طرح توجیهی تولید سرکه برنج

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید سرکه برنج را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید سرکه برنج در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید سرکه برنج می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید سرکه برنج تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید سرکه برنج آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید سرکه برنج

          طرح توجیهی تولید سرکه برنج

سرکه برنج

سرکه برنج در مناطقی از شرق و جنوب آسیا محبوبیت دارد . این سرکه در رنگ های سفید ( حقیقتا زرد روشن ) قرمز و سیاه در دسترس است . ژاپنی ها معمولا یک سرکه برنج ملایم را برای تهیه برنج سوشی می پسندند .

سرکه برنج قرمز معمولا به صورت سنتی به وسیله مخمر قرمزرنگ میشود در حالی که بعضی از چینیها از رنگ های مصنوعی نیز برای این کار استفاده می کنند . سرکه برنج سیاه بیشتر در چین محبوبیت دارد اگر چه در ژاپن نیز تولید می شود .

این سرکه می تواند جایگزینی برای سرکه Balsamic باشد اگرچه رنگ سیاه بالغ شدن و رسیده شدن ممکن است تنها شباهت بین این دو محصول باشد . بعضی از انواع سرکه برنج ، شیرین شده اند در غیر این صورت با ادویه ها و دیگر مواد عطر و طعم دهنده افزوده شده چاشنی دار می شوند .

کاربرد محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید سرکه برنج

اسیدسیتریک خوراکی یا جوهر لیمو ، یکی از افزودنی های مجاز و متداول مورد مصرف درصنایع غذایی است که از تخمیر محلولهای قندی توسط گونه های کاندیدا و آسپرژیلوس نایژر ، هم چنین از میوه هایی نظیر مرکبات و آناناس قابل استخراج است .

این ماده اسید اصلی میوه مرکبات عمدتاً ( پرتقال و لیمو ) است . اسیدسیتریک به دوفرم ، بی آب و منوهیدرات ( یک ملکول آب ) تهیه و به بازار عرضه میشود . فرم بدون اب آن بفرمول شیمیایی C6 H8 O7 و وزن ملکولی ۱۳/۱۹۲ بوده و فرم آبدار آن با دارا بودن یک ملکول آب ، وزن ملکولی ۱۴/۲۱۰ را دارد .

اسید سیتریک بسیار ترش مزه و جاذب رطوبت است . از این ماده به عنوان گیرنده یون های فلزی ، آنتی اکسیدان ، عامل پراکندگی درتشکیل سوسپانسیون کلوییدی ، طعم دهنده و تنظیم کننده pH درصنایع غذایی بخصوص صنایع نوشابه سازی ، قنادی ، تهیه کمپوت وکنسرو و انجماد میوه های تازه استفاده می شود .

خواص دارویی

از سرکه در کشور چین به عنوان نوعی داروی خانگی استفاده میشود . معمولاً سرکه را برای جلوگیری از پخش ویروس سارس و ذات الریه مورد مصرف قرار می دهند . بنابراین سرکه خاصیت ضد ویروسی دارد .

همان طور که می دانید ، هیدروژن برای نابود کردن باکتری و ویروس های مواد غذایی پیش از نگهداری غذا در یخچال به کار میرود . برای تهیه افشانه هایی ( اسپری هایی ) که به منظور کنترل بیماری ذات الریه ، معمولاً در قاره آسیا مورد استفاده قرار میگیرند ، ۵ درصد اسید استیک و ٣ درصد هیدروژن را با هم مخلوط می کنند .

خاصیت پاک کنندگی

سرکه ، نوعی ماده پاک کننده خنثی و ارزان قیمت است که به محیط زیست هم هیچ آسیبی نمی رساند ( بر خلاف برخی مواد پاک کننده ) . معمولاً از سرکه سفید برای پاک کردن استفاده می شود . برای مثال ، مخلوط آب و سرکه ( یک قسمت سرکه و چهار قسمت آب ) قادر است تا شیشه های پنجره را بخوبی تمیز کند .

اگر احساس می کنید که پس از تمیز کردن شیشه ها با سرکه ، شیشه ها چرب شده اند ، نصف قاشق غذاخوری صابون مایع به مخلوط اضافه کنید . این صابون مایع ، هر گونه لک و چربی شیشه را از بین می برد . لوله ها را می توان با استفاده از مخلوط سرکه سفید و جوش شیرین تمیز کرد . پس از مدت زمان معین ، چند گالن آب داخل لوله بریزید تا اثر سرکه و جوش شیرین کاملاً از بین برود .

فرایند اجرای این طرح توجیهی تولید سرکه برنج

به طور کلی دوروش برای تهیه ( سرکه و البته الکل ) وجود دارد :

۱- روش تخمیری

۲- روش سنتزی از مواد نفتی

روش دوم بعلت تکنولوژی وارداتی و شرایط عملیاتی که کنترل آنها مشکل است برای تولید این محصول در ایران توصیه نمی شود اما در کشورهای توسعه یافته نظیر آلمان و اتریش انجام می گیرد .

این روش هزینه سرمایه گذاری بالایی را نیز طلب می کند ولی در نهایت بازده بالاتری دارد . در کشورهایی نظیر ایران که مواد قندی و ییدروکربوری بعلت کشاورزی بودن آنها فراوان است , میتوان از این محصولات برای تهیه سرکه استفاده نمود که از طریق روش تخمیری صورت می گیرد . لذا ما روش تخمیری را به عنوان روش منتخب شرح می دهیم .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید سرکه برنج میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید سرکه برنج را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید سرکه برنج بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید سرکه برنج به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید سرکه برنج خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید سرکه برنج در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید سرکه برنج (طرح توجیهی تولید سرکه برنج) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید سرکه برنج (طرح توجیهی تولید سرکه برنج) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید سرکه برنج کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید سرکه برنج بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید سرکه برنج

دانلود طرح امکان سنجی تولید سرکه برنج

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید سرکه برنج

دانلود فایل طرح توجیهی تولید سرکه برنج

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید سرکه برنج

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید سرکه برنج

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید سرکه برنج

نگارش طرح توجیهی تولید سرکه برنج

طرح کامفار

طرح کامفار تولید سرکه برنج

طرح کامفار توجیهی تولید سرکه برنج

کارشناس طرح توجیهی تولید سرکه برنج

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید سرکه برنج

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید سرکه برنج

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید سرکه برنج

وام بانکی طرح توجیهی تولید سرکه برنج

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید سرکه برنج

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید سرکه برنج

وام رسالت طرح توجیهی تولید سرکه برنج

وام مهر طرح توجیهی تولید سرکه برنج

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0