طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید غذای آبزیان را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید غذای آبزیان در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید غذای آبزیان می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید غذای آبزیان تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید غذای آبزیان آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

             طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید خوراک آبزیان ( خوراک ماهی و میگو )

تغذیه آبزیان در شیلات در سال ۱۳۷۰ شکل گرفت . شیلات در مراکز بازسازی ذخایر تابعه شیلات دنبال میشد و پرورش ماهیان گرم آبی و سردآبی در بخش های خصوصی کشور ، در دستور فعالیت های شیلات قرار داشت .

اغلب مزارع سردآبی در مزرعه تولید غذا داشتند و از ضایعات کشتارگاهی استفاده می کردند و خوراک های آغازین قزل آلا را نیز شیلات برای بخش خصوصی از کشورهای دانمارک و آلمان وارد می کرد . کپور ماهیان نیز به روش سنتی در مزارع غذادهی می شد .

کارشناسان شیلات اعتقاد داشتند و دارند که برای توسعه آبزی پروری در کشور ، بایستی نهاده های سهم تاثیر گذار که غذا مهم ترین آنهاست ( چرا که بیش از پنجاه درصد هزینه های تولید را غذا به خود اختصاص می دهد ) بایستی در داخل تولید و صنایع مرتبط آن نیز بومی شود .

بنابراین درهمان سال نخستین قرارداد تولید خوراک آبزیان بایکی از کارخانجات داخل کشور در حد ۱۰۰ تن درسال منعقد شد و با راهنمایی های شیلات و داده های آموزش لازم ، نخستین خوراک داخلی براساس فرمول های ارائه شده ازشیلات در کارخانه چینه متعلق به سازمان اقتصادی کشور تولید شد .

ابتدا خوراک های پرواری قزل آلا کپور ماهیان تولید شد و سپس در سال های بعد خوراک های آغازین در اندازه های مختلف اعم از آغازین ، قزل آلا ، کپور ، معمولی و ماهی سفید ( SFT. SFC , SFK ) در داخل کشور تولید شد ، بدین طریق واردات خوراک توسط شیلات تقریبا متوقف شد .

کمیت خوراک جوابگوی نیاز داخلی بود . ولی از نظر کیفیت فاصله با استانداردهای جهانی بسیار بود . ضرایب تبدیل غذایی کپور ۵ با یک ، در قزل آلا بالای ۲/۶ به یک بود . در سال ۷۳ برای اولین بار درایران خوراک آزمایشی میگو در همان کارخانه شروع شد و ضرایب تبدیل غذایی بالای ۳ و از نظر ماندگاری درآب مشکل اساسی داشتیم .

با ارائه خدمات آموزش فنی تسهیلات اعتباری چه ریالی و ارزی به متقاضیان و راهنمایی در تجهیز کارخانجات خوراک دام و طیور ، تعداد کارخانجات دام طیور و آبزیانی درگیر در تولید خوراک آبزیان ، به حدود بیست کارخانه در کشور ارتقاء یافته که از بین این کارخانه ها ، تعداد چهار کارخانه اختصاص خوراک آبزیان می باشد ، که مجهز به سیستم های پیشرفته تولید خوراک آبزیان می باشد .

تولید خوراک آبزیان در پایان سال ۸۳ به بیش از ۵۴ هزار تن رسید و حدود ۹۵ درصد نیاز کشور به خوراک را تامین نمود ، که بیانگر رشد چشمگیر نسبت به سال ۷۰ است .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید خوراک آبزیان ( خوراک ماهی و میگو )

همانطور که مشخص است ، کاربرد این محصول جهت تولید و پرورش آبزیان در تمام مراکز مرتبط به آن می باشد . از مواد اولیه اصلی در تولید خوراک آبزیان ، می توان به پودر ماهی و روغن ماهی اشاره نمود ، که در زیر به موارد مصرف و کاربرد آن اشاره شده است :

پودر ماهی به عنوان منبع غنی پروتئین در تغذیه دام ، طیور و آبزیان نقش بسزایی دارد . در حال حاضر این محصول در صنعت مرغداری که دومین صنعت کشور می باشد ، مصرف فراوانی داشته و حدود ۶ – ۱۲ درصد از ماده تشکیل دهنده دانه مرغ را در بر می گیرد . همچنین در سال های اخیر این ماده در سر سفره غذای انسان ها نیز به طور مستقیم حضور پیدا کرده است .

