طرح توجیهی تولید شلوار جین

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید شلوار جین را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید شلوار جین در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید شلوار جین می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید شلوار جین تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید شلوار جین آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید شلوار جین

                                  طرح توجیهی تولید شلوار جین

 

در طرح توجیهی تولید شلوار جین چه می خوانیم ؟

ما تصمیم داریم این بخش ، به معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید شلوار جین بپردازیم . شلوار جین محصولی می باشد که از پارچه های پنبه خالص تولید شده ، سپس با استفاده از رنگزا های خمی و آزوئیک رنگ خواهند شد . پارچه هایی که در تولید شلوار جین استفاده می شوند ، دارای مقاومت سایشی بالا و تراکم و وزن متر مربع بالایی هستند . شلوار جین محصولی است که مورد استفاده اکثر افراد از جمله جوانان می باشد . استحکام بالای شلوار جین یکی از دلایل محبوبیت این محصول می باشد . کد های آیسیک ۱۷۱۱۱۴۲۲ و ۱۸۱۰۱۲۹۰ مرتبط با محصول مورد بررسی در طرح توجیهی شلوار جین می باشند . برای واردات و صادرات شلوار جین از شماره تعرفه های ۶۲۰۳۴۲۰۰ و ۶۲۰۴۶۲۰۰ با حقوق ورودی ۱۰۰ درصد استفاده می شود . امروزه در جامعه اغلب افراد به مد اهمیت می دهند ، شلوار جین نیز با ظاهر و کیفیت مناسبی که دارد مورد توجه افراد مختلف واقع شده است ، از دیگر مزایای شلوار جین می توان به سهولت تولید این محصول و همچنین وجود ماده اولیه این محصول در داخل کشور اشاره نمود . تولیدکنندگان محصول مورد مورد بررسی در طرح توجیهی شلوار جین ، باید استاندارد های شماره D6554 ، SABS 1387-6 و ۲۱۹۴ را رعایت نمایند . کشور های ترکیه ، چین و آمریکا از عمده تولیدکنندگان شلوار چین هستند . همچنین کشور های آمریکا و ترکیه از عمده مصرف کنندگان شلوار جین می باشند . لازم به ذکر است که برای صادرات محصول مورد بررسی در طرح توجیهی شلوار جین محدودیت خاصی وجود ندارد .

فرایند تولید که در طرح توجیهی شلوار جین توضیحات کامل آن آمده است شامل مراحل زیر است :

۱٫ تهیه الگو

۲٫ پهن کردن لایه های روی میز برش
۳٫ علامت گذاری
۴٫ برش
۵٫ دوخت اصلی
۶٫ دوخت زیپ و دکمه
۷٫ دوخت تزئینی
۸٫ دوخت مارک چرمی
۹٫ تمیزکاری
۱۰٫ عملیات تکمیلی
۱۱٫ کنترل نهایی
۱۲٫ بسته بندی

 مواد اولیه اشاره شده در طرح توجیهی شلوار جین در ذیل آمده است :

  • انواع پارچه جین به عرض ۱٫۵ متر
  • نخ دوخت پنبه ای Ne=20/6
  • سایر مواد و ضایعات

ماشین آلات اشاره شده در طرح توجیهی شلوار جین در ذیل آمده است :

  • ماشین برش
  • چرخ خیاطی سه نخه
  • چرخ خیاطی ۵ نخه
  • چرخ خیاطی سه سوزنه
  • چرخ خیاطی قسمت بالای شلوار
  • چرخ خیاطی یک سوزنه و دو سوزنه
  • دستگاه دوخت جادگمه
  • ماشین سنگ شو و شستشو
  • دستگاه پرس
  • کمپرسور هوا
  • دیگ بخار
  • دستگاه خشک کن

با خرید فایل طرح توجیهی تولید شلوار جین میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید شلوار جین را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید شلوار جین بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید شلوار جین به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید شلوار جین خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید شلوار جین در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید شلوار جین (تولید شلوار جین) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید شلوار جین (تولید شلوار جین) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید شلوار جین کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید شلوار جین بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید شلوار جین

دانلود طرح امکان سنجی تولید شلوار جین

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید شلوار جین

دانلود فایل طرح توجیهی تولید شلوار جین

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید شلوار جین

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید شلوار جین

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید شلوار جین

نگارش تولید شلوار جین

طرح کامفار

طرح کامفار تولید شلوار جین

طرح کامفار توجیهی تولید شلوار جین

کارشناس تولید شلوار جین

کارشناس نگارش تولید شلوار جین

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید شلوار جین

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید شلوار جین

وام بانکی تولید شلوار جین

وام قرض الحسنه تولید شلوار جین

وام بانک ملت تولید شلوار جین

وام رسالت تولید شلوار جین

وام مهر تولید شلوار جین

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0