طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید انواع شناورهای صیادی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید انواع شناورهای صیادی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید انواع شناورهای صیادی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی

                 طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی

 

معرفی محصول مورد بررسی در طرح توجیهی تولید شناور صیادی

شناورهای صیادی نوعی خودرو دریایی یا قایق های موتوردار محسوب می گردند . این وسایط روی آب شناور مانده و به وسیله موتورهای بنزینی که روی بدنه شناور نصب شده است ، حرکت می نمایند . شناورهای صیادی مجهز به تجهیزات مختلف صیادی می باشند که ذیلا به برخی موارد مهم آن اشاره شده است .

تجهیزات پهن و جمع کردن تور و دیگر ادوات صید

در صید صنعتی ، وزن تور و دیگر ادوات صید بالا بوده و لذا پهن کردن آن در دریا لازم است از طریق و ینچ و تجهیزات مکانیکی دیگر صورت گیرد . از طرف دیگر جمع کردن تور محتوی ماهی ( و یا دیگر آبزیان ) بدلیل برخورداری آن از وزن بالا و جنب و جوش ماهی ها ، توسط تجهیزات مخصوص ( وینچ و جرثقیل ) صورت می گیرد . لذا تمامی این تجهیزات متناسب با ابعاد و ظرفیت شناور روی آن نصب و مورد استفاده قرار می گیرد .

تجهیزات الکترونیکی صید

در صید صنعتی ، صید صورت گرفته لازم است از میزان بالایی برخوردار باشد تا بواسطه آن سرمایه گذاری های صورت گرفته از توجیه اقتصادی لازم برخوردار گردد . بنابراین عموماً در شناورهای صیادی از ادوات الکترون یکی جهت اطلاع گیری از تراکم جمعیت آبزیان ، مسیر حرکت آنها ، عمق حرکت و غیره استفاده می گردد تا به واسطه آن بهره وری صید افزایش یافته و صیادان با صرف زمان کمتر ، قابلیت انجام صید بیشتری را داشته باشند .

دستگاه اکو ساندر و جهت یاب حرکت جمعیت آبزیان از جمله تجهیزات بسیار معمول مورد استفاده در این باب است .

تجهیزات سردخانه ای

جمعیت آبزیان عموما در فاصله های دورتر از ساحل بیشتر است و لذا صید در آن محل ها از مطلوبیت بالاتری برخوردار می باشد . لیکن در فاصله های بالا ، مدت زمان بیشتری جهت صید و مراجعت به ساحل مورد نیاز است و در این مدت احتمال فاسد شدن آبزیان صید شده وجود خواهد داشت . لذا بسیاری از شناورها به سردخانه جهت نگهداری صید و جلوگیری از فساد آن مجهز می باشند و در برخی شناورهای بزرگ ظرفیت این سردخانه ها تا ۶۰ تن نیز بالغ می گردد .

شناورهای صیادی برای انجام صید ماهی و دیگر آبزیان و شناورهای تفریحی به منظور ورزش و تفریح مورد استفاده قرار می گیرد .

فرایند تولید شناور صیادی

طراحی و مهندسی

انجام یک طراحی با کیفیت و همچنین ساخت مطابق آن ، مستلزم استفاده از یک دانش فنی قابل قبول است . نکته ای که در اینجا لازم بذکر است این است که در برخی از ماشین آلات صنعتی به لحاظ پیچیدگی های فنی و حساسیت عملکرد ماشین ، شیوه های معمول مهندسی معکوس برای ساخت ماشین آلات جوابگو نبوده و لذا در این حوزه ها استفاده از مستندات اصلی طراح و سازنده اصلی ماشین یا ابداع کننده آن اجتناب ناپذیر است .

از اینرو برخی از شرکت ها با انجام شراکت با شرکت اصلی و صاحب تکنولوژی ( کسب لیسانس – انتقال تکنولوژی – joint venture ) دانش فنی را از آن کسب و بر اساس ان اقدام به ساخت ماشین می نمایند .

محصول تولیدی این شرکت ها نسبتاً همسان با شرکت صاحب تکنولوزی بوده و علاوه بر آن شرکت ایرانی اجازه استفاده از نشان تجاری شرکت صاحب تکنولوژی را خواهند داشت. که این امر علاوه بر افزایش قدرت رقابتی ماشین آلات ساخت داخل ، قابلیت صادراتی نیز افزایش می یابد . در مورد محصول مورد مطالعه نیز این وضعیت پیشنهاد شده است.

ساخت اسکلت شناور

اسکلت شناور از پروفیل و ورق فولادی ساخته می شود . همچنین محل نصب کابین ، موتور ، و ینچ ها ، جرثقیل و دیگر ادوات صید نیز بوسیله فولاد تقویت می گردد . فرا یند ساخت اسکلت شامل برشکاری پروفیل و جوشکاری آن می باشد که این عملیات مطابق نقشه فنی شناور انجام می گیرد .

ساخت بدنه فایبر گلاس

بدنه شناور که شامل بخش عمده آن می گردد ، عموماً از فایبر گلاس ( رزین پلی استر به همراه الیاف مصنوعی ) ساخته می شود . شیوه تولید در اینحالت بدین صورت است که الیاف مصنوعی روی اسکلت فلزی ساخته شده نصب و دور آن قالبگیری شده و رزین پلی استر پس از ترکیب با مواد شیمیایی مختلف که سبب پلیمره شدن آن می شوند به داخل قالب تزریق ( اکثراً دستی ) می گردد . رزین تزریق شده پس از چند دقیقه سفت شده و قالب باز و اتاق کامل شناور از آن استحصال می گردد .

نصب قطعات استاندارد و تجهیزات جانبی

این قطعات شامل موتور ، سیستم کنترل ، کابین ، تجهیزات الکترونیکی ، وینچ ها و غیره می باشند . قطعات فوق از بازار بصورت آماده خریداری شده و روی شناور نصب می گردد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید انواع شناورهای صیادی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید انواع شناورهای صیادی (تولید انواع شناورهای صیادی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی (تولید انواع شناورهای صیادی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید انواع شناورهای صیادی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود تولید انواع شناورهای صیادی

دانلود طرح امکان سنجی تولید انواع شناورهای صیادی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید انواع شناورهای صیادی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید انواع شناورهای صیادی

نگارش تولید انواع شناورهای صیادی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید انواع شناورهای صیادی

طرح کامفار توجیهی تولید انواع شناورهای صیادی

کارشناس تولید انواع شناورهای صیادی

کارشناس نگارش تولید انواع شناورهای صیادی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید انواع شناورهای صیادی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید انواع شناورهای صیادی

وام بانکی تولید انواع شناورهای صیادی

وام قرض الحسنه تولید انواع شناورهای صیادی

وام بانک ملت تولید انواع شناورهای صیادی

وام رسالت تولید انواع شناورهای صیادی

وام مهر تولید انواع شناورهای صیادی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0