسط قیچی دستی بریده می شود .

۷- کاغذ پیرشمان روغنی به ضخامت ۲/۰ میلیمتر که توسط قیچی دستی به ابعاد ۴ سانتیمتر بریده می شود .

۸- کلید قطع و وصل جریان برق :

جنس این قطعه از گرانول پلی استایرن مقاوم به ضربه میباشد و وزن این قطعه ۵/۱ گرم میباشد و تعداد ۱۲ عدد از این قطعه در یک قالب طراحی گردیده است و از روش تزریق پلاستیک تولید می شود .

۹- پوشش فلزی :

جنس این قطعه از ورق فولادیst-37 می باشد که در ابتدا توسط دستگاه گیوتین به صورت تسمه هایی به عرض ۴ سانتیمتر بریده شده و سپس توسط پرس ضربه ای با قالب سنبه ماتریس به طول ۱۰ سانتیمتر برش خورده و سوراخهای مورد نظر در آن ایجاد می شود و سپس توسط پرس دستی دور ماتریس گرد می شود . پس از اتمام مراحل ساخت جهت آبکاری به واحدهای آبکاری فرستاده می شود .

۱۰- پایه فلزی متصل به پیچ :

جنس پایه نیز از ورقst-37 می باشد که توسط گیوتین به عرض ۵/۳ سانتیمتر به صورت تسمه بریده شده و سپس توسط پرس شکل مورد نیاز ایجاد شده و سپس با قرار دادن قطعه پلاستیکی توسط پرس دستی ، خمهای لازم به قطعه داده می شود و در انتهای این پایه یک پیچ لحیم می شود .

۱۱- هسته برنجی سیم پیج :

این قطعه از لوله ای برنجی به قطر ۴ میلیمتر میباشد که توسط لوله بردستی به طول ۱۰ سانتیمتر برش داده می شود

۱۲- هسته فولادی الکترو مغناتیس شونده :

جنس این هسته از میلگردst-37 می باشد که توسط گیوتین رومیزی به طول ۴ سانتیمتر برش داده می شود که این هسته در داخل لوله برنجی قرارمیگیرد . بنابراین می بایست قطر آن کمتر از لوله برنجی باشد و قطر ۵/۲ میلیمتر امکان حرکت آسان آن در داخل لوله برنجی را فراهم میکند .

۱۳- قطعه فلزی کلید قطع و وصل :

جنس آن از ورق فولادی st-37 به ضخامت ۵/۰ میلیمتر میباشد که توسط گیوتین ورق به عرض ۳ سانتیمتر برش خورده و سپس توسط پرس ۱۰ تن و قالب سنبه ماتریس در هر ضرب ۵ عدد از این قطعه ساخته می شود و سپس توسط خم کن رومیزی خمکاری برای جا زدن داخل کلید انجام میگیرد . لازم به ذکر است که در هر کلید ۲ عدد از این قطعه قرارمیگیرد . ابعاد آن ۱۵*۵ میلیمتر میباشد .

۱۴- سیم نازک روکش دار به ضخامت ۵/۰ میلیمتر توسط سیم چین به اندازه های ۱۰ سانتیمتر جهت ارتباط جریان برق از کلید به هسته مغناتیسی بریده می شود .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید فندک آشپزخانه را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید فندک آشپزخانه (طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه (طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید فندک آشپزخانه کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

دانلود طرح امکان سنجی تولید فندک آشپزخانه

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

دانلود فایل طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید فندک آشپزخانه

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید فندک آشپزخانه

نگارش طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

طرح کامفار

طرح کامفار تولید فندک آشپزخانه

طرح کامفار توجیهی تولید فندک آشپزخانه

کارشناس طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید فندک آشپزخانه

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید فندک آشپزخانه

وام بانکی طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

وام رسالت طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

وام مهر طرح توجیهی تولید فندک آشپزخانه

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0