طرح توجیهی تولید سالامبور

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید سالامبور را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید سالامبور در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید سالامبور می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید سالامبور تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید سالامبور آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید سالامبور

                       طرح توجیهی تولید سالامبور

طرح تولید سالامبور

پوست خام دام هایی نظیر بز، گاو، گوسفند، شتر، شترمرغ و … پس از ذبح، آمادگی بسیاری برای فساد دارند و اگر به آنها توجه نشود ممکن است در کمتر از یک روز فاسد شوند. از همین روی در کارخانه مراحلی طی می گردد تا پوست خام به چرم نهایی که کاملا فساد ناپذیر است تبدیل شود. پس از عبور از چند مرحله اولیه، پوست ها را وارد حوضچه هایی می کنند که مملو از انواع اسید و نمک است. پوست ها بایستی چندین ساعت در این محلول خیسانده شوند سپس برای خشک شدن آنها را خارج می کنند. این پوست بدون پشم و موی سفید رنگی که با آن روبرو هستیم در اصطلاح صنعت چرمسازی، سالامبور نامیده می شود.

انواع سالامبور

سالامبور سبک
۱٫سالامبور سبک بزی
۲٫سالامبور سبک گوسفندی

سالامبور سنگین
۱٫سالامبور گاوی
۲٫سالامبور شتری

عوارض صادرات سالامبور

یکی از مشکلاتی که صنعت چرمسازی در کشور ما با آن روبرو است تخصیص عوارض صادرات سالامبور و وتبلو است. اقدامی که موجب تعطیلی تعداد قابل توجهی از واحد های تولیدی گشته و سبب شده تا برخی دیگر از کارخانه ها هم با حداقل توان خود کار کنند. عوارض صادراتی علاوه بر سالامبور به پوست خام سبک و وتبلو نیز تعلق می گیرد.

سود صادرات سالامبور

صادرات پوست چرم سالامبور بدون سود نیست ولی اگر این ماده خام، به چرم نهایی یا فینیش شده تبدیل شود می تواند تا ۵ برابر برای صنعت چرم سازی کشور سود آور باشد. به گفته صادرات سالامبور چیزی بالغ بر ۴۵ میلیون دلار ارز آوری دارد. در حالیکه تبدیل شدن آن به چرم فینیش و محصول چرمی به ترتیب ۲۱۰ و ۸۰۰ میلیون دلار سود را وارد صنعت چرم کشور خواهد نمود.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید سالامبور میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید سالامبور را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید سالامبور بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید سالامبور به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید سالامبور خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید سالامبور در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید سالامبور (طرح توجیهی تولید سالامبور) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید سالامبور (طرح توجیهی تولید سالامبور) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید سالامبور کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید سالامبور بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید سالامبور

دانلود طرح امکان سنجی تولید سالامبور

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید سالامبور

دانلود فایل طرح توجیهی تولید سالامبور

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید سالامبور

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید سالامبور

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید سالامبور

نگارش طرح توجیهی تولید سالامبور

طرح کامفار

طرح کامفار تولید سالامبور

طرح کامفار توجیهی تولید سالامبور

کارشناس طرح توجیهی تولید سالامبور

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید سالامبور

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید سالامبور

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید سالامبور

وام بانکی طرح توجیهی تولید سالامبور

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید سالامبور

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید سالامبور

وام رسالت طرح توجیهی تولید سالامبور

وام مهر طرح توجیهی تولید سالامبور

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0