طرح توجیهی تولید آکرولئین

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید آکرولئین را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید آکرولئین در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید آکرولئین می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید آکرولئین تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید آکرولئین آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید آکرولئین

         طرح توجیهی تولید آکرولئین

طرح تولید آکرولئین

آکرولئین دارای فرمول شیمیایی CH2CHCHO می باشد، که با نام های آکرالدهید، آکریلیک آلدئید، آلیل آلدئید، اتیلن آلدئید، ۲ پروپن آل، پروپیلن آلدئید شناخته می شود و ساده ترین آلدئید غیراشباع می باشد و وزن ملکولی آن ۵۶٫۰۶ است. این ماده به صورت مایعی سمی، قابل اشتعال و به رنگ زرد کمرنگ و با بوی تند می باشد و قابلیت حل شدن در آب، الکل و اتر را دارد و در حضور بازدارنده ها به صورت ناپایدار بوده و ممکن است به دلیل ناپایداری تبدیل به پراکسیدها شود. به علت وجود دو عامل پیوند دوگانه در ساختار شیمیایی این ماده (گروه کربنیل و پیوند دو گانه کربن-کربن)، ترکیب شدیدا واکنش دهنده بوده و به راحتی پلیمریزه می شود. پلیمریزاسیون آن در تماس با اسید، دی اکسید گوگرد، نمک های فلزی، آمین ها به صورت یک واکنش گرمازا به راحتی انجام می گیرد. دیمریزاسیون این ترکیب در دمای بالاتر از ۱۵۰ درجه سیلسیوس اتفاق می افتد. آکرولئین قادر به انجام واکنش های اکسیداسیون، اپوکسیداسیون، هیدروژناسیون و احیا، واکنش با سیانید هیدروژن، متیل مرکاپتان، اسید، انیدرید، کتون، هالیدهای هیدروژن و سنتز دی ان و واکنش های پلیمری و کوپلیمری می باشد. تولید تجاری این ماده از طریق اکسیداسیون پروپیلن در حضور کاتالیست بیسموت-مولیبدن انجام می شود، همچنین در انجام فرایندهای تولید اسید آکریلیک یا آکریلونیتریل به عنوان محصول جانبی تولید می شود. تولید تجاری این ماده برای اولین بار در سال ۱۹۴۲ توسط شرکت صاحب لیسانس Degussa انجام شد و در این روش آکرولئین از میعان استالدئید و فرمالدئید در فاز گازی بدست آمد.

موارد مصرف و کاربرد طرح تولید آکرولئین

آکرولئین در بسیاری از میکروب کش ها با غلظت حدود ۱۰ppm به منظور کنترل رشد علف های هرز در سیستم های آبیاری به کار می رود و بیشترین کاربرد آن به عنوان ماده واسطه برای تولید مواد شیمیایی به شرح ذیل می باشد:
دی ال متیونین:
عمده ترین کاربرد این ماده در جهان برای تولید دی ال متیونین که مکمل غذایی حیوانات است، می باشد. همچنین برخی تولید کنندگان اکرولئین را در تولید متیونین هیدروکسی آنالوگ به کار می برند.
اسید آکریلیک:
از این ماده در ساخت آکریلات ها از جمله اسید آکریلیک استفاده می شود که آکرولئین در این فرایند به عنوان ماده میانی از اکسیداسیون پروپیلن به دست آمده و سپس به اسید آکریلیک تبدیل می شود.

اهمیت طرح تولید آکرولئین

کاربرد اصلی آکرولئین در تولید متیونین می باشد و این کاربرد آکرولئین با توجه به طرح های در دست اجرای متیونین از اهمیت بیشتری نسبت به سایر کاربردهای آن برخوردار است اما در مجموع با توجه به سادگی فرایند تولید آکرولئین و زمینه های کاربردی آن نمی توان این ماده را یک کالای استراتژیک به شمار آورد.

تجهیزات و ماشین آلات طرح تولید آکرولئین

راکتور
ستون
تانک
مبل های حرارتی
کمپرسوره
پمپ
سیستم خنک کننده نمک
و …

با خرید فایل طرح توجیهی تولید آکرولئین میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید آکرولئین را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید آکرولئین بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید آکرولئین به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید آکرولئین خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید آکرولئین در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید آکرولئین (طرح توجیهی تولید آکرولئین) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید آکرولئین (طرح توجیهی تولید آکرولئین) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید آکرولئین کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید آکرولئین بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید آکرولئین

دانلود طرح امکان سنجی تولید آکرولئین

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید آکرولئین

دانلود فایل طرح توجیهی تولید آکرولئین

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید آکرولئین

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید آکرولئین

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید آکرولئین

نگارش طرح توجیهی تولید آکرولئین

طرح کامفار

طرح کامفار تولید آکرولئین

طرح کامفار توجیهی تولید آکرولئین

کارشناس طرح توجیهی تولید آکرولئین

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید آکرولئین

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید آکرولئین

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید آکرولئین

وام بانکی طرح توجیهی تولید آکرولئین

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید آکرولئین

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید آکرولئین

وام رسالت طرح توجیهی تولید آکرولئین

وام مهر طرح توجیهی تولید آکرولئین

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0