طرح توجیهی تولید گلیسیرین

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید گلیسیرین را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید گلیسیرین در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید گلیسیرین می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید گلیسیرین تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید گلیسیرین آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید گلیسیرین

            طرح توجیهی تولید گلیسیرین

طرح تولید گلیسیرین

گلیسیرین که به نام “گلیسیرین” و ” ۳و۲و۱ ـ پروپان تری ال” نیز شناخته میشود سادهترین الکل تری هیدریک دارای فرمول CH2OH-CHOH-CH2OH است که بهعنوان حلال و یا ماده حد واسط در تولید مواد شیمیایی مختلف بهکار میرود. نام گلیسرول زمانی به کار میرود که ماده خالص شیمیایی مد نظر باشد و به فرآوردههای تجاری، گلیسیرین گویند که این ماده بهطور وسیع در طبیعت یافت میشود.

گلیسرین به دو شیوه طبیعی و سنتزی تولید میگردد. کیفیت و موارد کاربرد گلیسیرین تولیدی با درجه خلوص مشابه از دو روش فوق تفاوت چندانی با هم ندارد . گلیسیرین طبیعی از پساب واحدهای صابونسازی و یا از تجزیه روغنهای گیاهی یا حیوانی تولید میگردد و گلیسیرین سنتزی از اپیکلروهیدرین یا پروپیلن اکسید و یا اکرولئین تولید میگردد که این مواد اولیه نیز با استفاده از پروپیلن تولید میشوند. مصرف عمده گلیسیرین در تولید محصولات آرایشی، بهداشتی، داروئی و تولید رزینهای الکید است ولی صنایع دیگری نیز مصرف کننده آن هستند. گلیسیرین در داخل کشور تولید میگردد و کمبود آن از طریق واردات تأمین میشود.

وقتی از سازندگان صابون در مورد مرغوبیت محصولاتشان سوال شود، معمولا بـه اسـتفاده از گلیـسیرین در ترکیب صابونشان اشاره میکنند. گلیسیرین یک مایع با قدرت بالای جذب رطوبت است. یعنی با استفاده از صابونهای گلیسیرینه پوست دست شما خشک نمیشود. از گلیسیرین بطور گسترده در تهیـه انـواع کرمهـا، لوسیونها و وســـــــــایل بهداشـــــــــتی و آرایـــــــــشی اســـــــــتفاده مـــــــــی شـــــــــود. صابونهای گلیسیرینی معمولا شفاف هستند ت. رکیبات نرم کننده گلیسیریندار معمولا با جذب رطوبـت هـوا باعث نرمی پوست میشوند .

خواص گلیسیرین

گلیسیرین مایعی زلال ، بی رنگ ، بدون بو ، شیرین و اندکی گرم است. در معرض هوا به آرامی رطوبت جذب میکند و گرانروی بالایی دارد. گلیسیرین ، شکر و صمغ را نمیتواند حل کند. اما به راحتی با شیره و یا لعاب مخلوط میشود و میتواند بوی انواع بخارات روغنی را جذب کند. منبع طبیعی گلیسیرین منبع اصلی گلیسیرین بافت چربی جانوران و گیاهان (روغن زیتون) است. منبع عمده تهیه گلیسیرین ، تولید آن از واکنش صابونی شدن است. در فرآیند صابونی شدن ، چربی با قلیا وارد واکنش شده و صابون و گلیسیرین را تولید میکند و بعد از جداسازی و تقطیر ، گلیسیرین بدست میآید.

گلیسیرین در چربیها به صورت ترکیب با اسید پالمتیک (اسید موجود در خرما) ، اسیداستئاریک ، اسید اولئیک است. گلیسیرین همچنین در زرده تخم مرغ هم وجود دارد. در مغز انسان ، گلیسیرین به صورت اسید منو گلیسیریک وجود دارد. استخراج گلیسیرین از منابع آن شکافتن چربیها به اجزا سازندهاش در آب با سه روش انجام میگیرد: افزودن باز (قلیا) این روش سادهترین و قدیمیترین شیوه تولید صابون است. بعد از واکنش صابونی شدن ، گلیسیرین به صورت محلول با آب در لایه زیرین صابون قرار میگیرد. افزودن آب آهک واکنش آب آهک با چربی ، در فشار atm10 و در دمای ۱۲۷ درجه سانتیگراد انجام میگیرد و گلیسیرین به صورت مخلوطی از اسیدهای چرب بدست میآید که بعدا جداسازی میشود. صابونی شدن آبدار (استفاده از بخار داغ) در این فرآیند ، چربیها را تحت اثر بخار داغ قرار میدهند. دمای بخار داغ نباید بیش از ۳۰۰ درجه سانتیگراد باشد.

بعد از جداسازی صابون و گلیسیرین ، گلیسیرین خام را چند بار تقطیر میکنند تا گلیسیرین خالص بدست آید. این روش در سال ۱۸۸۵ ابداع شد. کاربرد از گلیسیرین در صنایع مختلف استفادههای فراوانی میشود. در صابونسازی ، برای تولید صابونهای شفاف در صنایع بهداشتی و آرایشی و از گلیسیرین خالص در داروسازی استفاده میشود. در ساخت مواد منفجره مثل نیترو گلیسیرین ، برای روغنکاری ابزارها و تاسیسات فلزی و نیز برای جلوگیری از یخ بستن جکهای هیدرولیکی از گلیسیرین استفاده میشود.

