طرح توجیهی تولید سوهان

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید سوهان را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید سوهان در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید سوهان می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید سوهان تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید سوهان آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید سوهان

                  طرح توجیهی تولید سوهان

 

طرح تولید سوهان

طرح حاضر تولید و بسته بندی سوهان جهت صادرات می باشد. سوهان نوعی شیرینی سنتی مـی باشـد کـه از پخـتن مخلوطی از آرد گندم، مالت گندم، شکر و روغـن تهیـه شـده و دارای بافـت بـسیار فـشرده بـه رنـگ قهـوه ای روشـن می باشد.


موارد مصرف و کاربرد طرح تولید سوهان

با توجه به نیاز و ذائقه مصرف کننده، سوهان به انواع و اشکال مختلفی تولید می شود که مهمترین تقسیم بندی آن در کارگاه های تولیدی بر حسب نوع روغن مصرفی به دو نوع سوهان با روغن حیوانی و سوهان با روغن نباتی می باشد. بر اساس شکل ظاهری، اندازه، نحوه آرایش و همچنین نحوه چیدن در بسته، سوهان در اشکال مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. بسته بندی انواع سوهان در اشکال لقمه ای و گل به شکل مجزا و یا مخلوط انجام می شود که نوع سوهان گل با خلال بادام در مرکز سوهان و با مغز پسته در اطراف سوهان تزئین می گردد. ظروف بسته بندی سوهان از نظر جنس به دو نوع فلزی و پلاستیکی تفکیک می شود که ظروف فلزی مورد استفاده در بسته بندی سوهان از ورق فولادی قلع اندود شده و لاک زده شده می باشند که ابعاد و گنجایش ظرف آنها متفاوت می باشد. در حال حاظر ظروف فلزی توسط شرکت های بسته بندی ساخته می شود. انواع قوطی فلزی مورد استفاده جهت بسته بندی سوهان شامل نیم کیلو گل کریستال، نیم کیلو لقمه ای کریستال، یک کیلو گل فلزی، ٢۵٠ گرم گل کریستال، نیم کیلو گل فلزی و ۴٠٠ گرم گل کریستال می باشد. ابعاد و گنجایش وزنی ظروف پلاستیکی که در بازار به کریستال معروف هستند همانند نوع فلزی متفاوت می باشد.

اهمیت طرح تولید سوهان

حصول مورد مطالعه این طرح دارای اهمیت استراتژیکی در کشور نمی باشد اما با توجه به نیاز روز افزون کشور به توسعه صادرات غیر نفتی بحث بسته بندی مناسب محصولات به ویژه در صنایع غذایی هر روز پررنگ تر می شود. از سویی رشد روز افزون بیماریهای غیر واگیر که نقش تغذیه در پیشگیری و درمانهای حمایتی آنها کاملا به اثبات رسیده است حاکی از اهمیت رشد و توسعه صنایع غذایی در کشور دارد لذا محصولات آردی و صنایع قنادی که بخش از صنایع غذایی کشور را شامل می شوند مهمترین منبع غذایی در تغذیه مردم ایران و تامین کننده قسمت عمده کالری، پروتئین و ویتامین های گروه B می باشند و سوهان به عنوان زیر مجموعه ای از این محصولات دارای اهمیت ویژه ای در تغذیه مردم یک جامعه بالاخص ایران به حساب می آید.

تجهیزات و ماشین آلات طرح تولید سوهان

دستگاه همزن دیگ بار قسمت
دستگاه همزن پسایی دیگ آبگیری
دیگ بار قسمت
دیگ پستایی (دیگ آبگیری)
کاسه پسایی

با خرید فایل طرح توجیهی تولید سوهان میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید سوهان را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید سوهان بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید سوهان به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید سوهان خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید سوهان در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید سوهان (طرح توجیهی تولید سوهان) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید سوهان (طرح توجیهی تولید سوهان) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید سوهان کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید سوهان بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید سوهان

دانلود طرح امکان سنجی تولید سوهان

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید سوهان

دانلود فایل طرح توجیهی تولید سوهان

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید سوهان

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید سوهان

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید سوهان

نگارش طرح توجیهی تولید سوهان

طرح کامفار

طرح کامفار تولید سوهان

طرح کامفار توجیهی تولید سوهان

کارشناس طرح توجیهی تولید سوهان

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید سوهان

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید سوهان

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید سوهان

وام بانکی طرح توجیهی تولید سوهان

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید سوهان

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید سوهان

وام رسالت طرح توجیهی تولید سوهان

وام مهر طرح توجیهی تولید سوهان

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0