طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

کاربرد محصولات مورد بررسی در طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

محصول طرح رله مشعل گازی و گازوئیلی می باشد ، که نام اصلی آن کنترلر مشعل می باشد ، اصلی ترین بخش کنترل کننده عملکرد مشعل به حساب می آید .

عملکرد رله در مشعل ها معمولا بصورت یک هماهنگ کننده است . بدین ترتیب وقتی که جریان برق به پایه های رله وصل می شود ، مدار رله چنان طراحی شده که ابتدا برق موتور را تامین می نماید و موتور شروع به چرخش می کند .

در همین موقع پمپ و فن که هر دو بروی شافت موتور سوار شده اند شروع به کار می کنند ، پمپ سوخت را تحت فشار به حالت آماده در پشت شیر مغناطیسی قرار می دهند و فن نیز برای مدت چند ثانیه تمام پس مانده های احتراق قبلی را به خارج هدایت می کند ، در همین لحظه رله برای مدت چند ثانیه برق ترانس جرقه را متصل می کند و ترانس جرقه بوسیله الکترودها ، جرقه لازم را می زند و در همین هنگام برق شیر مغناطیسی را تامین می نماید.

در نتیجه شیر مغناطیسی باز می شود و سوخت به داخل دیگ پاشیده و مشتعل می گردد ، چشم الکترونیک با مشاهده شعله جریان ضعیفی به رله می فرستد ، در نتیجه رله برق شیر مغناطیسی را برقرار نگه می دارد .

رله ها و سیستم های کنترل کننده مشعل ها انواع مختلفی دارند ، که از معروف ترین گروه رله ها رله ساترونیک می باشد ، که این رله قابلیت کنترل عملکرد مشعل در دو مرحله ( دو شیر سوخت ) را دارا بوده و می تواند عملکرد شیر پیلوت یا استارت را نیز کنترل نماید .

فرایند تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

در تولید رله فرآیندهای مختلفی وجود دارد که عبارتند از :

ساخت اجزاء بدنه پلاستیکی ، تولید برد مدار چاپی ، مونتاژ برد الکترونیکی ، مونتاژ نهایی ، تست و بسته بندی .

تولید اجزاء بدنه در کارگاه های دیگر انجام گرفته و فرآیند های دیگر به شرح زیر در واحد انجام می شود .

– در فرآیند تولید برد مدارچاپی مواد اولیه مربوطه توسط گیوتین برش خورده و به روش دستی تمیزکاری انجام می گیرد . چاپ لایه محافظ با دستگاه اسکرین پرینتر انجام گرفته و لایه محافظ جهت مقابله با خوردگی بر روی بردانجام می شود و در نهایت تست خوردگی انجام شده و کنترل چشمی بر روی آن انجام می شود .

– در مرحله بعد چاپ سرویس با اسکرین پرینتر دستی انجام شده و سوراخکاری نیز با پرس دستی انجام می گردد .

– در فرآیند مونتاژ برد الکترونیکی قطع کردن و فرم دهی قطعات به روش دستی انجام می گیرد و سپس توسط دیگ قلع ، قلع کاری انجام می شود . سپس کنترل برد و قطع کردن پایه های اضافی به روش بازدید چشمی و تست برد با استفاده از دستگاه تست مخصوص انجام می شود .

– در مرحله مونتاژ نهایی با استفاده از روش دستی و ابزار بادی به مونتاژ نهایی اقدام می گردد .

– در مرحله تست نهایی دو تست طول عمر و تست نهایی انجام می گیرد .

در طول فرآیند مراحل و ایستگاه های کنترل کیفیت به شرح ذیل پیش بینی شده است :

– کنترل ورودی که بر روی مواد اولیه خریداری شده به روش کنترل ظاهری و با استفاده از تجهیزات LCR متر و دستگاه تست عایق به روش نمونه برداری انجام می گیرد.

– کنترل در حین تولید بصورت نمونه برداری و در مراحل چاپ روی برد ، مونتاژ شدن برد و برد مونتاژ شده نهایی انجام می گیرد .

– کنترل اطمینان که پس از بسته بندی محصول و قبل از تحویل نهایی به انبار انجام می شود و درصدی از آن بصورت تصادفی انتخاب و در دستگاه تست عملکرد کامل مورد آزمایش قرار می گیرند و در صورت وجود خرابی بیش از حد استاندارد تعریف شده تعدادی که انتخاب بین آنها صورت گرفته به تولید بازگردانده می شوند ، تا مجدداﹰ تست گردیده خرابی ها اصلاح گردند .

با خرید فایل طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی (طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی (طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

دانلود طرح امکان سنجی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

نگارش طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

طرح کامفار توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

کارشناس طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

وام بانکی طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

وام رسالت طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

وام مهر طرح توجیهی تولید رله مشعل گازی و گازوئیلی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0