طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

شما میتوانید براحتی فایل طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی را با کمترین هزینه و بصورت فوری از این صفحه دریافت نمایید.کافیست بر روی خرید و دانلود کلیک کنید.

به کمک فایل طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی در زمان و هزینه خود صرفه جویی بزرگی خواهید کرد . بازیافت ظروف پلاستیکی می تواند به عنوان یک کسب و کار کوچک و متوسط تولیدی به عنوان صنایع تبدیلی کمک شایانی به خلق ارزش افزوده و اشتغال و …نماید.
این طرح توجیهی می تواند برای سرمایه گذارانی که به بازیافت ظروف پلاستیکی تمایل دارند ، کاربردی بوده و آنها را با میزان سرمایه گذاری ، هزینه ها و درآمدهای راه اندازی کارخانه بازیافت ظروف پلاستیکی آشنا سازد.
اکثر طرحهای توجیهی ارائه شده در این وبسایت دارای اطلاعات مورد نیاز در مورد زمین و ساختمان ، مواد اولیه و ماشین آلات خط تولید ، روند و پروسه تولید ، حجم واردات و صادرات و میزان تولید با توجه به سال نگارش اولیه بوده و دید کلی بسیار خوبی در مورد طرح توجیهی مدنظر شما ارائه خواهد کرد.

طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

       طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

طرح بازیافت ظروف پلاستیکی
پلاستیک نیز یکی از مواد قابل بازیافت در زباله های شهری است که در چند دهه گذشته مصرف و کاربرد آن ازدیاد یافته است، استفاده از تجربیات شهرهای پرجمعیت دنیا که موفقیت های قابل توجهی در زمینه مدیریت شهری داشته اند، می تواند راهگشای برنامه ریزان و مدیران کلان شهرهای کشورهای در حال توسعه باشد.

نسبت پلاستیک های تولیدی در ایران بیش از ۱۷۷ هزار تن تخمین زده می شود که این رقم معادل حدود ۵۰۰ تن در روز است. پلاستیک ها به دسته های گوناگون تقسیم می شوند و می توانند به شکل فیلم یا فیبر باشند. معمولا به پلاستیکها برای بهبود کارآیی یا از لحاظ اقتصادی ترکیبات آلی یا پلیمر اضافه می شود.

پلاستیکها را براساس ساختار پلیمری، خصوصیات حرارتی، تراکم پذیری و تغییرات دمایی بلور تقسیم بندی می کنند. بررسی ها نشان می دهد پلی اتیلن ترفتالات یکی از ترکیبات پرکاربرد پلاستیک است و در بطری ها و ظروف نگهداری مواد به کار می رود و سهم زیادی از این ترکیب حاصل از بازیافت ظروف پلاستیکی در صنایع بسته بندی به کار می رود.

در سالهای اخیر استفاده از پلاستیک های خودتخریب حائز اهمیت شده که از سال ۱۹۹۸ وارد بازار مصرف شده است. بازیافت ظروف پلاستیکی نقش مهمی در کاهش انتشار گاز دی اکسید کربن دارد.

نتایج تحقیقات انجام گرفته بر روی چرخه زیست محیطی مواد مختلف نشان می دهد که مقدار دی اکسید کربن ناشی از بازیافت هر تن پلاستیک در مقایسه با سایر روش های دفع زباله ها از جمله دفن در محل های دفن یا بازیافت انرژی، ۱/۵ تا ۲ تن کمتر است.

اهمیت استراتژیک کالا

با توجه به ذخایر نفتی موجود در طبیعت و برگشت ناپذیری مواد پلاستیکی دو علت اصلی و استراتژیک را می توان اینچنین بیان نمود :

* محدودیت ذخایر نفتی :

  1. محدود بودن ذخایر در کشور
  2. توجیه ناپذیر بودن صادرات نفت
  3. پایین بودن ارزش افزوده صادرات نفتی
  4. تولید کالا از محصولاتی که یکبار سوددهی لازم را داشتند
  5. تولید از مواد اولیه با ارزش پائین و تبدیل به مواد پر ارزش

