طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید کنسرو خاویار می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید کنسرو خاویار تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید کنسرو خاویار آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

            طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

• خاویار چیست

ماهی عجیب و غریبی که خاویار آن این همه هیجان به سفره ها می آورد از خانواده ماهیان استورژن است . ماهی بدون دندان استورژن از معدود گونه های باقی مانده ماهیان غضروفی است که شکل ما قبل تاریخ خود را حفظ کرده است . در دنیا بیش از بیست گونه متفاوت ماهیان خاویاری وجود دارد که پنج گونه آن در دریای خزر زندگی می کنند و خاویار آنها تحت عنوان سه گونه بلوگا ، آسترا و سوروگا تولید می شود .

• انواع ماهی خاویار

ماهی بلوگا ( Beluga ) :

تنها ماهی خاویاری است که طول آن تا ۴ متر هم می رسد . وزن استاندارد آن بین ۵۰ تا ۳۰۰ کیلو است . برخی از اینگونه ماهی ها بطور استثنایی تا ۱۰۰۰ کیلو نیز می رسد . خاویار بدست آمده از اینگونه ماهی ها بطور متوسط ۱۵ کیلو گرم است .

ماهی اوسترا ( Ostera ) :

برخی از موارد استثنایی آنها تا ۳۰۰ کیلو وزن و ۲ متر طول می رسد . وزن استاندارد آنها بین ۲۰ تا ۸۰ کیلو است و خاویار حاصله از آن بین ۳ تا ۱۲ کیلوگرم می باشد .

ماهی سوروگا ( Sevruga ) :

طول این ماهی تا ۱/۵ متر می رسد و حد اکثر وزن آن ۲۵ کیلو گرم است . مقدار خاویار بدست آمده از آن بین ۱ تا ۳ کیلوگرم است .

• دریای خزر و ماهیان خاویاری

دریای خزر مهمترین منبع و محل زندگی ماهیان خاویاری در جهان می باشد بطوریکه حدود ۹۰ درصد از خاویار غیر پرورشی عرضه شده به بازارهای جهانی از این دریا بدست می آید . شرایط زیستی حاکم بر سواحل جنوبی خزر به همراه مدیریت دقیق و مهارت خاویارسازان ایرانی ، خاویار ایران را از بالاترین کیفیت در بازارهای جهانی برخوردار کرده است ، بطوریکه علیرغم تلاش سایر کشورها هنوز خاویار ایران از معروفیت و مرغوبیت جهانی برخوردار است .

• گونه های ماهیان خاویاری دریای خزر

پنج گونه از ماهیان خاویاری که در این دریا زندگی می کنند عبارتند از :

فیل ماهی یا بلوگا (Huso huso)

بزرگترین عضو این خانواده است که در دریای خزر زیست می کنند و به همین واسطه به فیل ماهی معروف است . مرغوب ترین خاویار از این گونه استحصال می گردد .

تاس ماهی ایرانی یا قره برون (Acipenser Persicus)

این گونه بومی سواحل ایران بوده خاویار آن دارای رنگهای متنوعی از رنگ طلایی تا خاکستری تیره را در بر می گیرد.

تاس ماهی روسی یا چالباش (Acipenser Gueldenstaedtii)

مهمترین گونه تاس ماهیان در شمال دریای خزر محسوب می گردد و در بخش های جنوبی نیز یافت می گردد .

شیپ (Acipenser Ndiventris)

این گونه از جمله ماهیان نادر و کمیاب در دریای خزر محسوب می گردد بطوریکه در معرض انقراض قرار گرفته و صید آن ممنوع می باشد .

