طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی تولید آهک صنعتی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی تولید آهک صنعتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . تولید آهک صنعتی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به تولید آهک صنعتی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه تولید آهک صنعتی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

           طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

طرح تولید آهک

آهک یا اکسید کلسیم از حرارت دادن سنگ آهک بدست می‌آید. آهک دولومیت یا خاکستری، با استفاده از سنگ آهک دارای ۴۱ ۳۱ درصد کربنات منیزیم تهیه می‌شود. آهک مرده یا آهک هیدراته همان هیدرات کلسیم می‌باشد که از ترکیب آب با آهک بدست می‌آید. فرآیند هیدراتاسیون آهک با آزاد شدن حرارت همراه است. به طوریکه به ازای هر گرم آهک ۲۸۱ کالری حرارت تولید می‌گردد. آهک هیدراته پودر خشک و سفید رنگی است که به عنوان قلیائی پایه در بسیاری از فرآیندهای شیمیائی مصرف می‌شود. حمل و بسته بندی این نوع آهک در کیسه‌های معمولی و تانک‌های بدون ایزولاسیون امکان پذیر می‌باشد.

موارد کاربرد طرح تولید آهک

کاربردهای آهک هیدراته نیز دارای طیف وسیع و متنوعی می‌باشد. از آن جمله تقریباً در تمام صنایع شیمیایی، دارویی، غذایی، بهداشتی و آرایشی، رنگ، پرکننده‌ها درصنایع مختلف کشاورزی، صنایع لبنیات و بالاخره صنایع محصولات شیمیایی می‌باشد. آهک هیدراته نسبت به آهک زنده دارای این مزیت است که میل ترکیبی چندانی با رطوبت و آب و دی اکسید کربن نیست در نتیجه حمل و نقل و نگهداری آن راحت‌تر انجام می‌گیرد.

آهک زنده پرمصرف ترین نوع آهک

آهک انواع گوناگونی دارد. در این میان ، آهک زنده Quicklime که با اسامی آهک پخته ، آهک فعال یا آهک کلسینه هم شناخته می شود دارای نقش پر رنگ تر و سهمی شصت و پنج درصدی در بازار جهانی آهک است. پیش بینی های صورت گرفته از بازار آهک نیز تاکید بر غالب بودن آهک زنده به دلیل کاربرد گسترده آن در صنعت تولید فلزات نسبت به دیگر انواع آهک در طی سال های آتی دارد. اما در مورد آهک هیدراته Hydrated lime نیز پیش بینی می شود که کاربرد آن در صنعت ساختمانی و راه سازی و نیز صنایع خدماتی سبب گسترش تقاضا برای آن خواهد شد. فعالان بازار اعتقاد به رشد ۵ درصدی تقاضا برای آهک هیدراته تا سال ۲۰۲۴ دارند. بازار اهک را می توان بر اساس مصارف آن در زمینه های مواد شیمیایی ، ساختمانی ، متالوژی و خدماتی دسته بندی کرد. بر این اساس ، صنایع متالوژی و تولید فلزات با مصرف پنجاه درصد از کل آهک تولید شده در جهان ، در این زمینه پیشتاز هستند. پیش بینی ها نیز حاکی از ادامه حفظ بیشترین سهم بازار مصرف آهک توسط صنعت متالوژی در طی سالیان آینده می باشد. با این حال صنایع ساختمانی سودآور ترین بخش بازار آهک هستند و در نتیجه پیش بینی می شود که تا ۵ درصد بر سهم خود از تولیدات آینده آهک بیافزایند. دلیل اصلی آن نیز گسترش روزافزایش زندگی شهری و ساخت و ساز در مناطق آسیا پاسیفیک ، خاورمیانه و آفریقا است.

لیست تجهیزات مورد نیاز جهت طرح تولید آهک

هاپر سنگ شکن
خوراک دهنده شاتونی
سنگ شکن فکی
نوار نقاله ۵ کیلووات
سرند لرزشی
خوراک دهنده لرزشی
سیستم برق و کنترل
کوره عمودی دوار
نوارنقاله ۱ کیلووات
سیلوی فلزی

با خرید فایل طرح توجیهی تولید آهک صنعتی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه تولید آهک صنعتی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی تولید آهک صنعتی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی تولید آهک صنعتی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی تولید آهک صنعتی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی تولید آهک صنعتی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه تولید آهک صنعتی (طرح توجیهی تولید آهک صنعتی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی تولید آهک صنعتی (طرح توجیهی تولید آهک صنعتی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه تولید آهک صنعتی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی تولید آهک صنعتی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

دانلود طرح امکان سنجی تولید آهک صنعتی

دانلود رایگان طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

دانلود فایل طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی تولید آهک صنعتی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی تولید آهک صنعتی

نگارش طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

طرح کامفار

طرح کامفار تولید آهک صنعتی

طرح کامفار توجیهی تولید آهک صنعتی

کارشناس طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

کارشناس نگارش طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

طرح توجیهی ارزان قیمت تولید آهک صنعتی

طرح توجیهی قیمت مناسب تولید آهک صنعتی

وام بانکی طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

وام بانک ملت طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

وام رسالت طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

وام مهر طرح توجیهی تولید آهک صنعتی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0