طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید کربن نانو تیوب می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید کربن نانو تیوب تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید کربن نانو تیوب آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب

                                طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب

 

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید نانو تیوب

کربن نانو تیوب لوله های کربنی تو خالی هستند . صفحات آنها از اتم های کربن هستند که در ساختاری غلطک مانند قرار گرفتند و در ظاهر شبیه توری های سیمی هستند . این مواد به علت داشتن خواصی مانند سطح ویژه زیاد ( حدود ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ گرم بر متر مربع ) ، استحکام زیاد و خصوصیات الکتریکی و الکترونیکی استثنایی موارد کاربرد زیادی از جمله استفاده به عنوان پایه کاتالیست ، تقویت مکانیکی پلیمرها و کمپوزیت ها و ساخت قطعات الکترونیکی دارند .

آنها ده ها بار از فولاد محکم ترند در حالیکه وزنشان یک ششم وزن فولاد است . علیرغم داشتن چنین توان کششی بالایی ،SWNT ها انعطاف پذیر بوده و میتوان آنها را پهن کرده و یا به هر طرفی خم نمود . این خواص باعث میشود تاSWNT را بتوان درهم بافته و به صورت طنابها یا کابلهای انعطافپذیر محکم درآورد . این نانولوله ها همچنین کشسان بوده و بعد از تغییر شکل باز هم به همان حالت طبیعی خود باز می گردند .

این امتیازها باعث شده است که آنها اولین انتخاب برای ساختن پل ها ، هواپیماها و مواد پیشرفته باشند . طول بزرگترین کربن نانو تیوبی که در آزمایشگاه ساخته می شود به چند میلیمتر هم میرسد . این باعث شده که درمورد ماشینهای کوچک ، نانو تیوب های کربنی ایده آل باشند. در یاتاقان های ساخته شده از کربن نانو تیوب ها اصطکاک بسیار کاهش می یابد . امتیاز مهم دیگر کربن نانو تیوب ها این است که آنها در هر دو حالت رسانا ونارسانا وجود دارند .

بسته به کایرالیته یا مقدار خمش ، نانولوله های کربنیها دو حالت رسانای الکتریسته یا نیمه رسانا را به خود میگیرند . در حالت اول همانند فلز ( مثلاً مس ) و در حالت دوم شبیه سیلیکون عمل کرده و تنها با صرف مقداری انرژی میتوانند جریان را از خود عبور دهند . شکاف باندی یا مقدار انرژی لازم برای ایجاد هدایت الکتریکی در این نانولوله ها را میتوان از طریق کنترل قطر یا کایرالیته آنها تأمین نمود .

از آنجا کهMWNT ها لوله هایی با قطرهای مختلف میباشند ، این قابلیت اضافه را نیز دارند که بتوانند در یک لحظه چند سیگنال جریان را از خود عبور دهند . این ویژگی موجب استفاده آنها در وسایل مختلف الکتریکی شده است . انتقال الکترون در نانو تیوب ها منحصر به فرد است و در جهت محور شدیدا رسانا هستند . سرعت انتقال الکترون در نانو تیوب بیشترازالکترودهای کربنی است . رسانایی گرمایی آنها در جهت محوری نیز بالا است .

نانو تیوب ها بر دو نوع نانو تیوب های چند دیواره ای (Multi Wall) و تک دیواره ای (Single Wall) هستند . نوع چند دیواره ای از الیاف گرافیتی ساخته می شود در حالی که نانو تیوب های تک دیواره ای از الیاف فولرن کشیده شده تشکیل شده اند .

نانو لوله تک جداره از یک ورقه ی گرافیت پیچیده به صورت استوانه به وجود آمده که دو سر آن به حالت کروی مسدود است از زمان کشف این مواد کاربردهای مختلفی پیشنهاد شده است که از آن جمله می توان استفاده از نوع چند دیواره ای را در نوک ای . اف . ام حامل و در مورد نوع تک دیواره به منظور استفاده در وسایل الکترونیکی یا به عنوان محیط مناسب جهت ذخیره هیدروژن اشاره نمود . نانو تیوب های تک دیواره از دیواره های استوانه ای گرافن به قطر ۱ تا ۲ نانومتر تشکیل شده است .

