طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

 طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

معرفی محصول و نکاتی مهم درباره دستگاه تست گاورنر و اکچویتور

گاورنر های مکانیکی براساس نیروی گریز از مرکز ناشی از گردش شافت متصل به توربین عمل می کند . گاورنر ها به خاطر حساسیت و دقتی که نیاز دارند ، تاکنون به صورت انحصاری تنها توسط شرکت آمریکایی woodward ساخته شده و دستگاه تست کارگاهی آن هم به صورت انحصاری توسط همان شرکت طراحی و ساخته میشده است . انحصار طراحی و ساخت دستگاه تست گاورنر توسط مخترعین ایرانی شکسته شده است .

اکچوایتور ها نسل جدید گاورنر ها هستند که از سیستم های الکترومکانیکی برای کنترل دور توربین استفاده می کنند . این دستگاه ها که معروف به اکچوایتور هستند ، از تلفیق سیگنال برقی با فشار کنترل برای کنترل توربین بکار می رود .

دستگاه Actuator Test Stand & Governor Modified :

گاورنر های مکانیکی در سطح شرکت نفت شامل پالایشگاه ها ، صنایع گاز و پتروشیمی برای کنترل توربین ها ، موتور های دیزل و … مورد استفاده قرار گرفته است . با توجه به توسعه صنایع پتروشیمی ، نفت و گاز و نیاز روز افزون این صنایع به دستگاه مزبور ، طراحی و ساخت & Governor Test Actuator Stand مورد توجه قرار گرفته است . از محاسن این دستگاه امکان تست همزمان گاورنر های مکانیکی به همراه سیستم فیدبک آن با انواع اکچوایتور ها می باشد ، که نیاز صنایع نفت را به این دستگاه مرتفع نموده و دانش فنی طراحی و ساخت را نصیب کشور می نماید .

دستگاه تست گاورنر اکچوایتور از دو قسمت مجاور هم تشکیل شده است :

۱٫ قسمت چپ خط چین فرضی

۲٫ قسمت راست خط چین فرضی

بخش اول :

در قسمت چپ میز کار ، نشیمنگاه گاورنر های مکانیکی و مکانیکی – نیوماتیکی تعبیه گردیده که سوراخی در وسط آن قرار دارد ، کاپلینگ مربوط به اتصال موتور محرک با گاورنر از آن عبور می کند .

بخش دوم :

در قسمت راست دستگاه ، نشیمنگاه اکچوایتور قرار دارد که بسته به شکل و نوع پایه اکچوایتور باید آداپتور متناسب با آن ساخته شود ، تا امکان قرار دادن اکچوایتور در محل خود فراهم شود .

تست هایی که توسط این دستگاه بر روی گاورنر قابل انجام است :

تعیین مقدار حداقل گاورنر توسط دور دستگاه محرک

تعیین مقدار حداکثر گاورنر توسط دور دستگاه محرک

بررسی میزان کورس حرکت محور گاورنر

مشاهده مقدار فشار روغن تولیدی پمپ روغن گاورنر

تعیین مقدار حداکثر گاورنر توسط فشار هوا

تعیین مقادر حداقل گاورنر توسط فشار هوا

چک و بررسی وضعیت کاری گاورنر در دوره های مختلف – توسط سیستم فیدبک

بررسی نشتی های احتمالی از گاورنر

تست هایی که توسط این دستگاه بر روی اکچوایتور قابل انجام است :

بررسی میزان کورس حرکت محور اکچوایتور های الکتروهیدرولیکی

بررسی میزان کورس حرکت محور اکچوایتور های الکترونیوماتیکی

بررسی نشتی های احتمالی از اکچوایتور

بررسی عملکرد اکچوایتور با تغییر نسبت ma or V با فشار هیدرولیک و یا فشار هوا با حرکت محور آن وجود قابلیت تنظیم و تست صحت آن

قابل ذکر است با این دستگاه کلیه اکچوایتور های ساخت شرکت Woodward ، کانورتور های شرکت Voith و …. و همچنین پوزیشنر های مختلف قابل تست هستند .

اهمیت استراتژیک محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچویتور
دستگاه های تست گاورنر و اکچوایتور ساخت آمریکا و در انحصار شرکت Woodward است . با ساخت آن در ایران انحصاری بودن آن درجهان ازبین رفته است . لذا با توجه به توسعه صنایع پتروشیمی ، نفت ، گاز و نیاز روزافزون این صنایع به دستگاه مزبور ، مخترعین داخل کشور برای اولین بار اقدام به تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور نموده اند ، توسط این دستگاه صنایعی که گاورنر های خود را در کشور های غربی تست و تنظیم می کنند ، می توانند در ایران با نازل ترین قیمت این کار را انجام دهند و ایران به عنوان قطب تست و تنظیم گاورنر های منطقه خاورمیانه گردد .

مواد اولیه مورد نیاز ، جهت اجرای طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچویتور

ورق ۳ میلی متر

الکتروموتور ۳ کیلووات

پمپ دنده ای

اینورتور

مبدل میلی آمپر

کنترل دیجیتالی دما

فشارسنج

زاویه سنج دیجیتالی

دورسنج دیجیتالی

رگولاتور هوا

شیرآلات هیدرولیک

متعلقات جانبی

با خرید فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور (طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور (طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

دانلود طرح امکان سنجی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

دانلود فایل طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

نگارش طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

طرح کامفار

طرح کامفار تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

طرح کامفار توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

کارشناس طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

وام بانکی طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

وام رسالت طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

وام مهر طرح توجیهی تولید دستگاه تست گاورنر و اکچوایتور

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0