* موارد زیست محیطی :

  1. کمک به طبیعت جهت جلوگیری از ورود موادی که برگشت شان بیش از صد سال به طول می انجامد.
  2. جمع آوری و بهینه کردن زباله های غیر تجزیه
  3. فرهنگ سازی در حفظ منابع طبیعی

نحوه بازیافت ظروف پلاستیکی

پس از جمع آوری مواد پلاستیکی ضایعاتی تعدادى از کارگران به طور معمول پلاستیکها را از نظر جنس به دو نوع بادى و تزریقى و نیز از نظر رنگ بندى به انواع بى رنگ، سفید، قرمز، آبى و مشکى تقسیم مى کنند.

در بازیافت ظروف پلاستیکی از نظر رنگ بندى نیز ارزش ریالى پلاستیکها متفاوت است به هر میزان که از طرف مواد بى رنگ و یا با رنگ روشن به طرف رنگ هاى تیره تر مى رویم از ارزش ریالى پلاستیکها کاسته مى شود، به این معنى که پلاستیک هاى بى رنگ یا کریستال بالاترین قیمت و پلاستیک کدر و متمایل به رنگ مشکى پایین ترین قیمت را دارند.

در مرحله بعدى، پلاستیکهاى جدا شده را در یک آسیاب بزرگ مى ریزند و آن ها را به صورت تکه هاى بسیار ریز (چیپس) خرد مى کنند. پلاستیکهاى خرد شده (البته این مرحله در ایران به صورت کارگاهی انجام شده و این مواد خرد شده به کارخانجات بازیافت ظروف پلاستیکی فروخته می شود).

در کارخانه و در نخستین مرحله، پلاستیک هاى خرد و ریز در یک ظرف شست و شو قرار مى گیرند و پس از شست و شو در یک سبد خشک کن پخش مى شوند. در قسمت زیرین این سبد یک منبع حرارت زا با گرماى ملایم قرار دارد. در مرحله بعد پس از این که پلاستیکها خشک شدند، در دستگاه «اکسترودر»، قرار مى گیرند.

این دستگاه شبیه به چرخ گوشتى بزرگ است، با این تفاوت که ناحیه میانى آن مجهز به سیستم هاى حرارت زا (منظور از سیستم هاى حرارت زا، تعدادى المنت با مقاومت بالاست که توان تولید حرارت بسیار زیادى را دارند). حرارتى که این سیستم ایجاد مى کند به طور متوسط بین ۱۵۰ تا ۲۵۰ درجه سانتىگراد است.

به کمک حرارت تولید شده، پلاستیکهاى خرد و ریز قبلى به صورت خمیرى از دهانه «اسکترودر» خارج مى شوند (اصطلاح رایج براى این خمیر کلوچه است). از آن جا که وجود خرده هاى چوب و کاغذ و غیره در این مرحله باعث خراب شدن جنس تولیدى مى شود،

یک صافی استیل با چشمه هاى بسیار ریز در محل خروج خمیر پلاستیک از دستگاه قرار داده شده تا عمل جداسازی را انجام دهد. چون مواد به شکل مذاب خارج مى شوند، این مواد اضافى گرفته مى شود. خمیرها (کلوچه ها) را در یک ظرف آب قرار مى دهند تا سرد و سفت شوند و بعد آن ها را در داخل آسیا مى ریزند.

این دستگاه خمیر سفت شده را به گلوله ها و گویچه هاى پلاستیکى (گرانول) که نسبتاً ریز و خرد هستند تبدیل مى کند. این گویچه هاى پلاستیکى (گرانول ها) را مى توان ماده خام ثانوى تلقى کرد. در مرحله نهایى بازیافت ظروف پلاستیکی، یا این گرانول ها را در دستگاه هاى قالب گیرى مى ریزند،

و محصول موردنظر در قالبى که از قبل طراحى شده است تولید مى شود. محصولاتى را که در مرحله قالب گیرى به شکل نامطلوب و ناقص تولید مى شوند، دوباره آسیاب مى کنند و مورد استفاده قرار مى دهند. و یا به صورت فیلم های مختلف درآورده و در موارد مختلف مورد استفاده قرار می دهند.

