طرح توجیهی تولید آنیلین

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید آنیلین را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید آنیلین در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید آنیلین می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید آنیلین تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید آنیلین آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید آنیلین

                   طرح توجیهی تولید آنیلین

طرح تولید آنیلین

آنیلین (فنیل آمین یا آمینو بنزن) مایعی روغنی شکل و بی رنگ است که به سرعت در مجاورت هوا قهوه ای رنگ می شود. بخارات این ماده سمی است و قابلیت اشتعال بالایی دارد. آنیلین ترکیبی آروماتیک و آمین دار با بوی ماهی فاسد شده که در الکل و اتر حل می شود ولی در آب حلالیت کمی دارد و یک باز ضعیف به شمار می رود. فنیل آمین بسیار پایدارتر از آمین های آلیفاتیک است و با اسیدهای قوی واکنش می دهد و یون آنیلینیوم را ایجاد می کند که این یون با آسیل هالیدها مانند استیل کلرید واکنش می دهد و استانیلید به وجود می آید.

از جمله کاربردهای آنیلین میتوان به موارد زیر اشاره کرد

بطور وسیع در ساخت رنگهای نساجی و مواد میانی رنگهای نساجی استفاده می شود.

در صنایع لاستیک سازی ، از مشتقات آنیلین به عنوان تسریع کننده و تقویت و استحکام لاستیک و ضد اکسید شدن استفاده می شود.

در صنایع داروسازی ، آنیلین در ساخت داروهای سولفانیل آمید و عوامل شیرین کننده سنتتیک مصرف می شود.

آنیلین همچنین در صنایع انفجاری از اهمیت خاصی برخوردار است و در ساخت ژلاتین و نیتروتولوئن استفاده می شود.

در کشاورزی به عنوان علف کش، در آزمایشگاه به عنوان حلال، در تولید رنگدانه ها، فیبرهای مخصوص، آفت کش ها، مواد منفجره، نساجی و سوخت موشک استفاده می شود. همچنین فنیل آمین در ساخت ژلاتین، سیکلوهگزیل آمین، مشتقات نیتروتولوئن و در سنتز داروهایی مانند استامینوفن و تایلنول و سولفونامیدها که ضد باکتری هستند به کار می رود.

فرآیند تولید انیلین

آنیلین یک ترکیب شیمیایی است که برای تولید این ماده ابتدا بنزن به نیتروبنزن تبدیل میشود، سپس نیتروبنزن هیدروژنه میشود. شکل ظاهری این ترکیب روغن مانند، مایع بی‌رنگ انیلین در الکل و اتر حل میشود و در آب حلالیت اندکی دارد. این ماده سمی است و نباید مورد استنشاق قرار گیرد. در صورت تماس با پوست وچشم باعث سوزش میشود. در اثر حرارت به گازهای بسیار سمی نیتروژن اکسید تجزیه میشود.

تولید AN در ظرفیت ۱۰۰% ، برابر با ۴۱۴۴ کیلوگرم بر ساعت است که روزانه برابر با ۹۹۴۵۶ کیلوگرم و تولید سالانه بر مبنای ۳۰۰ روز کاری ، حدوداٌ برابر با ۳۰ هزار تن می باشد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید آنیلین میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید آنیلین را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید آنیلین بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید آنیلین به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید آنیلین خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید آنیلین در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید آنیلین (طرح توجیهی تولید آنیلین) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید آنیلین (طرح توجیهی تولید آنیلین) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید آنیلین کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید آنیلین بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید آنیلین

دانلود طرح امکان سنجی تولید آنیلین

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید آنیلین

دانلود فایل طرح توجیهی تولید آنیلین

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید آنیلین

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید آنیلین

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید آنیلین

نگارش طرح توجیهی تولید آنیلین

طرح کامفار

طرح کامفار تولید آنیلین

طرح کامفار توجیهی تولید آنیلین

کارشناس طرح توجیهی تولید آنیلین

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید آنیلین

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید آنیلین

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید آنیلین

وام بانکی طرح توجیهی تولید آنیلین

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید آنیلین

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید آنیلین

وام رسالت طرح توجیهی تولید آنیلین

وام مهر طرح توجیهی تولید آنیلین

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0