طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

  طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

نکاتی درباره محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

دستگاه لپینگ شیرآلات در کلیه صنایع و شرکت ها ، محل هایی که از شیرآلات نوع دروازه ای ( Gate valve ) و یا نوع ( Glob valve ) استفاده می شود ، کاربرد دارد . شیرآلات پس از کارکرد طولانی مدت به نشتی می افتد ، که دلیل آن خراش ها و خطوط عمیقی است ، که بر روی سطح آب بندی شیرآلات که به نشیمنگاه و صفحه معروف بوده می باشد ، که باعث نشتی شیرآلات می شود . سطوح آب بندی باید براده برداری گردد تا خراشه ها و خطوط عمیق بوجود آمده ، ازبین رفته تا موقع قرار گرفتن روی یکدیگر ، آب بندی به صورت کامل انجام گیرد .

بیشترین شیرآلات در صنایعی همچون نیروگاه ها ، صنایع پالایشگاهی گاز و نفت ، صنایع پتروشیمی ، صنایع آب و فاضلاب و … کاربرد دارد .
برای برخی از صنایع بازکردن شیرآلات به خصوص در سایز ها و اندازه های بزرگ ، برای آوردن آن ها به کارگاه های تعمیراتی علاوه بر هزینه بر بودن ، زمان زیادی باید صرف آن گردد . چه بسا برخی صنایع با توقف تولید مواجه خواهند شد .

لذا جهت رفع این مشکل ، دستگاه پرتابل لپینگ و آب بندی شیرآلات طراحی و ساخته شد .
دستگاه لپینگ پرتال در سازمان آب و فاضلاب ، نیروگاه ها و صنایع نفت قابل استفاده است ، به طوری که در کشور های پیشرفته از این دستگاه ها به طور وسیع استفاده می گردد . توسط این دستگاه می توان شیرآلات از سایز ۳ اینچ الی ۲۸ اینچ استفاده نمود . تمام قطعات این دستگاه در داخل کشور قابل تهیه و ساخت می باشد .
لپینگ عبارت است از یک فرایند سایشی ، توسط ذرات ساینده در لایه ای از سیال که بین ابزار لپینگ قطعه کار قرار می گیرد . لپینگ یک عملیات سایشی با سرعت ، فشار و دمای پایین است ، که یکی از نتایج زیر را دربردارد :

رسیدن به دقت فوق العاده

اصلاح نقایص سطحی خیلی کوچک در قطعه

بهبود پرداخت سطح

ایجاد تلرانس خیلی بسته در سطوح مزدوج

فرایند لپینگ شامل موارد ذیل است :

۱٫ ابزاری که لپ نامیده می شود و دارای اشکال مختلف با سطح منطبق بر قطعه می باشد و نقش نگهدارنده مواد ساینده را ایفا می کند .

۲٫ مواد ساینده دوغابی یا خمیری شکل که بین لپ و قطعه کار استفاده می گردند . عهده دار عمل برش ( براده برداری ) می باشند .

۳٫ نیروی اعمالی که فشار لازم برای ارتباط بین لپ و قطعه کار را تولید می کند .

۴٫ ارتباط حرکتی بین لپ و سطح قطع کار که باید به صورت دورانی تغییر کند ( که موثرترین مسیر پیموده شده به صورت سیلکوئیدی می باشد . )

کاربرد های محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

به طور کلی دستگاه لپینگ برای آب بندی شیرآلات صنعتی به کار می رود . صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی ، نیروگاه های صنایع چوب و کاغذ و کلیه صنایعی که به نحوی با شیرآلات سر و کار دارند ، ازجمله مصرف کنندگان و سفارش دهندگان اصلی این دستگاه می باشند .

قابل ذکر می باشد که ، هرساله ارز زیادی از کشور به خاطر واردات این دستگاه خارج می گردد ، شایان ذکر است که تمام قطعات این دستگاه در داخل کشور قابل تهیه و ساخت می باشد . از طرفی برای برخی از صنایع بازکردن شیرآلات به خصوص در سایز ها و اندازه های بزرگ ، برای آوردن آن ها به کارگاه های تعمیراتی علاوه بر هزینه بربودن ، زمان زیادی باید صرف آن گردد . چه بسا برخی صنایع با توقف تولید مواجه خواهند شد .

لذا جهت رفع این مشکل ، دستگاه پرتابل لپینگ و آبندی شیرآلات طراحی و ساخته شد . همچنین با طراحی و ساخت این دستگاه در کشور علاوه بر صرفه جویی ارزی ، نیرو های جوان و مستعد کار می توانند مشغول به کار شوند .

فرایند تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

این دستگاه از قطعاتی مانند دیسک ، سیستم انتقال قدرت ، گیره نگهدارنده ، دستگاه محرک ، و …. تشکیل شده است . شیر آلات صنعتی از قطعاتی به نام پوسته نشیمنگاه ، مجموعه دسته و محور و تیغه تشکیل شده است .

با توجه به شناخت موجود روی شیرآلات با طراحی دستگاه پرتابل عملیات سایش سطوح معیوب و خراشیده شده ترمیم می گردد . دستگاه لپینگ پرتابل شیرآلات با بکارگیری دیسکی که دارای غلطک های دوار می باشد و روی آن ها سمباده نصب گردیده و به یک چرخ زنجیره ای که حرکت چرخشی از یک موتور محرک برقی دریافت می کند ، دیسک و غلطک ها را به چرخش در می آورد .

کل مجموعه دیسک ، چرخ زنجیر ( که داخل یک غلاف قرار دارد ) و الکتروموتور دور متغییر ( محرک دستگاه ) توسط یک گیره مخصوص بر روی پوسته شیر آلات ( به جای banne شیر قرار می گیرد . ) قابل نصب می گردد . برای تولید این دستگاه از تجهیزات ماشین کاری ( مانند دستگاه های تراش ، فرز ، دریل و …. ) استفاده می گردد .
قطعات دارای نقشه های ساخت می باشند ، که پس از ساخته شدن توسط متخصصین مونتاژ شده و اشکالات احتمالی آن رفع می گردد . نهایتا دستگاه پرتابل ساخته شده توسط متخصصین مربوطه روی یک شیر صنعتی نصب شده و تست واقعی صورت می گیرد .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل (طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل (طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

دانلود طرح امکان سنجی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

دانلود فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

نگارش طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

طرح کامفار

طرح کامفار تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

طرح کامفار توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

کارشناس طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

وام بانکی طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

وام رسالت طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

وام مهر طرح توجیهی تولید دستگاه تست لپینگ پرتابل

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0