طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید باند و گاز پزشکی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید باند و گاز پزشکی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید باند و گاز پزشکی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

         طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

طرح تولید باند و گاز پزشکی

باند و گاز پزشکی که به بازار عرضه می شوند به سه دسته اصلی استریل، غیر استریل و روغنی تقسیم بندی می شود. انواع باند و گاز پزشکی دارای بافت ساده (تافته) بوده و تراکم تار ۱۲ و تراکم پود آن ۸ است. جنس باند و گاز پزشکی ۱۰۰ درصد پنبه می باشد. الیاف نخ بکار رفته در بافت پارچه مورد استفاده در تهیه باند و گاز می بایست از جنس پنبه طبیعی و خالص باشد و به هیچ وجه نباید از الیاف مصنوعی در آن حتی به مقدار کم نیز استفاده شود.

دلایل عدم استفاده از الیاف مصنوعی

۱٫ الیاف مصنوعی عموما حساسیت های جلدی و غیر جلدی در بیمار ایجاد می کنند.
۲٫ به دلیل شکل خاص ساختمانی شان, امکان جذب و نگهداری محلولها و نیز کارایی مطلوب را دارا نمی باشند.

کاربرد باند و گاز پزشکی

انواع باند و گاز پزشکی در مراکز بهداشتی و درمانی سطح کشور به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات به دو دسته استریل و غیر استریل تقسیم می شوند که هر کدام موارد کاربرد خاص خود را دارند. گاز غیراستریل وگاز روغنی عمدتا که جهت بستن زخم های سطحی و گرم نگه داشتن عضله کاربرد دارند. گازهای استریل نیز به صورت گسترده در جراحی ها مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین گاز استریل برای پوشاندن محل سوختگی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن برای پانسمان اولیه زخمها و بریدگی های عمیق از گاز استریل استفاده می شود. برای ثابت نگهداشتن اولیه محل در رفتگی و بعضا شکستگی از باند غیر استریل استفاده می شود. به عبارتی می توان گفت انواع باند و گاز از جمله اجزاء لاینفک کمک های اولیه و اعمال جراحی هستند.

اهمیت استراتژیک کالا

تولید گازهای طبی, استریل و باندهای زخم بندی بسیار فنی و تخصصی بوده و با توجه به مصرف آن در اتاق های عمل بیمارستانها و نیز مراکز درمانی و تماس مستقیم با خون بیمار و ارتباط تنگاتنگ با سلامتی و تندرستی وی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. گاز و باند از کالاهای اساسی پزشکی بوده و به دلیل تماس با محل جراحت ارتباط مستقیمی با سلامت بیمار دارد. از آنجا که عوارض مصرف باند و گاز غیراستریل عفونت و آلودگی میکروبی است، تولید محصول با رعایت استاندارد ها از اهمیت به سزایی برخوردار است.

فرآیند بسته بندی باند و گاز پزشکی

مرحله بسته بندی پارچه تنزیب میکروب کش ( نگهداری و آماده برای مرحله بعدی ) UV خشک شده در اتاقهای قرنطینه مجهز به لامپ یعنی برش پارچه در ابعاد مورد نیاز شده و مجددا در اتاقهای قرنطینه دیگر نگهداری و آماده برای قرار گرفتن روی دستگاه های بسته بندی می شود. در مرحله بسته بندی که توسط ماشین آلات اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام شده و در داخل بسته های نایلونی مرغوب یا جعبه های مقوایی قرار می گیرند. تا اینجا گاز کاملا بهداشتی تولید شده و به نام گازهای استریل برای اتاق های عمل توسط دستگاه اتوکلاو، استریل شده و مورد استفاده قرار می گیرد. گازهای پانسمان استریل یکبار مصرف پس از عاری شدن از هرگونه مواد زائد در مرحله تکمیل و شستشو با روش اتیلن اکساید در محل تولید و یا به روش پرتونگاری (اشعه گاما) در سازمان انرژی اتمی، استریل شده و توسط داروخانه ها برای مصرف در منازل، مطب ها و اورژانس عرضه میگردد. استریل بودن، بیست و هفتمین فاکتور استاندارد برای این گونه گازها می باشد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید باند و گاز پزشکی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید باند و گاز پزشکی (طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی (طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید باند و گاز پزشکی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

دانلود طرح امکان سنجی تولید باند و گاز پزشکی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید باند و گاز پزشکی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید باند و گاز پزشکی

نگارش طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید باند و گاز پزشکی

طرح کامفار توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

کارشناس طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید باند و گاز پزشکی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید باند و گاز پزشکی

وام بانکی طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

وام رسالت طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

وام مهر طرح توجیهی تولید باند و گاز پزشکی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0