طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

            طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

 

تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

شاتون ها به صورت گسترده ای در انواع خودرو های سبک و سنگین کاربرد دارد. شاتون خودرو یک قطعه بسیار کند مصرف است و معمولا در حالت عادی در طول عمر یک خودرو تعویض نمیگردد شاتون از دوروش فرجینگ وریخته گری تولید می شود که در مورد ماشین آلات سنگین بهترین روش ریخته گری و در موردخودرو فرجینگ می باشد
شاتون به عنوان یکی ازمهمترین قطعه متحرک موتور،در نحوه کارکرد وبازده مکانیکی موتور موثر بوده،اصلاح وبهسازی آن می تواند نقش قابل توجهی در بهبود کارکرد موتور داشته باشد.شاتون عضوی است که حرکت رفت وبرگشتی پیستون را به حرکت دورانی میل لنگ تبدیل می کند.شاتون در پمپها وکمپرسورهای پیستونی نیز به کار می رود وحرکت دورانی را به حرکت رفت وبرگشتی پیستون جهت مکش وتراکم سیال تبدیل می نماید.
شکل ظاهری شاتونها،بسته به محدوده سرعت کاری موتور یا پمپ ونیز قدرت وگشتاور تولیدی یا مصرفی متغیر است.ولی تمام شاتونها مطابق شکل زیر از سه قسمت شده اند.سر کوچک محل اتصال پیستون با شاتون اصلی سر کوچک،ساق وسر بزرگ تشکیل است ونقطه مرکزی آن،حرکتی رفت وبرگشتی،مشابه حرکت پیستون دارد.

مهمترین پارامترها در انتخاب جنس شاتون

۱-استحکام تسلیمحد خستگی
۲-حساسیت به ترک های سطحی
۳-جرم حجمی وقیمت
۴-فولاد به دلیل داشتن استحکام زیاد
۵-قیمت مناسب

شرح مراحل تولید شاتون به روش فورجینگ

۱- برش میلگرد: میلگرد توسط اره نواری فلزبری افقی، برش داده می شود.
۲- عملیات پیش گرم: میلگرد های برش خورده جهت انجام عملیات فرجینگ داخل کوره پیش گرم رکوپراتیو به مدت ۱ ساعت در درجه حرارت ۸۵۰-۱۰۵۰ درجه سانتیگراد قرار می گیرد.
۳- پرس فرجینگ: جهت شکل دادن، قطعه درون قالب های ۴ مرحله ای قرار گرفته و توسط پرس فرجینگ ۶۴ کیلوژول، عملیات فرجینگ صورت می گیرد.
۴- پوسته گیری و بازرسی: جهت جدا کردن پوسته های به وجود آمده در اثر عملیات حرارتی و بدست آمدن دقت ابعادی در مرحله مهرش توسط برس سیمی پوسته های قطعه جدا گردیده و تحت بازرسی پس از عملیات فرجینگ قرار می گیرد.
۵- پلیسه گیری: جهت بریدن و جدا کردن لایه اضافی توسط پرس هیدرولیک ۴۰۰ تن این عملیات صورت می گیرد
۶- عملیات مهرش: جهت ایجاد مارک ها و علامت ها روی قطعه و دقت ابعادی قطعه توسط پرس ۶۰۰ تن هیدرولیک عملیات مهرش صورت می گیرد
۷- عملیات حرارتی: عملیات حرارتی (تنش زدایی، سختکاری، بهسازی) جهت آزاد شدن تنش های باقی مانده از مراحل قبلی در کوره ی الکتریکی مافلی به مدت ۱ ساعت در درجه حرارت ۷۰۰ درجه سانتیگراد صورت می گیرد و عملیات حرارتی بهسازی جهت بهبود بخشیدن خواص مکانیکی قطعه از جمله سختی داخل کوره مافلی به مدت ۲۰ تا ۴۰ دقیقه این عملیات در درجه حرارت ۱۰۰۰ برای سخت کاری و ۷۰۰ درجه سانتیگراد برای بازپخت صورت می گیرد.
۸- پرداختکاری: جهت پرداخت سطح قطعه این عملیات توسط دستگاه شات بلاست و ساچمه های فولادی صورت می گیرد.
۹- خان کشی سطوح جانبی: این عملیات توسط دستگاه خان کشی با تیغه های مسطح صورت می گیرد.
۱۰- برش: برش برای جداکردن گپه های بالا و پایینی شاتون انجام می گیرد. این عملیات توسط دستگاه اره نواری صورت می گیرد.
۱۱- خان کشی سوراخ گژپین: این عملیات توط ماشین خان کشی صورت می گیرد تا سطح سوراخ گژن پین دارای راستا و انطباق صحیح باشد.
۱۲- فرزکاری: فرز کاری نشیمنگاه پیچ ها و سطوح جدایش دو گپه: این عملیات توسط فرز افقی و عمودی و تیغه فرز پولکی و کف تراشی صورت می گیرد.
۱۳- خان کشی سوراخ تکیه گاه: خان کشی سوراخ تکیه گاه یاتاقان میل لنگ توسط دستگاه خان کشی صورت می گیرد. سوراخ کاری کوپه ها، پخ زنی و سوراخکاری : این عملیات توسط دریل MSB20 صورت می گیرد.
۱۴- اندازه گیری پنوماتیکی سوراخ ها: جهت اطمینان از نحوه سوراخکاری و قطر سوراخ ها توسط دستگاه اندازه گیری پنوماتیکی این عملیات صورت می گیرد.
۱۵- ماشینکاری: جهت ماشینکاری جای زباله دان یاتاقان از ماشین فرز افقی شکاف تراش یاتاقان استفاده می شود مونتاژ: توسط پرس دستی بوش گژن بین داخل شاتون قرار می گیرد و سپس شاتون تحت بازرسی قرار می گیرد
۱۶- بسته بندی: هر ۴ عدد از شاتون های ایجاد شده داخل جعبه های مقوایی قرار گرفته و سپس هر ۱۰۰ بسته از این جعبه ها داخل پالت چوبی قرار می گیرند و در قفسه های انبار نگهداری می شوند. سالیانه در حدود ۶۰۰۰تن از این قطعات به کشور وارد می شود که ظرفیت پیشنهادی مناسب ۴۰۰۰۰۰ عدد در سال می باشد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ (تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ (تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

دانلود طرح امکان سنجی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

دانلود فایل طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

نگارش تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

طرح کامفار

طرح کامفار تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

طرح کامفار توجیهی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

کارشناس تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

کارشناس نگارش تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

وام بانکی تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

وام قرض الحسنه تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

وام بانک ملت تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

وام رسالت تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

وام مهر تولید شاتون خودرو به روش فرجینگ

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0