طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید شیشه دوجداره می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید شیشه دوجداره تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید شیشه دوجداره آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

       طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

طرح تولید شیشه های دو جداره

شیشه دوجداره از به هم چسباندن یک یا چند قاب شیشه ای موازی برای به وجود آوردن یک واحد غیر قابل نفوذ تشکیل میشود که اصل آن برای به وجود آوردن محفظه ای همگن از هوای خشک یا با گاز که بین یک یا چند جداره پر میشود استوار است.
محفظه خالی همگن در بین دو شیشه با استفاده از پروفیل آلومینیومی ظریف (spacer)که از ماده رطوبت گیر (desican) پر شده است ایجاد میگردد. بدین ترتیب میزان انتقال گرما و سرما و نفوذ سر و صدا به داخل ساختمان به میزان قابل توجهی کاهش میابد.
تزریق گازها به درون این محفظه خالی شیشه دوجداره را به یک عایق ایده آل حرارتی و صوتی تبدیل مینماید. شیشه دو جداره که به صورت چشمگیری باعث کاهش اتلاف انرژی میشود یکی از مهمترین روشها برای ذخیره گرمایش و سرمایش و نیز کنترل صدا در ساختمانها میباشد.

مشخصات شیشه دوجداره

شیشه های دوجداره از سه قسمت، شامل دو شیشه ی تک جداره و یک اسپیسر حرارتی شیشه دو جداره میان این دو شیشه تشکیل شده اند.

شیشه دوجداره

بسته به هدف ما برای استفاده از پنجره دوجداره، نوع شیشه ای که در آن استفاده می شود متفاوت است از این رو مهم ترین فاکتور برای پنجره های شیشه دو جداره، نوع شیشه با توجه به انتظار ما می باشد:
اگر مورد انتظار ما عایق حرارتی است؛ برای بهتر بودن عایق حراراتی باید ضخامت شیشه های دوجداره را کمتر و اسپیسر حرارتی شیشه دو جداره را بیشتر انتخاب کرد.
اگر مورد انتظار ما عایق صوتی است؛ برای کارایی بهت عایق صوتی بهتر است ضخامت شیشه دوجداره را بیشتر در نظر رفت چرا که موج صوت با برخورد به شیشه های ضخیم بیشتر شکسته شده و عایق صوتی مناسب تری فراهم می کند.
و در انتها اگر عایق صوتی و هم عایق حراراتی مورد نظر ما بود؛ در این حالت ضخامت شیشه های دوجداره را ۴ و ۶ میلیمتر و ضخامت هوای مبحوس بین دو شیشه را ۸ میلیمتر در نظر میگیریم تا در مجموع به ضخامتی۱۸ میلیمتر برسیم.
فاصله بین شیشه دو جداره؛ این دو لایه ی جدا از هم، حداکثر در با بازه ای بیست میلی متری از هم فاصله دارند.

کاربرد شیشه دو جداره:

همانطور که در بالا گفتیم شیشه های دوجداره به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که نسبت به مدل های تک جداره دارند کاربرد های بسیاری دارند از جمله:
درب و پنجره ساختمان ها
نمای کرتین وال
ویترین های فروشگاهی
سقف های شیشه ای
محافظ های شیشه به جای نرده

مراحل ساخت شیشه دو جداره

به طور عمومی در ایران ساخت شیشه دوجداره به دو صورت زیر تولید می شود.
با استفاده از اسپیسر حرارتی
استفاده از اسپیسر آلمینیومی
در روش اول نیاز به میز پرس حرارتی می باشد و در روش دوم برای تولید شیشه دوجداره نیازمند چسب عایق مناسب می باشد.اسپیسر حراراتی شیشه دو جداره
ابتدا در سطح کارگاهی به مراحل ساخت پنجره دوجداره می پردازیم:
اندازه گیری؛ برای اینکار، ساده ترین راه اندازه گیری فریم ( آلمینیومی یا UPVC) از لبه داخلی اول تا لبه داخلی دوم و افزودن ۲.۸ سانتی متر (بسته به نوع پروفیل) به طول اندازه گرفته شده می باشد.
برش نوع شیشه دوجداره؛ با توجه به اندازه های گرفته شده و در نظر گرفتن کاربرد مورد نظر، شیشه را برش میدهیم.
اسپیسر حرارتی شیشه دو جداره؛ برای هر شیشه به اندازه مناسب برش داده می شود. لازم به ذکر است از اسپیسر سوراخدار جهت تزریق گاز استفاده می شود.داخل اسپیسر ها با ماده ضد رطوبت پر میشود و طول و عرض اسپیسرها با استفاده از گوشه ها به هم متصل می گردند.اسپیسر آماده شده را روی یکی از شیشه ها و شیشه دیگر رو روی آن قرار می گیرد. با استفاده از چسب درزگیر مناسب شیشه دوجداره، حد فاصل دوشیشه درز گیری می شود. برای تزریق گاز٬ از دو گوشه سوراخدار (تصویر روبه رو) در قطر شیشه ها استفاده می شود و با استفاده از دستگاه تزریق گاز٬ گاز آرگون از یک سمت وارد و هوای داخل شیشه از قطر دیگر خارج می شود. پس از تزریق گاز درزگیری کامل می شود.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید شیشه دوجداره را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید شیشه دوجداره (طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره (طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید شیشه دوجداره کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

دانلود طرح امکان سنجی تولید شیشه دوجداره

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

دانلود فایل طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید شیشه دوجداره

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید شیشه دوجداره

نگارش طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

طرح کامفار

طرح کامفار تولید شیشه دوجداره

طرح کامفار توجیهی تولید شیشه دوجداره

کارشناس طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید شیشه دوجداره

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید شیشه دوجداره

وام بانکی طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

وام رسالت طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

وام مهر طرح توجیهی تولید شیشه دوجداره

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0