نوع چند دیواره ای ، دیواره های ضخیم تری دارد و از چندین استوانه هم محور گرافن که با فاصله ۳۴نانومتر ( در حد فاصله لایه های گرافیت ) از هم جدا شده اند، تشکیل گردیده است . قطر خارجی نانو تیوب چند دیواره ای ۲ تا ۲۵ نانومتر و سوراخ داخلی آن در محدوده ۱ تا ۸ نانومتر قرار دارد و ما بین لایه های منفرد گرافیت هیچگونه نظم سه بعدی وجود ندارد . طول متوسط نانو تیوب می تواند چندین میکرون باشد . ساختار توخالی نانو تیوب سبک بودن آن را به دنبال دارد .

چگالی نوع چند دیواره ای ۸/۱ و نوع تک دیواره ای ۸/۰ است . نانو تیوب ها مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی داشته و از پایداری گرمایی بالای برخوردارند . اکسایش نانو تیوب از دو سر تیوب آغاز می شود . این عمل باعث باز شدن تیوب خواهد شد . کربن نانو تیوب ها از لحاظ کاتالیزوری فعال می باشند . کربن نانو تیوب ها خاصیت مویینگی بالایی دارند و می توانند گازها و مایعات را در خود جای دهند .

از کربن نانو تیوب های چند دیواره ای به عنوان الکترود در واکنشهای بیوالکترو شیمیایی استفاده شده است . کربن نانو تیوب ها می توانند واکنشهای احیای اکسیژن را کاتالیز کنند . ذخیره هیدروژن در داخل حفره های نانو تیوب های تک دیواره ای امکان پذیر خواهد بود .

• نکات مهم برای تجاری سازی کربن نانو تیوب

برای درک منطقی تجاری سازی فناوری نانو، باید ابتدا از سه باور غلط در مورد فناوری نانو رها شد .

۱- باور عمومی غیردقیق : ( صنعتی به نام فناوری نانو وجود دارد ) 

بسیاری بر این باورند که یک صنعت یا بخش نوظهور به نام فناوری نانو وجود دارد که از ( شرکتهای فناوری نانو ) همفکر با پیشرانه ای و چالشهای تجاری مشابه تشکیل شده است و همگی ( محصولا ت فناوری نانو ) را به فروش میرسانند . این مفاهیم هم غیردقیق و هم نامفید میباشند ، چرا که فناوری نانو در بخشهای مختلفی گسترده شده است .

الکتریسیته موجب ایجاد کاربردهای بسیار متنوعی از جمله روشنایی ، تلفن ، وصنعت نیمه هادیها شد ، اما تمام این کاربردها چنان وسیع میباشند که به غیرازاستفاده از فناوریهای بنیادی مشترک ، هیچ وجه اشتراک دیگری باهم ندارند . این امردرمورد فناوری نانو نیز صدق میکند .

شرکت نوپای C Sixty سازنده داروهای محافظت کننده اعصاب با استفاده از خاصیت آنتی اکسیدانی فولرین است و شرکت American Bowling Services از فولرینها برای ساخت توپهای بولینگ با ساختار سطحی نانو که مسیر را بهتر طی میکند ، بهره میبرد . این دو شرکت به هیچ طبقه بندی صنعتی یکسانی تعلق ندارند .

۲- باور عمومی غیردقیق : ( اگر نانو هست ، پس جدید است )

آنچه در فناوری نانو جدید میباشد ، مهندسی هدفمند برای به دست آوردن ویژگیهای وابسته به اندازه میباشد.

