طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید فراورده های گوشتی از آبزیان می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید فراورده های گوشتی از آبزیان تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید فراورده های گوشتی از آبزیان آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

 طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

فرآیند تولید و تجهیزات فرآوری گوشت آبزیان (فیش برگر ، خمیر ماهی، میگو برگر)

با مقایسه سرانه مصرف آبزیان در سبد غذایی جامعه ایرانی و فاصله بسیار زیاد بین ارقام و اعداد سرانه مصرف جهانی بایستی علل عدم مصرف آن درجامعه را بررسی و به رفع آن پرداخت ، چرا که قرار گرفتن آبزیان در سبد غذایی مردم نقش مهمی در سلامت جامعه ایفا می نماید. مصرف گوشت سفید در مقایسه با گوشت قرمز از سلامت بالاتری برخوردار است و برطبق آخرین یافته های محققین علوم تغذیه و پزشکی مصرف صحیح آبزیان از بروز بسیاری از بیماریها جلوگیری می کند.
گوشت آبزیان، همانند گوشت قرمز و مرغ دارای ترکیبات شیمیایی کلی: پروتئین، چربی، آب، مواد معدنی، ویتامین و…. می باشد،که درصد این ترکیبات و جزئیات آنها متفاوت بوده و به نوعی بر کیفیت پروتئین و ارزش غذایی آنها تأثیر گذار است. آبزیان به لحاظ داشتن ویژگی های زیر از نظر ارزش تغذیه ای در اولویت مصرف قرار می گیرند
با توجه به سرانه کم مصرف آبزیان در ایران که حدود ۷٫۲ کیلوگرم می باشد، تنها راه افزایش مصرف سرانه ی آبزیان در کشور علاوه برگزاری برنامه های آموزشی، جشنواره توزیع ماهی در استان های کشور و برنامه های ترویجی و فرهنگی، فرهنگ مصرف ماهی، تولید غذاهای دریایی آماده ی مصرف نظیر انواع فیش برگر و ناگت ، میگو برگر و ..و ترویج مصرف آن ها بین گروه های مختلف مصرف کننده است.

مزایای استفاده از این فرآورده ها به شرح زیر میباشد:

– محدود بودن تولید گوشت قرمز و مرغ
– ارزانتر بودن گوشت ماهی
– افزایش جمعیت کشور و لزوم تامین پروتئین مورد نیاز
– آماده شدن سریع این فرآورده ها برای مصرف
– تنوع در غذا
کشورهای کانادا،چین، ژاپن، روسیه، هند ، آمریکا بزرگترین تولید کنندگان انواع ماهی و کشورهای هند، ویتنام و چین بزرگترین تولیدکنندگان میگو در جهان می باشند و کشورهای اروپایی و ژاپن و آمریکا بیشترین میزان مصرف را بخود اختصاص داده اند.
مناسب ترین بازارهای هدف جهت صادرات محصولات داخل کشور، کشورهای اروپایی و کشورهای همسایه حوزه خلیج فارس می باشد.

لیست ماشین آلات فرآوری گوشت آبزیان (ماهی و میگو)

·ماشین آلات خط تولید سوریمی و فیش برگز شامل، دستگاه شستشو و پوستگیر و استخوان گیر ، بالابرها و نوار نقاله ها ،سپراتور و سکوی فلزی ، تانک جمع آوری گوشت و شستشو ، سیستم وکیوم پمپ / سیستم آبگیری روتاری ( الک چرخان ) سیستم پالایش گوشت ، دستگاه پرس و میکسر ، قالب زن ، لعاب زنی ، آرد زن و سرخ کن
· دستگاه انژکتور
· دستگاه فیله کن
· دستگاه تامبلر
· تجهیزات تونل انجماد
· سیستم انجماد سریع اسپیرال
· پوست گیر میگو
· سورتر و گریدینگ میگو
· پلیت فریزر صفحه ای

با خرید فایل طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید فراورده های گوشتی از آبزیان را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید فراورده های گوشتی از آبزیان (طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان (طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید فراورده های گوشتی از آبزیان کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

دانلود طرح امکان سنجی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

دانلود فایل طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

نگارش طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

طرح کامفار

طرح کامفار تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

طرح کامفار توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

کارشناس طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

وام بانکی طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

وام رسالت طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

وام مهر طرح توجیهی تولید فراورده های گوشتی از آبزیان

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0