اوزون برون یا سوروگا (Acipenser Stellatus)

کوچکترین عضو ۵ گونه بومی خزر بوده که به واسطه پوزه بلند و شکل منحصر به فرد آن به نام اوزون برون ( دماغ بلند به زبان ترکی ) معروف می باشد . اویار آن از نظر ظاهری ریزتز از بقیه ، اما از نظر طعم و مزه دلچسب تر از بقیه گونه ها می باشد .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

خاویار یک ماده غذایی پرانرژی است که ارزش غذایی بالایی داشته و طعم و بویی بسیار خوشایند دارد . خاویار دارای پروتئین ، چربی ، قند ، ویتامین ها و نمک های معدنی و آب است . ارزش غذایی ۱۰۰ گرم خاویار معادل ۲۸۰۰ کیلوکالری انرژی می باشد . به طور عمده پروتئین موجود در خاویار عبارتند از : هیستامین ، ایزولوسین ، لیزین ، لیسنین ، تسوئین آرژنین و میتونین است .

ویتامین های از قبیل B12 ، B6 ، B2 ، PP ، E ، D ، C ، A جزو ویتامین های موجود در خاویار می باشد . مصرف خاویار از ابتلا به بیماری افسردگی و بیماری قلبی و عروقی پیشگیری می کند چرا که در خاویار غلظت اسیدهای چرب از نوع امگا ۳ بسیار بالاست .

بعلاوه خاویار غنی از ترکیبی به نام cetacosand است که نوعی الکل چرب با زنجیره بلند است و در بدن به اسیدهای چرب تبدیل می شود . همچنین شامل اسید فولیک و پانتوتونیک و مواد معدنی نظیر ید و فسفر است که نیروی از دست رفته را در دوره نقاهت و بیماری عفونی به شخص بر می گرداند .

وجود اسیدهای چرب امگا۳ در خاویار مانع از افزایش کلسترول خون و به دنبال آن باعث پیشگیری از ابتلا به بیماریهای قلبی و عروقی می شود. بعلاوه مصرف خاویار در پیشگیری از ابتلا به بیماریهای آرتریت روماتوئید ( التهاب مفاصل ) ، بیماریهای دستگاه گوارش و بعضی از انواع سرطان بسیار موثر است .

خاویار از نظر عنصر آهن نیز غنی است و به همین دلیل آن در افراد مبتلا به کم خونی ناشی از فقر آهن نیز توصیه می شود . مصرف خاویار بر هوش کودکان تاثیر بسزایی داشته و به رشد ذهنی آنها کمک شایانی می کند به همین منظور، در دوران بارداری خانمها توصیه می گردد .

مصرف خاویار برای جلوگیری از دست دادن الاستیسیته و ضعیف شدن سلول های پوست و در نتیجه ایجاد چروک و افتادگی پوست بسیار مفید می باشد و پوست شما را همیشه لطیف و شاداب نگاه می دارد . خاویار بعلت داشتن پروتئین های کافی و گران قیمت یک عصاره جوان کننده است .

فرایند اجرای این طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار
۱٫ آماده کردن ماده اولیه پس از کشت
۲٫ شستشو اولیه
۳٫ آب کشیدن
۴٫ آماده کردن خاویارها
۵٫ مخلوط کردن خاویار با تخم مرغ
۶٫ رطوبت زنی
۷٫ پر کردن و کنترل وزن
۸٫ درب بندی
۹٫ وکیوم کردن
۱۰٫ وکیوم تحت خلاء
۱۱٫ پاستوریزه کردن
۱۲٫ چک کردن وکیوم ها
۱۳٫ خشک کردن
۱۴٫ لیبل زدن
۱۵٫ پخت در Indivator
۱۶٫ بسته بندی در کارتن ها
۱۷٫ ارسال به سردخانه


با خرید فایل طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید کنسرو خاویار را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید کنسرو خاویار (طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار (طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید کنسرو خاویار کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

دانلود طرح امکان سنجی تولید کنسرو خاویار

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

دانلود فایل طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید کنسرو خاویار

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید کنسرو خاویار

نگارش طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

طرح کامفار

طرح کامفار تولید کنسرو خاویار

طرح کامفار توجیهی تولید کنسرو خاویار

کارشناس طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید کنسرو خاویار

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید کنسرو خاویار

وام بانکی طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

وام رسالت طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

وام مهر طرح توجیهی تولید کنسرو خاویار

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0