توضیح موارد مصرف و کاربرد

از گلیسیرین در صنایع مختلف استفادههای فراوانی میشود. در صابونسازی ، برای تولید صابونهای شفاف در صنایع بهداشتی و آرایشی و از گلیسیرین خالص در داروسازی استفاده میشود. در ساخت مواد منفجره مثل نیترو گلیسیرین ، برای روغنکاری ابزارها و تاسیسات فلزی و نیز برای جلوگیری از یخ بستن جکهای هیدرولیکی از گلیسیرین استفاده میشود.

گلیسیرین در صنایع غذایی، داروئی، بهداشتی و زیبایی کاربرد دارد. چون خاصیت نمگیری دارد و در قید محصولاتی چون تنباکو، پوشش شیرینی در قنادی، کرم پوست و خمیر دندان کاربرد دارد. در پزشکی به عنوان ملین و به علت نرم کنندگی در محصولات زیبایی به کار میرود. یکی از مصارف عمده آن در تولید نیتروگلیسیرین و دینامیت میباشد.

گلیسیرین در حالت عادی خاصیت سمی ندارد. گلیسیرین هر گاه با مواد اکسیدکننده قوی مثل پرمنگنات پتاسیم یا کلرات پتاسیم برخورد کند قابل انفجار میشود. در هنگام کار بار گلیسیرین باید مراقب بود تا سطح زمین و پلهها در اثر ریخته شدن آن چرب نگردند. ترکیبات این ماده نظیر گلیسیرین دی استات یا اسید گلیسروفسفریک در تماسهای پوستی باعث قرمزی و تورم پوست میشوند. مواجهه با ترکیباتی چون گلیسیرین مونو استئارات یا گلیسیرینتری استات خطرات عمدهای ایجاد نمی کنددر تولید صابون آرایشی بهویژه صابون گلیسیرینه، گلیسیرین به میزان کم مصرف میگردد و باعث ایجاد بوی خوشایند و افزایش خواص مرطوبکنندگی پوست میشود. گلیسیرین در تولید خمیر دندان دهانشویه نیز مصرف میشود. در فرمول خمیر دندان، گلیسیرین می تواند جایگزین سوربیتول شود و این امر به علت
مزه بهتر و قدرت حلالیت بیشتر آن میشود . گلیسیرین بهعنوان حلال در فرمول برخی از رنگها و اسانسهای خوراکی مصزف میگردد. در این نوع مصارف، گلیسیرین با سوربیتول و پروپیلن گلیکول قابل جایگزینی است . تمیز کردن فریزر: گاهی اوقات برخی غذاها داخل فریزر ریخته شده و به فریزر می چسبد. برای پاک کردن این غذاها می توانید از گلیسیرین استفاده کرده و به کمک گلیسیرین، فریزر خود را پاکیزه وتمیزکنید . پاک کردن لک قیر و خردل: گاهی اوقات تصور می کنیم لکه قیر را نمی توان پاک کرد، اما با کمک گلیسیرین این مشکل نیز حل می شود. برای پاک کردن قیر و خردل، کمی گلیسیرین روی لکه بمالید و بمدت یک ساعت آن را رها کنید، سپس با یک حوله کم کم لکه را پاک کنید، ممکن است مجبور شوید چند مرتبه این کار را انجام دهید، اما بالاخره لکه پاک می شود.

همچنین گلیسیرین در تولید کاغذ بهعنوان نرمکننده و مرطوب کننده مصرف میشود. همچنین در تولید غذای حیوانات اهلی و در فرمول ساخت آهار نخ در صنایع نساجی مصرف میشود . پاک کردن لک قیر و خردل: گاهی اوقات تصور می کنیم لکه قیر را نمی توان پاک کرد، اما با کمک گلیسیرین این مشکل نیز حل می شود. برای پاک کردن قیر و خردل، کمی گلیسیرین روی لکه بمالید و بمدت یک ساعت آن را رها کنید، سپس با یک حوله کم کم لکه را پاک کنید، ممکن است مجبور شوید چند مرتبه این کار را انجام دهید، اما بالاخره لکه پاک می شود.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید گلیسیرین میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید گلیسیرین را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید گلیسیرین بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید گلیسیرین به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید گلیسیرین خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید گلیسیرین در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید گلیسیرین (طرح توجیهی تولید گلیسیرین) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید گلیسیرین (طرح توجیهی تولید گلیسیرین) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید گلیسیرین کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید گلیسیرین بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید گلیسیرین

دانلود طرح امکان سنجی تولید گلیسیرین

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید گلیسیرین

دانلود فایل طرح توجیهی تولید گلیسیرین

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید گلیسیرین

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید گلیسیرین

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید گلیسیرین

نگارش طرح توجیهی تولید گلیسیرین

طرح کامفار

طرح کامفار تولید گلیسیرین

طرح کامفار توجیهی تولید گلیسیرین

کارشناس طرح توجیهی تولید گلیسیرین

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید گلیسیرین

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید گلیسیرین

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید گلیسیرین

وام بانکی طرح توجیهی تولید گلیسیرین

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید گلیسیرین

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید گلیسیرین

وام رسالت طرح توجیهی تولید گلیسیرین

وام مهر طرح توجیهی تولید گلیسیرین

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0