با خرید فایل طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی میتوانید یک دید کلی در مورد پروژه طرح توجیهی مد نظر خود بدست آورید و با داشتن این اطلاعات میتوانید پروژه بازیافت ظروف پلاستیکی را راحت تر و با هزینه کمتری به سرانجام برسانید.

بعد از پرداخت آنلاین فایل طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی بصورت اتوماتیک از طریق سایت قابل دانلود خواهد بود و همچنین یک نسخه از فایل طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی به ایمیل شما ارسال خواهد شد و شما میتوانید فایل طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی خریداری شده رو بعد از دانلود پرینت گرفته و تغییرات لازم را بر روی آن اعمال نمایید.

با خرید و دانلود طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی در هزینه های خود صرفه جویی فراوانی خواهید کرد و با کمترین هزینه بیشترین اطلاعات در مورد پروژه بازیافت ظروف پلاستیکی (طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی) بدست خواهید آورد.

اطلاعات موجود در طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی (طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی) طبق استانداردهای موجود طی سالهای 1384 الی 1402 نگارش شده و آخرین نسخه موجود بعد از خرید قابل دانلود و استفاده خواهد بود و البته با توجه به نوسانات قیمت ارز قطعاً نیاز به تغییر خواهند داشت که این امر با توجه به قیمت مرجع موجود در خود فایل طرح توجیهی امر سختی نخواهد بود و قابل محاسبه میباشد.

در صورت نیاز به اجرای پروژه بازیافت ظروف پلاستیکی کارشناسنان خبره ما آماده ارائه طرح توجیهی طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی بر اساس نیاز و تناژ ظرفیت مد نظر میباشد و این طرحها بصورت استاندارد و طبق آخرین متدهای علمی و پیشرفته انجام خواهد گرفت.

تیم حرفه ای توجیهی صنعت با بیش از ۱۵ سال سابقه نگارش انواع طرحهای توجیهی در تمام زمینه های صنعتی و معدنی و خدماتی و کشاورزی و …. با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در خدمت هموطنان عزیز میباشد و بزرگترین هدف ما رشد و تعالی صنعت این مرزو بوم بوده و در این امر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.شما میتوانید بعد از خرید فایل طرح توجیهی درخواستی خود با یکی از اعضای ارشد کانون مشاوران اعتباری و بانکی ایران بصورت رایگان مشاوره تلفنی داشته باشید.شماره تماس بلافاصله بعد از خرید در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا در سریعترین زمان ممکن با مناسبترین قیمت طرح توجیهی اختصاصی خود را با آخرین استانداردهای موجود و تایید شده در سیستم بانکی تحویل بگیرید.

ممکن است شما با جستجوی کلمات زیر به وبسایت ما آمده باشید ! راه را کاملاً درست آمده اید.ما کمک خواهیم کرد تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اهدافتان سریعتر و ارزانتر دست یابید:

دانلود طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

دانلود طرح امکان سنجی بازیافت ظروف پلاستیکی

دانلود رایگان طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

دانلود فایل طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

دانلود فایل pdf طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

دانلود فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان فایل طرح توجیهی

دانلود رایگان طرح توجیهی و امکان سنجی مقدماتی بازیافت ظروف پلاستیکی

دانلود رایگان طرح امکان سنجی مقدماتی بازیافت ظروف پلاستیکی

نگارش طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

طرح کامفار

طرح کامفار بازیافت ظروف پلاستیکی

طرح کامفار توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

کارشناس طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

کارشناس نگارش طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

طرح توجیهی ارزان قیمت بازیافت ظروف پلاستیکی

طرح توجیهی قیمت مناسب بازیافت ظروف پلاستیکی

وام بانکی طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

وام قرض الحسنه طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

وام بانک ملت طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

وام رسالت طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

وام مهر طرح توجیهی بازیافت ظروف پلاستیکی

مراحل خرید فایل دانلودی
اگر محصول را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

0