طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

معرفی آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

در پی رشد جمعیت و افزایش تقاضای جهانی برای آب شیرین ، منابع تامین مستقیم این ماده مهـم و حیاتی در حال کاهش است . بطوریکه پیش بینی می شود تا سـال ۲۰۲۵ مـیلادی بـیش از نیمـی از جمعیت کره زمین ، با کمبود آب شرب مواجه خواهند بود . از طرفی با وجـود منـابع بـزرگ آب شـور مانند اقیانوس ها و دریاها و یا وجود منابع محلی آب شور در مناطق کویری ، صنعت شیرین سازی آب یک راه حل منطقی و مطمئن برای حل این مشکل به شمار می آید .

از دیگر مزایای استفاده از آب شیرین کن ها نداشتن مشکلات زیست محیطی از قبیل آلودگی ناشی از استفاده منابع انرژی فسیلی ، آلودگی آبهای تخلیه شده به علت استفاده مواد شیمیایی برای تصفیه آب ورودی وآلودگی صوتی می باشند .

از طرفی با توجه به وسعت مناطق کویری و خشک در کشور و وجود نقاط پراکنـده و کـم جمعیـت در حاشیه این کویرها ، نیاز به تولید آب شیرین برای مصارف آشامیدنی و کشاورزی به شدت احساس می شود . راه حل این مشکل استفاده از آب شیرین کن های کوچک برای تولید غیر متمرکـز آب شـیرین است .

با توجه به اینکه انرژی خورشید به عنوان یک منبع رایگان ، در بیشتر نقاطی که نیاز به شیرین سـازی آب دارند با شدت تابش مناسبی در دسترس است لذا استفاده از این منبع انـرژی یکـی از مناسب ترین گزینه ها برای تولید غیر متمرکز آب شیرین می باشد. لذا استفاده از این منبع انرژِ ی یکی از مناسبترین گزینه ها برای تولید غیـر متمرکـز آب شـیرین مـی باشد .
نخستین آب شیرین کن های خورشیدی از نوع تقطیر کننده های خورشیدی مستقیم بوده اند .کـه در آنها از انرژی خورشید مستقیما برای تقطیر آب شور و تهیه آب شیرین استفاده شده است .
مشکل عمده این سیستم ها ظرفیت پایین ، اشغال فضای زیاد و هزینه سرمایه گذاری بالا است . در مقابل آب شیرین کن های خورشیدی غیر مستقیم نیز وجو دارند کـه ابتـدا در یـک بخـش انـرژی خورشید جمع آوری شده و سپس در بخش دیگری ، تقطیر و شیرین سازی آب بـا اسـتف اده از انـرژی جذب شده انجام می شود . انرژی خورشیدی در روش غیـر مـستقیم بـه دو صـورت مـی توانـد مـورد استفاده قرار گیرد . در حالت اول از انرژِی خورشید برای پیش گرم کردن آب ورودی به تقطیر کننـده استفاده شده و انرژی عمده و اصلی فرآیند از طریق بخار یا الکتریسیته تامین می گردد .در حالـت دوم بخش اعظم انرژی مورد نیاز واحد از طریق خورشید تامین می شود .

در روش های متداول به دلیل اینکه دمای کاری واحدها نسبتا بالا است ، هزینه بیـشتری بایـد صـرف تامین این دما گردد . اما روش جدید رطوبت زنی و رطوبت زدایی هوا نیاز نیاز به دمای بالایی نـدارد و کل انرژی حرارتی مورد نیاز آن را می توان از طریق انرژی خورشید تامین نمود .

موارد مصرف و کاربرد آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

اهمیت وجود آب شیرین در حیات و تمدن بشری برکسی پوشیده نیست . ۷۰% از مساحت کره زمین از آب پوشیده شده ولی آب اقیانوسها و دریاها با در بر داشتن حدود ۳/۵ درصد وزنی املاح مختلف برای استفاده مستقیم در کاربردهای شرب ، بهداشتی ، کشاورزی و صنعتی مناسب نمی باشند . تاکنون روشهای مختلفی جهت جداسازی املاح از آب شور و تولید آب شیرین ابداع شده که از میان آنها روشهای تقطیری قابلیت بالایی جهت بکارگیری انرژی خورشیدی دارند. کشور ایران دارای مناطق بسیار وسیعی است که دارای پتانسیل بالای انرژی خورشیدی بوده و با مشکل آب نیز مواجه هستند . درچنین
مناطقی استفاده از آب شیرین کن های خورشیدی می تواند راه حل بسیار مناسبی برای تامین آب مورد نیاز برای آشامیدن باشد.

از مهمترین ویژگیهای آب شیرین کن های خورشیدی، میتوان به توانایی حذف ناخالصیهایی همچون نیتراتها، کلریدها، آهن و جامدات حل شونده در آب و حتی آلودگیهای میکروبی، استفاده از انرژی در دسترس و ارزان خورشید، کارکرد بدون نیاز به نیروی متخصص، قابلیت استفاده در مقیاس خانگی، عدم ایجاد هر گونه آلودگی، هزینه پایین تعمیر و نگهداری و همچنین نصب و راه اندازی آسان اشاره کرد.

با خرید فایل طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی (طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی (طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

دانلود طرح امکان سنجی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

نگارش طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

طرح کامفار توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

کارشناس طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

وام بانکی طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

وام رسالت طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

وام مهر طرح توجیهی تولید آب شیرین کن های تبخیری و خورشیدی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0