طرح توجیهی تولید خمیر فلاف

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید خمیر فلاف را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید خمیر فلاف در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید خمیر فلاف می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید خمیر فلاف تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید خمیر فلاف آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید خمیر فلاف

                             طرح توجیهی تولید خمیر فلاف  

 

طرح تولید خمیر فلاف

خمیر فلاف نوع دیگری خمیر است که در مواردی غیر از کاغذسازی مصرف می شود. این محصول بخش جاذب در پوشک، نوار بهداشتی و بالشتک زخم بندی را تشکیل می دهد. الیاف بلند کرافت یا سولفیت ویژگی جاذب و نرم بودن دارند، اما به تازگی الیاف ارزان تر شیمیایی-مکانیکی هم وارد این بازار شده است.

خمیر فلاف را به طور معمول به صورت حلقه کاغذ به مشتری عرضه می کنند. برای تبدیل آسان آن به فلاف و مصرف کم انرژی، سطح رطوبت و ضخامت ورقه نمدی باید به دقت کنترل شود.

معمولا رطوبت آن بین هشت تا ده درصد (یعنی، کمتر از خمیر کاغذ تجاری) است. از سوی دیگر، آب گیری با پرس را باید به حداقل رساند تا ورقه بیش از حد متراکم نشود. در نتیجه، عمده تبخیر باید در بخش خشک کن انجام شود که نتیجه آن کاهش سرعت تولید و نیاز به تجهیزات ویژه برای تولید حلقه های بزرگ خمیر فلاف است که سبب شده کارخانه های تولید خمیر کمتر وارد این بازار شوند. از سوی دیگر، با توجه به روند رو به افزایش مصرف خمیر فلاف، انتظار می رود در آینده، بازار این فرآورده سودآورتر شود و در نتیجه، تولید خمیر فلاف افزایش یابد.

خصوصیات خمیر فلاف

خمیر فلاف جهت تولید پوشک و نوار در کارخانجات تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد با توجه به خصوصیات خمیر که به پارامترهای مختلفی اعم از یکنواختی گراماژ ، درصد خاکستر ، خصوصیات اسیدی و بدون یووی بودن آن مرتبط است می تواند بنا به نیاز مشتری انتخاب گردد.

روش تولید خمیر فلاف

در حال حاضر از مواد غیر چوبی ( مواد لیگنوسلولزی ) تنها ۷-۵% در تولید خمیر کاغذ مورد استفاده قرار می گیرد. تولید خمیر کاغذ با این روش در دو دهه اخیر نسبت به تولید خمیر از چوب رشد بسیار سریعتری داشته است. بعنوان مثال میزان تولید در آمریکای لاتین دو برابر و در آفریقا و خاورمیانه این میزان سه برابر شده است. در کشورهایی نظیر مصر که فاقد جنگلهای صنعتی و طبیعی می باشند، ساقه پنبه یکی از ضایعات ( پسماندهای ) کشاورزی است که برای خمیر کاغذسازی مورد استفاده قرار می گیرد. ساقه پنبه به مقدار فراوان در تمام دنیا قابل دسترس است.در مصر سالیانه ۱٫۹ میلیون تن از این ماده تولید می شود. ساقه ها دارای درصدی سلولهای مغزی هستند که با پوست بیرونی تیره رنگ مشکلاتی را در فرآیند تهیه خمیر و کاغذ ایجاد می نمایند.

بازار خمیر فلاف در ایران

خمیر فلاف یا الیاف بلند عمداً برای تهیه پوشک بچه و نوار بهداشتی می باشد. در حال حاضر قسمت عمده خمیر فلاف مورد مصرف در کشور از طریق واردات تدارک می شود.

خمیر فلاف در کشورهایی که دارای جنگل های درختان سوزنی می باشند.، از این گونه درختان تهیه می شود، در حالی که در ایران فقدان درختان از نوع مذکور از الیاف پنبه تهیه می گردد. لینتر پنبه که الیاف آن ۱۰۰% از نوع الیاف سلولزی است برای تهیه خمیر فلاف مناسب تر است. کاغذ حاصل از این خمیر حدود ۸۰% وزنی پوشک و نوار بهداشتی را تشکیل می دهد.
میزان نیاز داخلی به این محصول در حال حاضر حدود ۶۰۰۰ تن در سال است. میزان نیاز ارزی برای واردات هر تن حدود ۲۰۰۰ دلار بوده و در حال حاضر واحد تولید کننده خمیر فلاف شرکت حریر قائم شهر است که با ظرفیت ۴۰۰ تن در سال کار می کند.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید خمیر فلاف میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید خمیر فلاف را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید خمیر فلاف بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید خمیر فلاف به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید خمیر فلاف خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید خمیر فلاف در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید خمیر فلاف (تولید خمیر فلاف) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید خمیر فلاف (تولید خمیر فلاف) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید خمیر فلاف کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید خمیر فلاف بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید خمیر فلاف

دانلود طرح امکان سنجی تولید خمیر فلاف

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید خمیر فلاف

دانلود فایل طرح توجیهی تولید خمیر فلاف

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید خمیر فلاف

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید خمیر فلاف

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید خمیر فلاف

نگارش تولید خمیر فلاف

طرح کامفار

طرح کامفار تولید خمیر فلاف

طرح کامفار توجیهی تولید خمیر فلاف

کارشناس تولید خمیر فلاف

کارشناس نگارش تولید خمیر فلاف

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید خمیر فلاف

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید خمیر فلاف

وام بانکی تولید خمیر فلاف

وام قرض الحسنه تولید خمیر فلاف

وام بانک ملت تولید خمیر فلاف

وام رسالت تولید خمیر فلاف

وام مهر تولید خمیر فلاف

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0