روغن ماهی نیز همانند پودر ماهی در صنعت پرورش حیوانات به ویژه آبزیان نقش مهمی را داراست و باعث افزایش رشد ، ضریب تبدیل خوراک ( FCR ) و مقاومت در برابر بیماری می شود . استفاده ی ترکیبی از پودر و روغن ماهی در پرورش آبزیان باعث رشد چشمگیر آن ها ، کاهش هزینه های تولیدی و حفظ و بهبود طعم ماهیان خوراکی می شود .

بر اساس آمار ارائه شده از شرکت های مهم پرورش آبزیان در جهان ، رژیم غذایی مورد استفاده آنها دارای ۵۴ – ۲۵ درصد پودر ماهی و ۳۲ – ۲۵ درصد روغن ماهی می باشد . سایر مصارف روغن ماهی عبارتند از : مصرف خوراکی برای انسان ، مصرف دارویی ، تولید لوازم آرایشی و بهداشتی ( از قبیل صابون و … )

اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید خوراک آبزیان ( خوراک ماهی و میگو )

تغذیه در آبزیان پرورشی از اهمیت وجایگاه خاصی برخوردار است . اهمیت تغذیه از تغذیه صحیح مولدین ماهی و میگو شروع و تا زمان بازاری شدن و صید آنان از مزارع آبزیان پرورشی ادامه پیدا می کند . تغذیه رکن اصلی در صنعت آبزی پروری می باشد .

بیشترین هزینه را در مزارع آبزیان پرورشی ، هزینه غذا به خود اختصاص می دهد . تغذیه تاثیر مستقیم بر رشد و کیفیت لاشه آبزیان پرورشی دارد . تغذیه مناسب آبزیان پرورشی را در برابر بیماری ها مقاوم می سازد ، تغذیه تاثیر بسیار زیادی بر اقتصاد آبزی پروری دارد .

نبود تغذیه مناسب و عدم مدیریت صحیح تغذیه در مزارع ، باعث ضررو زیان جدی مزارع پرورش آبزیان می شود . با توجه به اهمیت تغذیه در صنعت آبزی پروری ، جا دارد بهای لازم به این بخش مهم از آبزی پروری داده شود .

فرایند اجرای این طرح توجیهی تولید خوراک آبزیان ( خوراک ماهی و میگو )

مراحل مختلف چگونگی تولید انواع خوراک آبزیان پرورشی ، طبق آخرین بررسی ها و تکنولوژی های موجود در جهان به شرح زیر است :

• تعیین کیفیت مواد اولیه و مواد افزودنی .
• نگهداری مواد اولیه در انبارها پس از تهیه آن ها و علامت گذاری ها .
• نگهداری مواد اولیه مشخص شده ، مثل روغن ها ، ویتامین ها و مواد اولیه خاص در محلول های مخصوص مانند انبارهایی با شرایط فیزیکی مشخص یا سردخانه ها .
• توزین مواد اولیه و مواد افزودنی در مقادیر و نسبت های مورد نیاز بر اساس فرمول خوراک و غذای موردنظر ، تهیه مخلوط مواد معدنی و مخلوط مواد ویتامینی .
• آسیاب کردن مواد آسیاب نشده و نگهداری آنها در سیلوهای موادسازی
• آسیاب کردن دقیق برای رسیدن به دانه بندی و اندازه های کوچک مورد نیاز
• الک کردن و مش بندی
• مخلوط کردن مواد ( میکس کردن ) و اضافه نمودن مواد افزودنی
• شکل دادن به دانه های غذایی و تهیه پلت خوراک
• اندازه کردن خوراک
• الک کردن به منظور دانه بندی خوراک ساخته شده
• بسته بندی خوراک
• انبار کردن برای حمل

با خرید فایل طرح توجیهی تولید غذای آبزیان میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید غذای آبزیان را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید غذای آبزیان بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید غذای آبزیان به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید غذای آبزیان خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید غذای آبزیان در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید غذای آبزیان (طرح توجیهی تولید غذای آبزیان) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید غذای آبزیان (طرح توجیهی تولید غذای آبزیان) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید غذای آبزیان کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید غذای آبزیان بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

دانلود طرح امکان سنجی تولید غذای آبزیان

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

دانلود فایل طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید غذای آبزیان

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید غذای آبزیان

نگارش طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

طرح کامفار

طرح کامفار تولید غذای آبزیان

طرح کامفار توجیهی تولید غذای آبزیان

کارشناس طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید غذای آبزیان

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید غذای آبزیان

وام بانکی طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

وام رسالت طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

وام مهر طرح توجیهی تولید غذای آبزیان

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0