طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید نمک تصفیه شده می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید نمک تصفیه شده تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید نمک تصفیه شده آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

           طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

 

معادن نمک بسیاری در کشور شناخته شده و به سهولت مورد بهره برداری قرار می‌گیرند، اما باید توجه داشت که نمک چه به صورت جامد (سنگ نمک) و چه محلول (آب دریا) به ندرت به شکل خالص یافت می‌شود. مطالعه و شناسایی ترکیبات و ناخالصی‌های همراه نمک خوراکی، گویای این واقعیت است که مصرف نمک خام بدون خالص سازی و حذف ناخالصی‌های همراه آن، به منزله مصرف یک ماده سمی و مسموم کننده است و اثرات و عوارض سوء آن به تدریج و در دراز مدت ظاهر می‌شود. در ادامه خلاصه طرح توجیهی تولید نمک طعام را ارائه داده‌ایم. جهت سفارش و نوشتن طرح توجیهی به روز کلیک کنید.

تعریف محصولات

نمک طعام ماده‌ای است سفید رنگ، متبلور، شور مزه و بدون بو که طی انجام فرآیند خالص سازی فرآوری شده و بدست می آید. به طور عمده از کلرورسدیم تشکیل شده است. نمک طعام یا کلرورسدیم به مقدار فراوان در طبیعت و به صورت سنگ معدن ویا محلول در آب دریا وجود دارد. نمک جامد غالباً با املاح پتاسیم و منیزیم و کلسیم همراه است و به صورت توده‌های حجیم رسوبی در معادن نمک زیرزمینی قرار گرفته است.

نمک طعام محلول یکی از ترکیبات موجود در آب دریاها است و به همین دلیل به آن نمک دریایی اطلاق می‌گردد. اقیانوس‌ها شامل بخش اعظم کلرورسدیم موجود در پوسته زمین می‌باشند و آب دریاها در حدود ۲/۸-۳ درصد وزنی خود دارای کلرورسدیم هستند. نمک طعام جزء اصلی سفره غذایی انسان‌ها را تشکیل می‌دهد.

مراحل ساخت  تولید نمک طعام

سنگ نمک استخراج شده معادن یا آب دریاها و دریاچه‌های شور، حاوی املاح و مواد ناخالصی‌هایی است. پالایش و خالص‌سازی نمک خام و تهیه کلرورسدیم خوراکی به روش‌های مختلف به شرح ذیل صورت می‌گیرد.

روش های پالایش و خالص سازی نمک طعام

در حال حاضر اداره نظارت بر مواد غذا و دارو یکی از دو روش ذیل را به عنوان خط تولید نمک خوراکی به رسمیت می‌شناسد.


روش خالص سازی XRT

از این روش یرای پالایش نمک استخراج شده از معادن سنگ نمک، دریائی و یا دریاچه‌ای می‌توان استفاده کرد که طی آن سنگ نمک پس از انتقال از معدن به کارخانه، توسط دستگاه‌های سنگ شکن (در صورت استفاده از سنگ نمک)، تا اندازه مناسب خردایش و ریز می‌شود و نرمه آن توسط سرند جدا می‌گردد. گرانول حاصل، درون یک دستگاه جداساز هیدروسپراتور شده و همراه آب نمک اشباع تصفیه شده به دستگاه دیگر به نام هبدرواکستراکتور وارد و از آنجا به سیستم هیدرومیل و سپس به سیستم هیدرو سپراتور  و در ادامه مجددا به هیدرو اکستراکتور و از آنجا به سانتریفیوژ و در نهایت به خشک کن و سیستم اضافه نمودن ید و مواد افزودنی منتقل می‌شود. محصول نمک طعام تولید ذخیره و سپس به سیستم بسته‌بندی ارسال می‌گردد.


روش ریکریستاله کردن

در این روش مواد اولیه پس از خرد کردن سنگ نمک، به کمک آب تصفیه شده بهداشتی تبدیل به محلول آب نمک اشباع می‌شود. این آب نمک در یک سیستم همانند خالص سازی آب نمک در روش XRT خالص و ذخیره می‌گردد. این آب نمک خالص تحت شرایط خلاء و یا فشار جوشانده تا به مرحله فوق اشباع می‌رسد. دانه‌های نمک ایجاد شده (کریستالایزر) در این سیستم ایجاد و در سانتریفیوژ از محلول جدا و به خشک کن ارسال و در آنجا خشک می‌شود. بقیه مراحل همانند روش قبلی است.

لیست ماشین آلات تولید نمک طعام عبارت است از:

  • سیلو و فیدر نمک خام
  • کانوایر بازدید و بالابر
  • دکانتر لاملا
  • سیستم افزودن ادتیوها و یدزنی
  • فیلترشنی و پمپ‌های تغذیه
  • هیدرواکستراکتور، هیرو میل و هیدرو سپراتور
  • تانک حالیت و سیلوی‌های ذخیره
  • سانتریفیوژ و سیستم خشک کن
  • سرند تفکیک
  • دستگاه‌های بسته‌بندی

با خرید فایل طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید نمک تصفیه شده را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید نمک تصفیه شده (طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده (طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید نمک تصفیه شده کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

دانلود طرح امکان سنجی تولید نمک تصفیه شده

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

دانلود فایل طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید نمک تصفیه شده

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید نمک تصفیه شده

نگارش طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

طرح کامفار

طرح کامفار تولید نمک تصفیه شده

طرح کامفار توجیهی تولید نمک تصفیه شده

کارشناس طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید نمک تصفیه شده

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید نمک تصفیه شده

وام بانکی طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

وام رسالت طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

وام مهر طرح توجیهی تولید نمک تصفیه شده

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0