۳- باور عمومی غیردقیق : ( اگر نانو است ، پس قابلیت سودآوری بالایی دارد ) 

کاربردهای فناوری نانو از قبل در محصولات متنوعی وارد شده است . بسیاری از این محصولات کالاهایی هستند که بر مبنای قیمت و دسترسی و با حاشیه سود پایین به فروش میرسند . این حاشیه سود پایین به دلیل ویژگیهای مشتریان و محصولات میباشد که تغییر نخواهد کرد . با وجودی که خریداران در ابتدا مقدار کمی هزینه اضافی بابت ویژگی های متفاوت محصول فناوری نانو پرداخت میکنند ، اما این امر زمان زیادی دوام نخواهد داشت .

زمانی که رقبا بتوانند به پیشرفتهای مشابهی دست پیدا کنند ، رقابت موجب خواهد شد که این سود بالایی که پیشتازان از آن بهره مند شده اند ، از بین رفته و حاشیه سود به سمت میانگینهای آن صنعت رانده شود . در دراز مدت ، این امر به معنای آن است که حاشیه سود محصولاتی که در آنها از فناوری نانو استفاده شده است ، به سمت میانگین سود آن محصول در صنعت مربوطه میل خواهد کرد .

• زنجیره ارزش کربن نانو تیوب رکن تجاری سازی

ساختار زنجیره ارزش برای ثمررسانی کربن نانو تیوب از مواد خام تا محصول نهایی ضروری است . بخشهای اصلی زنجیره ارزش شامل نانو مواد ، حد واسطهای نانومقیاس ، محصولات توانمند شده توسط نانو و نانوابزارها هستند . نانو مواد ساختارهای مهندسی شده هدفمندی از مواد میباشند که حداقل یکی از ابعاد آنها زیر ۱۰۰ نانومتر بوده و خصوصیات وابسته به اندازهای از خود نشان می دهند .

نانو مواد با خصوصیات منحصر به فردی خود به خودی خود مفید نمیباشند ؛ اما وارد محصولات دیگرشده و باعث ایجاد خصوصیات مطلوب میگردند . کربن نانو تیوب از نانو مواد محسوب می شود . حد واسطه ای نانومقیاس محصولات میانی میباشند که از نانو مواد استفاده نموده تا ساختارهای نانومقیاس تولید کنند محصولات توانمند شده نانو کالاهایی هستند که در انتهای زنجیره ارزش فناوری نانو ازنانو مواد یا حدواسطه ای نانومقیاس بهره برده اند .

سه مرحله قبلی زنجیره ارزش در طول هم قرار میگیرند . نانو مواد در حد واسطه ای نانو مورد استفاده قرارمیگیرند و این حد واسطها درساخت محصولات توانمند شده به کار گرفته میشوند . متخصصین در فعالیتهای توسعه ای و تولیدی خود ، از بخش چهارم زنجیره ارزش یعنی نانوابزارها استفاده میکنند که شامل تجهیزات و نرم افزارهای اصلی میباشد که در تصویربرداری و مدلسازی مواد در مقیاس نانو مورد استفاده قرار میگیرند .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید کربن نانو تیوب را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید کربن نانو تیوب (تولید کربن نانو تیوب) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب (تولید کربن نانو تیوب) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید کربن نانو تیوب کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید کربن نانو تیوب

دانلود طرح امکان سنجی تولید کربن نانو تیوب

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب

دانلود فایل طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید کربن نانو تیوب

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید کربن نانو تیوب

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید کربن نانو تیوب

نگارش تولید کربن نانو تیوب

طرح کامفار

طرح کامفار تولید کربن نانو تیوب

طرح کامفار توجیهی تولید کربن نانو تیوب

کارشناس تولید کربن نانو تیوب

کارشناس نگارش تولید کربن نانو تیوب

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید کربن نانو تیوب

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید کربن نانو تیوب

وام بانکی تولید کربن نانو تیوب

وام قرض الحسنه تولید کربن نانو تیوب

وام بانک ملت تولید کربن نانو تیوب

وام رسالت تولید کربن نانو تیوب

وام مهر تولید کربن نانو تیوب

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0